hey kleintje, ja pffff weet ik ook nog, afgelopen zondag was mijn uitgerekende datum, en zit nu nog steeds met lege handen en buik, Of mss niet meer haha. jeetje jullie al een klein mannetje, gefeliciteerd!!
Lisa; heb je hier ook gevonden Gaat het nog goed meid.....wordt je nog niet gek van het wachten hihi. Mijn duimen draaien overuren hoor!!! En afgelopen zondag je eerdere uitgerekende datum...was vast wel moeilijk Dikke knuf Daffie
Het komt dichterbij! Ben je de paasdagen nog een beetje relaxed doorgekomen? Ik hoop toch zo op een positief bericht over een paar daagjes Liefs Flam
Lieve Lisa, Hoe waren de paasdagen? En trek je het wachten nog een beetje? Ik denk aan je en duim voor je, hoop zo hier heel snel goed neiuws te lezen. Knuffel!
Brrr... Spannend! Mijn duimen draaien volop! Ik wil zo graag positief nieuws horen vandaag Sterkte met het testen want ik krijg al hartkloppingen als ik mijn testdagen terugdenk! Liefs Flam
hey lieve meiden, wat lief dat jullie aan me denken, ik heb hier nog helemaal niks geschreven zie ik, ik heb afgelopen zondag al negatief getest, en ben ook al flink ongie geworden maandag nacht, poging mislukt dus, en zit nu weer aan de pil voor een nieuwe cryo tp. thanx voor jullie steun. x lisa.
Lieve Lisa; ook hier nog even een hele dikke knuffel!! Vindt het echt zwaar &*(&(&*(* dat het mislukt is...
Oh nee toch dit kan toch niet waar zijn! Ik zit ook nu pas je onderschrift te lezen. Wat zit de wereld toch oneerlijk in elkaar. Degene die je een beebje het meeste gunt moeten een hele strijd leveren om zwanger te worden en degene die slecht voor hun kinderen zorgen of er helemaal niet naar omkijken worden met het grootste gemak zwanger. Maar ik heb inmiddels geleerd dat het geen zin heeft om mijn energie in dit soort gedachten te steken ook al maakt het mij af en toe kwaad en gefrusteerd. Dus blijf ik energie steken in de hoop dat het goed gaat komen. Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van deze tegenslag en hoop met heel mijn hart dat jouw wens gaat uitkomen!! Liefs Flam