thanx meiden, zit op het telefoontje te wachten, ik wordt tussen 11 en 12 uur gebeld, maar de vorige keer belden ze ook al eerder, dus ben er klaar voor
YESSSSSSS, we hebben om 14:50 de tp van een cryo en er liggen er nog 3 in de vriezer ben helemaal happy!!!!!!
morgen over 2 weken elif, maar denk dat het vandaag over 2 weken wordt, dan is het 2e paasdag en zijn we samen vrij, heb wel zin in een mini feestje dan
Wat een goed nieuws Lisa. Houdt je eskimo maar goed vast, want nu is het "lisa-time" nu is het JOU beurt ( en die van elif en vele anderen) Maar ik zit al op jou en elif te wachten bij het verlengde wachtbankje. De duimen draaien weer volop. Succes lieverd.
Lisa, gefeliciteerd met jullie TOPPERTJE!!!. Ik ga keihard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zorg goed voor jezelf lieffie!!! Knufffff
ja vind ik ook confidence Lisa-time, haha ja vind ik een hele goeie, we komen er aan!!!!!!!! doe ik sabrien, lief van je, jij nog een paar daagjes whaaaaaaaaah. elif, jaja we gaan ervoor, hihi.
Mooi gezegd ja, Lisa- Time. Daar ga ik ook in mee. En natuurlijk ook de vele andere meiden hier die al zo lang wachten. Ik duim!
Er is alweer een week voorbij Gaat alles goed? Ik duim voor heel goed nieuws op 2e paasdag! Liefs Flam
MEGA DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. Ik denk aan je meissie!! Hoe is het? Dikke knuffff
Lisa, Ik duim ook voor je. Weet nog dat we tegelijk zwanger waren geworden. Wij hebben nu ons zoontje en jullie nog niks. Dan voel ik me schuldig. Want ik gun het jullie ook zo erg. Hopelijk een positieve test de 6e. Ik hou je in de gaten. Knuffel Kleintje