Ik vind ze allebei leuk, maar Lisa nét iets leuker. Kan ook prima in combi met jullie andere namen (maar Emma ook wat mij betreft).
Vind Lisa eigenlijk ook het net niet... beetje oudbollig.. Vind het geen stoere naam, maar ook niet liefjes... Vind Emma daarentegen wel liefjes... Maar dan vind ik de combinatie Amy, Emma discutabel...
Combi Amy en Emma: Broer en zus voornamen zoeken! Voornaam voor je zus of broer! Past de babynaam bij de voornamen van het zusje of broertje? Combi Amy en Lisa: Broer en zus voornamen zoeken! Voornaam voor je zus of broer! Past de babynaam bij de voornamen van het zusje of broertje?
Idd zoals ik eerder al aangaf vinden we beiden namen al jarenlang leuk en het is wel jammer dat ze nu zo "gewoon" zijn geworden, maar ik denk dat het voor ons toch geen reden is om er vanaf te zien. Vraag is alleen welke te kiezen.
Gelijk heb je! Als je al zolang met deze namen loopt zal je wel gek zijn om er nu niet voor te gaan. Vrees alleen dat je uit de poll niet veel wijzer wordt haha is nu 50/50 Ik had zelf ook een poll geopend en daar is ook maar 3% verschil ik ga waarschijnlijk beide namen gebruiken. Ik jou geval zou ik gaan voor Lisa! Succes!
Bedankt! We zijn eruit (denk ik): Gisteren sprak ik een bijna-buurvrouw en haar dochter hebben ze een half jaar geleden Emma genoemd, dus deze naam valt af..