Lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lisa, verstandige beslissing van je gyn!!!
    Wel enorm k*t! Kun je weer lang wachten, aan de pil, spuiten en weet ik veel wat allemaal.
    Maar goed, de prijs aan het eind is er dan ook na ;)

Dikke knuffel voor jou!!!!

En veel plezier met auto's kieken morgen!

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Lieve Lisa,
    niet het nieuws waar je op zit te wcahten.
    Maar jullie kostbare emmy`s worden zo iig niet zomaar "verspilt".
    Het is vervelend om te horen dat je lichaam niet klaar is, maar ik hoop gewoon dat het dat in maart dan wel zo goed klaar is, dat jullie emmy blijft zitten.
    Misschien zit je wel helemaal niet te wachten op zo`n woorden van mij ( mag je best zeggen hoor)
    Maar ik kan de teleurstellng nog zo goed voorstellen, dus weet dat ik met je meevoel.

Dus, vandaag auto kijken?
    Naar wat ga je op zoek?
    een kleintje?
    Altijd leuk he, nieuwe dingen uitzoeken.

Ik wens je een fijn weekend met je man samen.

Liefs C

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    cofidence je mag dat zeker zegen hoor, je hebt het zelf ook doorgemaakt en weet heel hoe goed het voelt, uit jullie haal ik weer de kracht dat het toch allemaal kan, en de gyn gaf ons ook hele mooie woorden dat die ons zeker gerustgesteld hebben, hij mocht het eigenlijk niet zeggen want hij is toch onze arts en niet onze buurman, maar had een heel goed gevoel over dat het ooit goed gaat komen. ook daar ben ik van overtuigd dat het ooit goed gaat komen, en we vechten ook door, hoe moeilijk dat soms ook is.

@sikki, ik ben ook blij dat onze kostbare cryootjes bewaard blijven tot dat mijn lichaam er helemaal klaar voor is.

we gaan kijken naar een klein autootje voor mij erbij, heb zo de balen van die regen en kou en sneeuw om dan iedere keer op de fiets te moeten. we gaan naar een seat arosa kijken.

dus toch weer een leuk vooruitzicht.

en dat ik weer aan de pil ben gegaan, voelt ook wel weer als een nieuwe start, over 3 weken de echo alweer, en dan hopelijk weer beginnen met spuiten, jammer dat dat allemaal weer moet maar idd het resultaat aan het eind zal er zeker zijn.

en m'n vriendin zegt ook, die baby die komt er, hoe dan ook, we vechten door. lief he'

x lisa.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Zeker heel lief van je vriendin!! Daar bof je maar mooi mee met zo'n lieverd!

Dr. B. is echt tof he! Ons heeft ie de vorige keer ook heel erg opgepept en zei hij ook zoiets tegen ons. Hij zei: dit jaar wordt gewoon jullie jaar, ik voel het! hihi... toffe dokter! Vandaag ook weer echo bij hem gehad, eitje nog niet groot genoeg, dus woensdag weer terugkomen bij dr. R.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lisa,

Hoe is het vandaag met je?
    Heb je gister nog een mooie auto gezien?

6. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat een tegenvaller Lisa :x maar wel fijn om
    zulke opbeurende woorden van je dokter en
    je vriendin :) te horen. Het moet gewoon goedkomen.
    Misschien gaat er wat tijd overheen maar ik
    hoor aan je reactie dat je er vertrouwen in hebt
    en dat is belangrijk!. Ik duim voor deze nieuwe
    poging!

Liefs Flam ;);)

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Lisa,

Ik kan me voorstellen dat dit weer een enorme tegenslag is.Maar wat fijn dat je zoveel steun van je vriendin hebt en dat ook de arts erg meeleefd. Op naar de volgende maand, hopelijk vliegt de tijd voorbij en heb jij straks een prachtig cryowonder in je buikie.

Liefs Zora

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    hey meis,

Hoe is het? Was een paar dagen gevloerd door de buikgriep (zal je verdere details besparen hihi) dus niet meer online geweest.

