ik snap pekske wel, want je hebt niet meer met een bevruchting te maken maar met een innesteling die later pas plaats vind. maarja nu wordt het zekere voor het onzekere genomen en je hebt wel een kans want jullie gaan er gewoon voor! zou toch wel bijzonder zijn!
ja linda hihi het zou toch wat zijn, ik verwacht er overigens niks van hoor, maar ja, you never know! en waarom het bij ons nou zo wordt gedaan, ik weet het niet, ze zullen in elk ziekenhuis wel andere regels hanteren. ik kreeg ook de ovitrelle spuit al mee, dus ze zullen het in ons ziekenhuis wel altijd precies plannen. x lisa.
ben net door het ziekenhuis gebeld, en moet a.s maandag al beginnen met lucrin spuiten. en op cyclusdag 1 beginnen met de progynova, en dan 2 weken later echo. dus ben vanaf maandag officieel bezig met de cryo poging. gister vond ik 2 weken nog zover weg, maar als je alweer bezig bent met de medicatie, sta je voor je gevoel niet stil. ik merk wel dat ik zonder hormonen wat rustiger ben, ik ben er toch wat opvliegeriger en prikkelbaarder door. ik ga proberen dat nu niet meer te zijn, en me niet volledig af te sluiten van de buiten wereld. hoop dat vanmiddag de recepten bij de post zitten dan kan ik ze gelijk gaan bestellen bij de apotheek. x lisa.
post is net geweest, er zaten nog geen recepten bij, helaas, wilde eigenlijk vanmiddag al naar de apotheek gaan om ze te bestellen. hoop dat ik ze op tijd in huis heb voor maandag.
kijk...dat bedoel ik........... ach ja, nog twee weekjes en dan kan je ook weer verder toch? en voor nu ........klussen maar!
Jee Lisa, idd dubbele en verwarrende gevoelens, ook voor jou. Het valt allemaal niet mee. Maandag klinkt idd weer dichtbij. Al had je het liever anders gezien, maar je cryo`s zijn idd heel kostbaar. Ik zal voor je duimen voor een positieve poging. Liefs Hope
jeetje lisa! zijn jullie gezellig geweest, hihi nou ik duim toch een beetje voor een wonder en dan leven we ondertussen naar jullie lieve eskimootjes toe!
ja we hebben het gister en eergister heel gezellig gemaakt, voelde net als in het begin van de mmm. gek hoor je weet dat het niet kan maar toch wil je geen kans onbenut laten. en nu op naar maandag, starten voor onze eskimootjes
ja de recepten zaten bij de post, en ben ze gelijk gaan bestellen bij de apotheek. maandag ga ik ze ophalen, toch nog op tijd. heb de hele middag al lichte hoofdpijn, ben er in mijn hoofd toch al heel erg mee bezig. 1 mrt, staan wij met onze winkel op een bruidsbeurs, maar ik heb mijn bazin gemeld dat ik niet weet of ik daar dan toe in staat ben, ik heb zo rond half of eind febr. een tp, wil dan wat rust om me heen creeéren. en die beurs valt precies in die wachtweken na de tp. gezien de vorige tp uitgelopen is op een instorten vanwege de vmk. wil ik in die tijd geen verplichtingen, en heb dan al helemaal geen zin in een bruidsbeurs, waar allemaal gelukkige bruidjes rondlopen die hun mooiste dag aan het voorbereiden zijn, en mss zelfs wel zwanger zijn. nee ik ben dan geen goeie verkoopster
yes de medicijntjes binnen! snap het goed van die beurs, en wat zei ze? ik wil het ook rustiger aan gaan doen de volgende ww, ze zeggen wel dat je alles kan doen maar toch... tja die hoofdpijn zal daar wel van komen he, hopelijk kan je dit weekend een beetje ontspannen!
ik heb het er verder nog niet met haar over gehad hoe we het gaan doen, vrijdag hebben we het er verder over. maar ik heb voor mezelf al besloten dat ik daar niet ga sta. ik probeer ontspannen te blijven, maar lukt niet altijd
thanx meis ik moet nu nog 4 daagjes tot aan de eerste spuit. dit wordt de 3e keer spuiten, en merk toch aan mezelf dat het er toch wel in hakt, ook vooral de weken die er nu aan komen, doen me erg terug denken aan die vreselijke periode van vorig jaar.
Lisa, ik kan me heel goed voorstellen dat je er heel erg mee bezig bent, tis ook niet niks. Ik vind ook dat het er steeds meer inhakt, keer op keer die teleurstelling en dat jaar in en jaar uit...ppff laat 2009 een beter jaar voor ons allen worden!
Lisa het is ook niet niks. Ik vind het erg moedig van je dat je aan jezelf denkt en straks in de ww lekker rustig aan doet, groot gelijk dat je die bruidsbeurs afzegt, daar zit je dan echt even niet op te wachten. Spannend meid, nog een paar daagjes en dan weer beginnen. Sterkte en knuf. Liefs Zora
nou net terug van een hele dag werken, morgen ook nog en zondag lekker vrij. maandag medicijnen ophalen en dan kunnen we weer van start. vandaag een goed gesprek gehad met mijn werkgeefster, de vakantie's moesten gepland worden, en heb aangegeven dat ik niet weet of ik dan 45 uur kan draaien, weet niet hoe me leven er dan voor staat, of met een dikke buik of nog steeds heen en weer geslinger tussen hoop en vrees, en heb aangegeven dat ik het toch geestelijk steeds zwaarder vind worden. nu worden er uren afgehaald zodat de druk minder is dan. en de bruidsbeurs doe ik ook niet. zo hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken. kunnen we helemaal voor onze eskimootjes gaan.
fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, ik merk zelf gelukkig ook dat het heel veel rust geeft als je begrip krijgt vanuit je werkgever! Werkse vandaag en morgen lekker relaxen! Ben je dan altijd op maandag vrij?
Lisa, fijn dat je zo veel begrip krijgt van je werkgeefster. Nu op naar maandag en dan ga je weer van start!