lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    vanmorgen ziekenhuis maar weer gebeld, want ik had gister toch echt rood bloed.
    ze gingen met de arts overleggen en werd daarna terug gebeld.
    het is toch nog echt te vroeg om iets te kunnen doen, moet dinsdag weer een test doen.
    en als die weer positief is kan ik einde van die week terecht voor echo, en dan kijken ze of ze iets kunnen zien van de zwangerschap.
    ik geloof dat ik voor dinsdag ook al weer ga testen.
    tot op heden valt het mee het het bloed, vanacht zo goed als niks en vanochtend wat donker bruinig slijm :oops: ik hoop dus echt dat het bloeden bij deze is afgelopen [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

2. Niet meer actief

Lisa, wat een onzekerheid..ik hoop dat het bloed weg zal blijven! [-o<

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh jee meid
    ik hoop ook dat alles nog goed zit
    en je dinsdag gewoon weer positief test [-o<

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hè, wat een onzekerheid toch. :(
    Ik hoop ook dat dit het laatste bloed was en dat je dinsdag weer vet positief test! [-o< En dan op naar een mooie echo! [-o<

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi Lisa, ik heb het je al eens verteld, maar ik had echt net hetzelfde bloedverlies. Ook bruinig, en dan 1 dag helder rood, en toch is het allemaal goedgekomen. Ik hoop voor je dat je dinsdag psitief test, en op het eind van de week een mooie echo krijgt.
    Ik weet hoe onzeker je je voelt, ik had het ook, maar probeer te genieten!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je timonneke,
    doet me echt goed die verhalen waarbij het wel goed gaat.
    ik ga eerder ook al testen. mss morgen mss zondag.
    dan kan ik maandag weer nieuwe halen voor dinsdag.
    wou gewoon dat het bloed weg bleef, ik kan er gewoon niet door genieten.
    maar ben blij met die opbeurende berichtjes.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heb net trouwens op google gelezen een verhaal van een vrouw, die van de 4e tot de 10e week zwangerschap elke dag wat bloed verloor.
    en dat ook na een ivf met eiceldonatie.

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik steek een kaarsje aan voor jou en je wonderkindje.

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je belle, lief van je.

ik heb net natuurlijk weer gegoogeld, en daar had ik een hele fijne site gevonden over bloedverlies in het begin van de zwangerschap, het komt dus echt veel vaker voor, en kan verschillende redenen hebben. ik heb dus maar besloten dat het gewoon bij mijn zwangerschap hoort. zolang ik geen hevige buikkramp krijg en geen bloedzee, dan ga ik me langzaam opstellen om positief te worden.
    en kan dan mss gaan genieten, zondag nog een testje doen. en dan mss eind volgende week al wat meer duidelijkheid over ons beebje.

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Lisa,

Hoop dat alles goed blijft gaan!

11. daniellesvl

daniellesvl Actief lid

14 jun 2008
    108
    0
    0
    Hoi Lisa,

Ik lees al een tijdje mee met je verhaal, vind het zo waanzinnig knap! Nu lees ik na een paar dagen niet te zijn geweest dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd! Echt geweldig!
    En wat betreft dat bloedverlies, kan echt alle kanten op, dus zeker ook de positieve en zolang je geen krampen er bij krijg hoeft er niks aan de hand te zijn. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik met je mee blijf lezen, weet hoe het is om lang te moeten wachten op iets dat je zo graag wil. Ik duim voor jullie.

sterkte en liefs, Danielle :thumup: :thumup:

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ik heb er toch echt een slecht gevoel bij, het bloeden is nog steeds niet gestopt, en heb echt het idee alsof ik ongie ben. ben echt zo bang voor een vmk. het kan ook nooit eens een keer normaal gaan, bah. had het dan maar helemaal niet gepakt. je wordt elke keer heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. heb er echt zooooo genoeg van.
    morgen ochtend maar weer een test doen, en kijken wat die zegt.

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nee hoor danielle , lees maar lekker mee.
    al is het nu niet erg hoopvol meer.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lisa, hier brand voor jou ook een kaarsje hoor! Je moet nu wel proberen positief te blijven hoe moeilijk het ook is! Zolang je geen krampen hebt hoeft dat bloedverlies niets te betekenen! Ik duim voor een super posi test dinsdag en dan een mooie echo op het einde van de week!

15. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    oh lisa, ik hoop echt zooo voor je dat het goed blijft gaan! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    die onzekerheid is echt vreselijk!

16. Niet meer actief

Lisa, wat een onzekerheid, ik hoop dat het goed mag blijven gaan!...ik brand en kaarsje voor je!

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig Lisa...wat een onzekerheid....meis mijn duimen draaien heel hard dat dit een mooie voldragen zwangerschap gaat worden.

Heel veel succes met deze onzekerheid (pfff, hoezo word je gek)

Knuffel, Erna.

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank voor alle gebrande kaarsjes.
    hoop met heel mijn hart dat het zal helpen.

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou vanmorgen weer getest, en toch nog positief, hij leek wel iets minder van kleur, maar als ik ze nu allemaal naast elkaar houd zijn ze allemaal heel duidelijk zichtbaar. bloeden is nog steeds niet gestopt. en ben erg verdrietig, ga uit van een mk.
    dinsdag ochtend weer testen en dan ziekenhuis bellen. hopelijk kunnen ze iets doen, al is het maar bloedprikken, volgens mij kunnen ze dan toch aan het hcg gehalte zien of het zich nog verdubbeld.
    wat een ellende zeg.

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lisa, idd wat een ellende.......... :( Deze onzekerheid is echt verschrikkelijk. Vindt het zo kl*te voor je...
    Hopelijk kunnen ze je dinsdag duidelijkheid geven..
    liefs

Deel Deze Pagina