Lastig... Maar ik zou het wel met een korte naam combineren omdat het anders zo'n mond vol is. Of is het de bedoeling om één roepnaam te gebruiken?
Willem Brent Willem Bram Willem Thijs Willem Ties Willem Luuk Willem Sjoerd Willem Tygo Willem Daniel Willem Daan Willem Duco Willem Duuc Willem Duuk
Willem-Simon Willem-Tijn Willem-Bas Willem-Joost Willem-Thijs Willem-Niek Willem-Wout Willem-Jurre Willem-Daan Harm-Willem Noud-Willem Stijn-Willem Klaas-Willem Teun-Willem Jort-Willem - Jorrit-Willem Gijs-Willem Koen-Willem Floris-Willem
Wist je dat Guillermo het italiaanse willem is Uitspraak "goeliélmo"? (dacht misschien vind je dat ook leuk ) Voor een meisje moet ik direct aan Willemiek denken. Kees-willem hebi k geloof ik ook nog niet voorbij zien komen?
Haha ja Ik vind persoonlijk Naud leuker, maar klinkt hetzelfde. Moet wel ff wennen aan Naud-Willem, maar ga het steeds leuker vinden. Naud was ook 1 van mijn favoriete namen. Roepnaam wordt dan zowiezo Willem, maar heb ik toch Naud erbij haha.