nou gelukkig veel afleiding lisa en dan volgende week de mega spannende laatste dagen, ik duim me een ongeluk hoor!
oh ik zie dat je er hier nog niks over geschreven hebt maar zet 'm op meis het kan echt nog al begrijp ik je heel goed en zou ik de moed ook een beetje laten zakken. lees het verhaal van minou nog even deze week en je krijgt weer hoop dat heeft mij weer geleerd dat het toch echt kan en ook bij renate is alles weer weg! zet 'm op meis ik duim echt heel hard voor je!
dank je linda, lief van je. het was ook niet veel, heel klein beetje in m'n inlegkruisje, die is wit daardoor viel het op. vanmorgen niks meer te bekennen. maar gistermiddag wel gevoel dat m'n ongie er aan komt. ik heb er geen goed gevoel meer bij, en m'n hoop is ook helemaal verdwenen. ik voel verder ook niks, maar ja nog een paar daagjes afwachten. en weer een beetje positief worden.
Ow meis toch...wat k*t dat je ongi gevoel hebt. Ik wilde al weten hoe het met je ging (vraag in wachtbankje topic). Probeer alsnog positief te blijven. Ik duim voor je!
hier gaat het dus echt de verkeerde kant op. nog steeds bruinverlies, en af en toe wat licht rood. heb ook echt ongie krampen, maar denk dat de utrogestan het tegen houd. morgen dus maar het ziekenhuis bellen.
Oei, dat klinkt niet goed! Wat ontzettend jammer! Maar het kindje komt echt wel. Als het niet deze keer is dan 1 vd volgende keren! xx
Hè, wat naar nou... en dan nu al. Donderdag is toch pas testdag? Geen innestelingsbloeding? Of kan dat niet bij IVF?
thanx meiden, ik weet het ook niet meer, het zet nog niet door. dus het enige wat ik nu kan doen is afwachten. en dan donderdag mss alsnog testen als het dan nog niet heeft doorgezet. ik weet ook niet of het een innestelling is, dan kan wel bij ivf. afwachten dus
@lisa, ik kan wel meehuilen wat is dit een kutzooi, sorry dat ik me zo uitdruk maar het is een teken van machteloosheid, ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt, medicijnen kunnen de ongi idd tegenhouden, ik werd helaas ook gewoon ongi, waarschijnlijk moet je zowieso testen dat moest ik tenminste, ik denk aan je meis en duim door want de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
ik snap niks meer van m'n lichaam, tot op heden zit er niks meer aan het wc papiertje, ik baal hier echt van. waarom zet het gewoon niet gelijk door. hierdoor ga je weer hoop krijgen, en krijg ik straks weer een klap keihard in m'n gezicht
Oh Lisa, wat een onzekerheid zeg! Hopelijk was het idd een innestellingbloeding maar ik kan me voorstellen dat als het toch niet zo zou mogen zijn, je wil dat het meteen uitbreekt zodat je tenminste weet waar je aan toe bent! Ik duim toch nog even voor je door en hoop hier over enkele dagen goed nieuws te lezen!
ik heb vanmorgen dus maar het ziekenhuis gebeld, er was geen spotting meer. ik moet afwachten, donderdag gewoon testen, ook al breekt de ongie toch door. uitslag naar ziekenhuis doorbellen. het kon een innestelling zijn, maar ik moest maar van het negatieve uitgaan. ja daar was ik al vanuit gegaan na die spotting, maar omdat het niet doorzet krijg je toch weer een beetje hoop. vanmiddag zelfs al wat helder rood bloed, dus echt wel game over hoor. maar echt doorzetten dat doet het niet. maar dat komt echt door de utrogestan denk ik. zo oneerlijk allemaal, waarom, waarom vraag ik me steeds af. zoveel teleurstellingen ik wordt er zo moe van. straks weer ziekehuis in en uit.