Een jongensnaam kiezen is makkelijk, maar een meisjesnaam daarentegen een stuk moeilijker Al jaren de naam Lisa in mijn hoofd maar deze staat sinds enige tijd in de namen top 10 (ken alleen zelf niemand in mijn omgeving die zo heet) Wat vinden jullie mooier: Lisa Sifra ???? Toch voor de naam gaan die ik al jaren leuk vind of een andere naam kiezen met ook een I en A klank? (Vind Mila niet zo geweldig)
Lisa wordt inderdaad beetje afgezaagd (sorry..) Ik vind Lise of Lize dan wel weer leuk. Sifra vind ik ook leuk. Succes
Lisa vind ik niet mooi. Liva, Livia en Olivia vind ik wél mooi. Sifra doet me te veel denken aan cijfer, maar als ik die asociatie niet zou hebben zou ik het wel een mooie naam vinden denk ik.
Ons nichtje heet Olivia, dus Livia/Liva is vergeven helaas. Ik houd over het algemeen niet van namen met een E achteraan Lize bv klinkt zoveel harder en doet me denken aan " mijn liezen doen pijn" Mila klinkt zo dik en die naam komt ook al steeds meer in opmars..
Sifra vind ik niet leuk. Lisa vind ik persoonlijk beter. Sifra of de manier waarop je het uitspreekt toch betekend cijfer in het spaans....
Sifra vind ik ook heel mooi! en hoor je niet veel. Ik ken een heleboel Lisa's.... dus als je geen al te populaire naam wilt zou ik daar voor gaan!
Lisa! Sifra vind ik niet mooi. Al zou ik Lisa zelf met een z schrijven, Liza. Maar dat is persoonlijke smaak...
Sifra vind ik niet leuk. Zal ik eerder voor Ziva gaan. Lisa vind ik erg leuk! Lola vind ik stoer, meisjesachtig erg leuk. Alleen past niet leuk bij de naam van je andere kindje. Lastig lastig!
Lisa is al jaren populair en jij hebt het al lang in jouw hoofd. Daar zul je dus geen spijt van kunnen krijgen
Jullie woorden en deze berichten laten me voelen dat ik mss toch echt bij mijn eerste gevoel moet blijven, bedankt