Zag dat de gyn de poging heeft afgebroken, jeetje zeg toch wel een tegenvaller he? Maar inderdaad wel heel verstandig want die cryos zijn uiterst kostbaar!!!!!! Hoop nu dat je aan de pil gaat en de hormonen alles volgende keer goed verloopt en alles volgens het boekje gaat.

Wat heb je inderdaad een lieve vriendin die met je meegaat! Super!

Heb je al gekeken voor een autotje, of misschien al geslaagd?

Linda had me gekrabbeld dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen en heb beloofd je dat even te laten weten dus zal het krabbeltje hier ook even plaatsen. Linda vanaf hier denken wij ook aan jou!!!

Ik heb een paar daagjes in het zkh gelegen ivm hoge bloeddruk (mocht je het willen lezen, ik schrijf bij tweelingmama's). Ik denk dus mega veel aan je en aan de anderen. Zou je dat misschien bij ivf/icsi en bij Lisa even willen zeggen, niet dat ze denken dat ik hun vergeet!

Lisa, hoop dat het goed met je gaat!

Dikke kussss Sabrien

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey sabrien, ja hoor het gaat goed met me, ben nu idd aan de pil, en nu maar hopen dat straks wel alles oke gaat, en dan mss toch weer samen op het wachtbankje, hihi, toch ook wel weer heel gezellig he'

en ja meiden, ik ben geslaagd voor een autootje, ben er super blij mee, het is een seat arosa geworden donker blauw metallic, echt een sportief bakkie voor mij, hihihi.

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Toevallig he? die krabbels bij Linda. Hoezo denken we altijd aan elkaar? hihihihi

Lijkt me een hele leuke auto, heb je ook verdient!!! Heeel veel rijplezier in je bakkie!!! :D

Hoop inderdaad dat we weer samen op het bankie mogen, kunnen we elkaar weer lekker gek maken over wat we wel en niet voelen allemaal!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja idd,

wanneer denk je weer van start te gaan?

ik heb de 11e echo en dan hopelijk weer beginnen met lucrin, ik verwacht dan tp ergens begin maart.

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Heb eigenlijk nog geen idee, begint zelf wel weer te kriebelen maar mijn man vindt het nog te vroeg en heeft er nog wat moeite mee.

Zit vandaag op CD 24 en hoop volgende week ergens ongi te worden, zal het er dan nog eens met hem over hebben! Hoop dat de ongi niet weer zo lang op zich laat wachten (was vorige ronde 48 dgn na mislukte ICSI). Ben geloof ik een beetje van de wap.

Heb toevallig vandaag van mijn man van die klemmetjes met vlindertjes (tja heb na de miskraam een zwak voor vlindertjes) gekregen en heb die in een tros takken in een grote glazen vaas gezet. Moest ook gelijk aan jullie 2 vlindertjes denken en die zitten er ook bij samen met ons vlindertje...........we zullen ze nooit vergeten! :(

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ahhhh sabrien wat lief :)

wel jammer dat je man nog niet door wilt, maar je moet er natuurlijk allebei klaar voor zijn, en mss als straks je ongie er is wil ie ineens wel door.

hoop dat je cyclus niet al te veel van slag blijft.

fijne avond nog meis ;)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    op naar maart meis!!!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    zeker elif ;)
    we gaan ervoor :)

laat maart dan toch nog een mooie maand worden, ondanks dat ik dan niet bevallen mag, wil ik daarvoor in de plaats wel een super mooie positieve test!!!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    we gaan duimen!!!!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim ook mee Lisa, op een positieve test!

Liefs!

18. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik duim met jullie mee!!!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx meiden,

met mij gaat het wel goed, zit aan de pil, en afwachtend naar de echo van volgende week donderdag, hopelijk dan starten met lucrin, dan zit er tenminste weer schot in de zaak.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja dan heb je het gevoel tot je weer verder kan heh!
    Ik duim heel hard!

Deel Deze Pagina