dank jullie meiden voor al jullie medeleven, duimen en lieve berichtjes. idd heel toevallig de 9e om 9 uur 9 eicellen, wauw zou het een voorteken zijn, ik hoop het. we krijgen er 1 tp, 2 mocht niet, wel als we traks een cryo behandeling zouden krijgen. @ aquilegia, heb je nog wel eitjes, of zijn ze nog aan het onderzoeken? heb je ook al een behandeling gehad? spannende tijden voor jou dus.
Super nieuws Lisa! Ik duim voor goed nieuws overmorgen! Enne, die bolletjes zorgen idd nogal voor een kliederboel he
thanx marisha hoe is 't met jou, hou je het nog een beetje vol? ik hou je in de gaten bij de walvissen. heel veel succes donderdag meid! in spanning wacht ik af tot morgen ochtend [-o< [-o< [-o<
We hebben weinig andere keus he Wat er ook gebeurt, zolang ons kindje gezond op de wereld komt ben ik gelukkig! En gelukkig ben ik hier nog om morgen je goede nieuws te lezen!
thanx meiden voor het duimen, het heeft geholpen. ik had vanmorgen om 8 over 8 zelf al gebeld, was zo zenuwachtig, maar ze konden me nog niks vertellen. om 5 voor 9 ging de telefoon. JAAAAAA we hebben morgen om kwart over twee de tp er zijn 6 embryo's ontstaan, en morgen horen we of de rest kan worden ingevroren. oooh ben zo happy =D> zo dichtbij zijn we nog nooit geweest \/