Hellup!! Steeds als wij denken dat we DE naam hebben gevonden blijft er toch iets knagen en hoppen we weer door naar de volgende naam, die dan weer DE naam is Bovenstaande namen blijven terug komen en Stefan stond (tot gister) echt op 1...toch vind ik hem een beetje "sloom" voor mijn gevoel en niet passen bij het hyperactieve mannetje in mijn buik Jelte blijft ook steeds terug komen maar ik ben bang dat deze naam te apart is. Onze dochter heet F.emke dus we zoeken een zelfde soort naam..een frisse hollandse naam. Stefan, Jelte, of....???
Jelte is super leuk, lekker Nederlands én past ook nog super goed bij Femke. Stop inderdaad maar met zoeken! Jelte it is!
Jelte! Lekker vlot en fris! Stefan vind ik juist helemaal geen vlotte naam, inderdaad een beetje sloom en heb er zelf een beetje een achterbuurtassociatie bij (maar die ervaring is voor iedereen anders natuurlijk).
Ahhh ik word helemaal blij van jullie reacties! Jelle vinden we idd ook een leuke passende naam maar een beetje te "boers". Zo zijn we op Jelte gekomen maar ik ben bang dat die weer te apart is.
Ik ken een Jelte en daar zit echt geen pit in Ik ken ook een Stefan die moet je echt tot stop roepen Stefan vind ik een leukere naam
Nee joh jelte is niet apart! Gewoon een leuke naam! Dus hop hop, aanpassen die proefdruk want eer dat die weer goed is ben je wel weer f verder Xx
Ik vind Stefan een mooi naam, maar Jelte past veel beter bij de naam van zus. (Stef vind ik trouwens wel goed passen) Zeker niet te apart.
J.elte en F.emke vind ik echt erg leuk samen. J.elte ook echt niet te apart. Ik vind stefan beetje uitbollig en niet bij naam van zus passen. Ieder zijn ding maar ik zou het wel weten
Of Jelto??? Die heb ik hier in Duitsland ook al een paar maal gehoord... en wij wonen in OstFriesland Maar idd Femke & Jelte/Jelto is hartstikke fries en niet apart of boers oid! Ik zeg DOEN