lisa: jee meid wat een onzekerheid zeg ik hoop echt dat het allemaal nog goed gaat ik heb ook heel veel bloedverlies gehad en bleef toch zwanger... heel veel sterkte met wachten ik duim nog steeds voor jullie!
ja carulli had jij dat ook, ja je leest het toch meer op internet, maar toch geloof ik er niet meer zo in tot het tegendeel bewezen is op de echo. ik heb m'n banner maar even weggehaald, heel confronterend.
ik vind het erg voor jullie! hopelijk test je morgen nog positief en krijg je snel een echo [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Ik lees net op internet dat je met eiceldonatie meer kans hebt op bloedverlies vroeg in de zwangerschap (zonder miskraam dus). Ik hoop dat het bij jou ook goed afloopt!
ja klopt aquilegia heb ik ook gelezen, maar toch heb ik een slecht gevoel. net ziekenhuis toch maar weer gebeld, vind het zo raar dat ze je zo in onzekerheid laten. mag morgen ochtend komen voor bloedprikken, en dan om 11 gaan ze via echo kijken of ze wat kunnen zien. nou he he mss dan eindelijk duidelijkheid. ben gister erg verdrietig geweest, maar als het zo is dan is het zo, mijn lichaam kan dus toch zwanger worden ondanks dat het mij zo in de steek heeft gelaten wat zwanger worden betreft. het kan dus toch, en dat het nu mss misgaat zegt ook alleen maar weer wat over mijn lichaam en de natuur, mijn lichaam voelt aan dat het fout zit en wilt dit kindje niet houden, dus ook al gaat het fout, mijn lichaam werkt iig weer.
Lieverd, sorry dat ik even niet gevolgd heb. Maar wat een onzekerheid voor je. Ik hoop echt dat ze morgen kunnen zien dat alles toch nog goed zit. Ik duim voor je. Liefs Hope
Ik kan me voorstellen dat je ontzettend in onzekerheid zit! Ik hoop dat het ziekenhuis snel duidelijkheid kan geven!
net terug uit ziekenhuis, bloed wezen prikken. dus nu afwachten tot morgen. van die onzekerheid af. als het mis is dan is het niet anders, maar dan kunnen we iig verder denken. even de dec. maand rust en dan jan. weer voor onze cryo's. en mss brengt morgen de dag ons wel een wonder. we wachten het weer af.......... hope maakt niet uit hoor meis, je kunt ook niet iedereen elke dag blijven volgen, je moet ook aan jezelf denken. knuffel voor jou. aquilegia, thanx meid voor je lieve berichtjes.
Jeetje wat vervelend Lisa, die onzekerheid is killing. Maar aan de andere kant, kan het nog positief uitpakken......je weet het maar nooit! Ik hoop dat je uitslag positief is!
Hai Lisa ik lees al een tijdje mee, wil je toch even sterkte wensen! mijn duimen draaien groetjes amy