lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Lisa,
    Wat een vreselijke teleurstelling zeg.
    Heel veel sterkte!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lisa, ik heb er ook geen woorden voor :(
    Sterkte!

liefs,

Lelie

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    bedankt voor alle lieve woorden,
    fijn om te weten dat er zoveel mensen met je meeleven. ik heb inmiddels de uitslag van de bloedtest van vanmorgen, mijn hcg is inmiddels al gezakt naar 28, gister was dit nog 46. heel erg laag dus, wat dus al genoeg zegt over de duur van de zwangerschap die er geweest is. heel erg pril dus. volgende week moet ik het weer laten meten voordat we groen licht krijgen voor de cryo tp. maar als ik het hcg gehalte zo zie gaat dat vrij snel. hij moet onder de 0,6 zitten voor we verder mogen. nou wordt de decembermaand toch niks. dus januari willen we er weer voor gaan.
    het is net of ik de afgelopen week in een achtbaan heb gezeten elke keer van de top naar beneden donderen. wat dat emotineel met je doet is best zwaar. als de poging gewoon mislukt was, dan was het ook zwaar geweest, maar om heel even van het geluk te proeven vind ik nog veel zwaarder. in mijn hoofd was ik al leuke zinnen aan het bedenken om het onze familie te vertellen. hellaas heeft het allemaal niet zo mogen zijn. er is nu tenminste duidelijkheid. we kunnen dit een plekje gaan geven, even tot rust gaan komen en weer vol goede moed verder gaan. dit wordt inmiddels onze 3e sinterklaas, 3e kerst en 3e oudejaarswisseling waarvan we denken volgend jaar zullen we toch meer geluk hebben?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Lisa,
    Ik hoop dat je hCG gauw zakt. Wij hebben dit twee keer meegemaakt en tot twee keer toe was het heel vlot gezakt. Nou mochten wij toen ook onder de 5 weer starten.
    Dat blij zijn met een dooie mus herken ik dus heel goed, dit is zo'n ontzettende teleurstelling.
    Geef jezelf de tijd om dit een plekje te geven hoor!
    Liefs

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dat heb ik nou precies zo.....
    laten we al onze hoop maar op 2009 zetten en dan het liefst begin 2009, want ik kan het niet opbrengen om nog langer te wachten en jij zeker ook niet
    Knuffel Hope

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    idd elmo blij gemaakt worden met een dode mus, het is een hele teleurstelling die we een plekje moeten geven, ik ben iig wel blij dat mijn lichaam toch ook al was het maar voor heel even bewezen heeft dat het zwanger kan worden. ik hoop dus ook dat mijn hcg ook snel zal dalen. dank voor je lieve woorden.

hope, ik hoop het ook meis, dat we aan het begin van 2009 het geluk mogen ontvangen. want hoe lang houd een mens dit vol. elk jaar denk je hetzelfde, en zo ben je weer een jaar verder. toch gaan we weer vol goede moed aan 2009 beginnen. bedankt voor je lieve woorden.

7. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    ooh wat erg! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
    de wereld zit gewoon niet eerlijk in elkaar!
    heel veel sterkte!
    ik denk aan je!
    dikke knuf, Lot

8. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ohhhh nee,
    Ik word hier helemaal stil van.
    Heel veel sterkte hiermee.

Kareltje

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    onee Lisa.. wat een vreselijk nieuws... ik vind het heel erg voor jullie en hoop dat 2009 jullie zal brengen waar jullie zo ontzettend naar verlangen... mijn pc was kapot en ik ging vanavond online met de intentie je te feliciteren.... wat is het leven oneerlijk......ik heb er geen woorden voor...

jose

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Er zijn geen woorden om je verdriet te verzachten maar wil je laten weten dat ik aan je denk en met je mee leef!

Heel dikke knuffel

11. Niet meer actief

Lisa, wat een vreselijk nieuws, wat oneerlijk...ik wens jullie heel veel sterkte!

12. daniellesvl

daniellesvl Actief lid

14 jun 2008
    108
    0
    0
    Hoi Lisa,

Echt super erg voor jullie. Ik heb erg met jullie meegeleefd en heb veel respect voor je positieve instelling.
    En wat betreft deze decembermaand, ook ik heb de afgelopen vier jaar gedacht ..'misschien ben ik volgend jaar met kerst wel zwanger of mama'... en nu is die tijd eindelijk gekomen. Ook voor jullie komt ie! Ik duim gewoon verder voor jullie!

Liefs, Danielle

13. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Lieve Lisa,

ik vind het echt zo erg voor jullie....ik hoopte het zo voor jullie.
    sterkte meis, wie weet een cryo-eiceldonatie wonder?
    Ik hoop dat 2009 dat mag brengen voor jullie.

Liefs Eef

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ben weer een beetje bijgekomen van de hectische afgelopen 2 weken. gister weer bloed wezen prikken, vandaag uitslag, hcg was gedaald naar 1,5. moet alleen onder de 0,6 zitten voor ik verder mag met de cryo's.
    moet dus volgende week weer bloed laten prikken, en aan de hand van die uitslag krijg ik een verder plan. ze wilden me eigenlijk over 2 weken pas bloed laten prikken, maar ben dan heel druk op m'n werk, en kan dan niet naar het ziekenhuis. ik had dus kans dat het volgende week nog niet weg was. maar kan me niet voorstellen dat die ene procent in een week niet weg gaat. vorige week maandag was m'n hcg nog 46, dinsdag al 28, en gisteren een week later al 1,5. ik denk dus dat het volgende week m'n lichaam wel uit zal zijn.
    wel balen, zo blijf je toch nog steeds met die mk bezig.

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    vanmorgen bloed laten prikken.
    het zwangerschaps hormoon is helemaal uit mijn lichaam. we hebben dus groen licht gekregen voor onze cryo tp. mijn eerst volgende menstruatie moet ik bellen voor een echo op dag 9 of 10, en er wordt dan in natuurlijke cyclus een embryo tp.
    wordt weer spannend dus. ben nu erg druk op mijn werk voor de kerst. dus kom de dagen wel door.
    ik heb geen idee hoe mijn cyclus loopt na de mk.
    we wachten maar gewoon af dus.

16. Niet meer actief

Lisa, wat fijn dat je volgende cyclus meteen een eskimootje terug gaat krijgen, ik hoop dat je cyclus niet te veel ontregeld zal zijn...op naar een heel mooi jaar!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Spannend, Lisa, hopelijk blijft je eskimootje wel 9 maanden zitten!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik duim voor jullie lieve eskimootje!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx meiden ;)

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ik heb gister toch maar even met het ziekenhuis gebeld, vond een tp in natuurlijke cyclus wel heel raar bij mij. en dat vonden zei toch ook wel. ze hebben overleg gehad, en moet nu eerst de tp gaan bespreken met de gyn. onze eigen kon pas eind jan. dus gaan we bij een collega, dan kan ik na de eerst komende ongie weer beginnen. 8 jan. bespreking, en dan verwacht ik eind jan. een tp.
    verder ben ik deze dagen erg druk op m'n werk, dus ben niet veel online.

x lisa.

Deel Deze Pagina