lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gelukkig meid dat er een afspraak staat, anders zit je steeds daar over te piekeren! Wie weet hebben we tegelijk een tp :) veel succes met werken en de komende dagen, zal wel niet makkelijk zijn. Tenminste zo ervaar ik het zelf. Ben trouwens idd nog niet weg, vanaf volgende week zondag kan ik denk ik voor een weekje niet meer online.

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey linda, ja had net ook al in je eigen topic gereageerd, en idd we lopen straks ongeveer gelijk. gezellig samen op het wachtbankje.

ik ervaar de feestdagen ook anders als andere jaren, het had voor mij niet gehoeven, toen ik die positieve test had keek ik er heel anders naar. maar nu mag het voor mij heel snel jan. worden.

ik hoop echt dat 2009 ons brengt waar we al te lang op moeten wachten, het wordt elk jaar moelijker.

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    als het allemaal goed gaat met de cryo dan zit ook ik eind januari op het bankje samen met jullie......
    moet toch een keer goed komen he..

voor nou neem ik het er lekker van..lekker glaasje wijn enz...gewoon genieten van mijn ventje enz
    na al die tijd in de mmm krijg ik wel in de gaten dat hetgenieten steeds moeilijker word. en eigenlijk wil ik dat voorkomen.....

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    samen zijn we sterk meiden, tijdens deze dagen zullen mijn gedachten vaak bij de meiden van het forum zijn, stiekum zijn we dan ook niet helemaal alleen met ons verdriet, ik denk aan jullie!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    klopt pekske, het wordt steeds iets moelijker om met het verdriet om te gaan.

en met deze speciale dagen, is het verdriet toch iets pijnlijker.

mijn gedachten zullen zeker ook met de kerstdagen bij de meiden van het forum zijn

liefs lisa.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.041
    6.153
    113
    Happyland
    jeetje Lisa, wat een heftig verhaal.Heb heel je topic gelezen.Ik heb heel veel respect voor de manier hoe je hiermee omgaat.En wat bijzonder om zo'n lieve vriendin te hebben!
    Wat wreed om na een positieve test alsnog ongesteld te worden. :(
    Ik wilde je laten weten dat ik een hele grote kaars aansteek voor je cryo's en dat het de volgende poging superraak zal zijn!

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je zara, ja het was echt een hel die periode van de positieve test.

vandaag 2e kerstdag weer even achter m'n laptopje gekropen, vriendlief is wat gaan drinken in de stad, en ik ga straks m'n bedje in, en morgen weer vroeg op om te werken.
    ik moet zeggen dat de kerst me meegevallen is, het was gezellig, maar ben blij dat het weer voorbij is. over twee weekjes kunnen we weer van start gaan, dan hebben we weer een datum. afhankelijk van m'n ongie natuurlijk. de mk is nu 4 weken geleden, en nog geen ongie, ik verwacht dat een dezer dagen, hoe eerder hoe beter, want we kunnen de volgende cyclus weer pas van start. dus hoe langer deze cyclus duurdt, hoe langer ik weer op m'n volgende moet wachten. ik voel me weer een stuk beter als een paar weken terug, ben niet meer zo verstrooid en vergeetachtig. heb het een plekje kunnen geven, en wil weer vol goede moed verder met onze eskimootjes.
    x lisa.

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    31 dec. eindelijk is dit kl*te jaar bijna voorbij. morgen 1 jan. heerlijk weer een nieuw jaar vol met goede moed en nieuwe kansen,
    als ik aan 2008 terug denk, heeft het mij alleen maar heel veel verdriet gebracht. eerst te horen krijgen dat je aan ivf moet beginnen, vervolgens is er geen reactie op de hormonen, en is het einde verhaal je wereld stort in, maar we komen er weer boven op. we gaan eiceldonatie doen, mijn lieve vriendinnetje helpt ons, 5 maanden voorbereiding, en eindelijk krijgen we op 13 nov. een toppertje tp. 2 weken later we zijn zwanger, maar dat geluk werd al snel verstoord, en weer stort je wereld in. ik ben zo blij dat het morgen niet meer 2008 is, maar 2009, we gaan er weer voor.
    fijne jaarwisseling allemaal, en tot volgend jaar!
    liefs lisa.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoop dat ik over precies een jaar een compleet ander bericht mag lezen Lisa :D
    Een waarin staat wat een superjaar het was, dat je begin 2009 zwanger bent geraakt en dat je nu lekker met zn 3-tjes oud en nieuw gaat vieren :D

Een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en vooral zeer vruchtbaar 2009 gewenst! :D

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lieve lisa
    wens jou en je mannetje een fijne jaar wisseling
    en hoop dat 2009 jullie meer geluk gaat brengen!

liefs caruli ;)

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    lisa een heel mooi 2009 gewenst voor jou en je mannetje...
    ik hoop dat we lekker samen zwanger raken eind januari........

fijne jaarwisseling en jaag the bad luck maar weg met een paar flinke knallers!

liefs peggy

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lisa,

heel veel geluk in 2009.
    Dat de volgende TP weer goed mag gaan en jullie kanjesr 9 maanden mogen blijven zitten.

Liefs Hope

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Lisa,

We gaan ervoor in 2009! Hopelijk ben je snel ongi dan kunnen we weer plannen, naar een datum toeleven want wat hebben we dat ontzettend nodig he! Ik ga heel veel voor je duimen, zouden we nog een beetje gelijk op kunnen gaan lopen, ik hoop op een tp eind januari.

Nou meid dikke hug samen zijn we sterk!

xxx

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx meiden, voor jullie ook een heel mooi jaar toegewenst.

ik ben afgelopen vrijdag ongie geworden. a.s donderdag hebben we bespreking over de cryo tp.
    ik zal dan m'n volgende menstruatie weer moeten afwachten, en dan de eerste dag van die cyclus beginnen met de progynova. de tp zal dan niet meer in jan. zijn, maar verwacht half febr.

idd linda weer een datum om naar toe t eleven daar houden we ons aan vast.

ik ben blij dat het jaar 2008 afgesloten is, wat een rot jaar is dat geweest zeg, echt een jaar vol van verdriet en ellende.

ik heb flink op het nieuwe jaar geproost, en hoop dat ik 2009 beter af mag gaan sluiten.

x lisa.

15. Niet meer actief

Lisa, heel veel succes donderdag! Ik hoop dat 2009 een top jaar zal gaan worden!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lisa, jammer dat je dan nog even moet wachten, in ieder geval is je lichaam dan wel weer hersteld, dan hoef je daar geen zorgen over te maken. Hopelijk geeft het gesprek je donderdag weer goede moed, ik duim voor je en misschien krijg je rond valentijnsdag wel een mooi cadeautje in je buik!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook ik wil je graag het allerbeste wensen voor 2009 en hoop dat je nog voor het eind van het jaar een klein baby'tje in je armen mag sluiten!

Dikke knuffel
    Marisha

18. Lieve Lisa,
    Ik hoop voor je dat dit, in tegenstelling tot 2008, een jaar word waar je wel heel blij van word als je er later aan zal terugdenken.
    Gelukkig heb je weer iets om naar toe te leven he?
    Ik denk aan je!

rachel

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, op een mooi 2009 voor jullie! Vol geluk, liefde en een prachtig kindje! Heel veel succes met deze poging.

Liefs Zora

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lisa, jammer dat je nog even moet wachten maar het is inderdaad wel fijn dat je lichaam nog even op rust kan komen! Ik wil je alvast heel veel succes wensen de komende tijd en ik ga duimen voor je!

Gr. Sabrien

Deel Deze Pagina