nou dit was dan m'n eerste officielle wachtdag. lekker vrij geweest vandaag, gezellig met m'n mannetje even op stap geweest. morgen en zondag weer werken. ga me wel een beetje rustig houden, zondag gaan we namelijk onze winkel tot kerstwinkel ombouwen. maar weet nu al dat ik de zware dozen laat staan. wil toch echt niks riskeren. had op google ook gelezen dat je beter niet zwaar kon gaan tillen. daar houd ik me dus ook maar aan. verder voel ik me goed. wel gek hoor dat er een embryootje in m'n buik zit. soms denk ik, ik moet voorzichtig zijn, hahaha hoe moet dat als ik straks echt zwanger ben, durf ik de straat niet eens meer op. over twee weken zullen we het weten. ben benieuwd of ik wat ga voelen, ja je let nu natuurlijk op alles wat je maar voelt. ga nu lekker van de vrijdag avond genieten.
ik vind het zo gaaf voor, geniet maar lekker van het positieve gevoel, mijn mening is toch dat het altijd goed is om positief in die ww te zitten, dan merkt je beebje dat ie welkom is, misschien een beetje bijgeloof maar het is in ieder geval een mooie gedachte!
Lisa, wat een geweldig nieuws! zo spannend! Ik hoop zo voor je dat deze netjes blijft zitten en straks lekker gaat groeien! Misschien een idee om acupunctuur te gaan doen? Het schijnt echt te kunnen helpen.
vandaag weer gewerkt, de winkel tot kerst omgebouwd, de zware dingen heb ik laten staan. voel me wel goed. wel steeds gevoel in m'n onderbuik, steeds kleine steekjes. morgen weer werken, dus ga zo lekker m'n bedje opzoeken.
de spanning is van dit topic af te lezen, poeh poeh ik leef echt met je mee meid, ik hoop het zoooo voor jullie!
hoe is het in de tussentijd Lisa? Houd je het nog een beetje vol? Nog een week...al is die laatste week meestal het ergste...de duimen draaien nog
ja ik hou het nog wel vol, voel alleen helemaal niks meer, 2 dagen terug voelde ik af en toe wat steekjes in m'n onderbuik. maar nu niks meer geen zere (.) (.), niks dus. bah, wordt het wachten nu wel een beetje zat. het ene moment denk ik dat het raak kan zijn, en dan denk ik weer nee vast niet, waarom zou het ons nu lukken denk ik dan. er zit niks anders op dan te wachten. gister met m'n vriend over gehad wanneer we gaan testen, hij moet donderdag de hele dag werken dus wil het pas s'avonds doen, ik heb geen zin om dan nog de hele dag te wachten, hij wil niet dat we het s'morgens al doen, want dan moet hij werken en ben ik de hele dag alleen verdrietig. dus mss dat we dan woensdag avond al gaan testen. zou dat iets uitmaken, 1 dagje eerder en zal s'avonds ook niet uitmaken om te testen? pfffff wachten duurd lang..........
moet eerlijk zijn als ik je verhalen lees het toch heeeeeel erg bij me brand en erg bij me blijft hangen zoiets speciaals
ik heb gemerkt dat de kruidvat testen 2 voor 5 euro echt al goed een streepje laten zien met middag of avondurine ,zelfs 4 dagen voor nod bij mij terwijl andere testen bijna niets aangaven.. het ligt er volgens mij ook een beetje aan welke test je hebt tjeee wat spannend ik hoop het zo! gr Jose
Het is gezellig druk op het wachtbankje, zie ik. Lisa, ik duim voor jou en je wonderkindje. Het zou mooi zijn. Het zou zo mooi zijn... Belle, ook wachtende op het moment.
nou de eerste wachtweek zit erop. dus nu de 2e spannende wachtweek in. ik voel weinig wat op een zwangerschap kan duiden. af en toe gevoel in m'onderbuik. nou weet ik dat je niet altijd iets hoeft te voelen, dus het is gewoon 50/50. dan denk ik nee, en daarna weer ja ik heb kans dus. morgen jarig dus lekker hele weekend vrij, en vanaf maandag nog 3 daagjes wachten, pffffff de spanning steigt.