hey thanx meis, hoe is het met jou? leuk weekend gehad in parijs? en hoe is het met de hormoontjes, moet je nou nu donderdag naar het ziekenhuis, spannend he' knuf lisa.
nou nog anderhalve week voor we weer in het hele ziekenhuis traject stappen, voel me nu eigenlijk wel goed zo zonder spuiten. kan me weer aardig inhouden tegen anderen als iets me tegen zit. vandaag alleen bij de kapper, ze lieten me steeds zo lang wachten, moest me echt in houden om niet te gaan huilen, en dat was al de 2e keer vandaag, ook toen een verkoopster me over de telefoon vertelde dat ik zonder bon niet mocht ruilen, toen was ik wel even echt verdrietig, de trut hoe durft ze zo onaardig te doen dacht ik , hahaha. x lisa.
hey lisa, ik ken het maar al te goed hoor, dat die hormonen je zo emo maken. erg he! als je over anderhalve week het traject weer instapt, betekent dat dat je weer gaat spuiten? zie je er tegen op?
hey rach, aan de andere kant hahaha. ja 21 apr. gaan we weer naar onze fertifiliteits arts en dan hebben we een gesprek en krijg ik een ander spuit schema, en dus ook weer spuiten. alleen gaan we het nu op een andere manier doen mss langer aan de pil ofsow. kweetniet, horen we dan, dus we hebben nog weer een kansje. ik kan wel merken dat ik nu geen hormonen meer spuit, voel me toch beter zo. de stress ook die er omheen zit. en jij zit er nu midden in. wel spannend voor je hoor. maandag over een weekje weet ik wanneer ik weer junkie mag zijn, hihihih. xxx
ik vind het trouwens nog steeds irritant dat ik geen mail meer in me inbox krijg als er een melding van zp is.
kan ook zijn dat je meer moet spuiten? wb de melding, misschien moet je even in je profiel wat veranderen?
ooh wat ben ik weer boos. notabene door een opmerking van m'n moeder. doordat de kinderen van de buren weer eens aan het janken waren, waarop mijn vriend zei, en zo gaat dat de hele zomer door. waarop m'n moeder zegt, dan neem je er zelf toch ook een paar, dan valt het niet meer op, grrrrr. wat was ik boos. ze weet het dan wel niet van ons, maar toch, dan neem je er zelf toch ook een paar, een paar nog wel, we zullen de hemel al prijzen als we er ooit eentje mogen krijgen, een kind neem je toch niet. pfff moest ff m'n woede kwijt.
wat zit het allemaal hoog he Lisa! je krijgt 1 een dikke *knuf* van me 2 een pb'tje (zometeen dan) 3 een chocoladereep (virtueel dan)
ja gaat vandaag goed met me. gelukkig, zin in maandag, ben benieuwd wat ze nu met me gaan doen. en wanneer ik weer mag gaan beginnen met spuiten. vanmiddag bij een vriendinnetje geweest, lekker koffie gedronken, en effies de stad in geweest, dus was weer een fijne middag. van de week druk op 't werk, donderdag is 't secretarressedag! en dan weer bijna lekker weekend. en dan op naar een nieuwe poging. hopelijk eerst nog even queensday vieren, en dan ben ik er weer klaar voor. xxxxxxx
Jeetje Lisa wat een teleurstelling! hoe kan de arts nu al weten dat het niet aan zal slaan? wat verschrikkelijk erg voor jullie!
alles wijst erop rach. fsh te hoog. bijna geen follikels te zien bij de echo. plus optimale stimulatie gehad in mrt. en geen reactie van de eierstokken. arts zegt dus dat ivf niks meer waarde heeft dan zelf proberen, en die kans is klein gezien al m'n afwijkingen. dus wat nu te doen, ik weet het niet meer. nieuws op ons in laten werken, en dan kijken wat we willen. de arts wil absoluut nog wel proberen als wij er op staan, alleen hij raad het af.
Oh Lisa, ik had al op het IVF topic gereageerd maar wil hier ook nog even zeggen dat ik het zo erg vind vor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd Groetjes Flam