nog een paar daagjes te gaan tot ongie, en bijna weer een week aan het spuiten. voel me goed en ben er rustig onder. hoop dat dat zo blijft. aankomende week beginnen met de progynova, en datum voor de echo. spannend.
fijn dat je rustig bent, ik was dat dit keer ook meer, dat scheelt in alle fases wel merk ik, fijn. Succes en hopelijk heb je niet te veel last van de ongi, hoewel waarschijnlijk ben je nu graag voor de laatste keer ongi!
soms bekruipt me weer het gevoel van waarom, dan zie ik weer veel nieuwe zwangeren. uitgerekende datum augustus 2009. als het bij ons niet was misgegaan zat ik daar ook tussen. waardoor ik weer erg verdrietig wordt. morgen ziet de dag er vast weer heel anders uit. dan ben ik weer positief en laat ik me niet op de kop zitten door het verdriet. maar wat is het leven toch oneerlijk. zoveel moeite moeten doen, en dan nog gaat het mis
vandaag de dag voelde ik me al weer een stuk beter. vergat vanavond bijna de spuit te zetten. voor de 2e keer al deze week toen herrinnerde vriendlief me eraan. ben er toch wel rustig onder, maar denk er bijna de hele dag door aan, en toch vergeet ik bijna te spuiten ben eigenlijk benieuwd wanneer mijn ongie komt, is dat altijd precies 2 weken na een positieve ovulatietest?
Hoi Lisa, Ik wilde je even veel succes wensen met je cryo! Je bent alweer een eindje op weg zie ik. Ik had dat ook een paar keer met spuiten, zat ik lekker op de bank, vroeg mijn vriend:" He, is het geen junkie-time?" Was ik het gewoon vergeten, stom is dat he! Gelukkig dat onze vriendjes het ook wel bijhouden! Ik duim voor jullie dat het deze keer goed gaat! Floor
gek he lisa, herken het, steeds denk je eraan en op het moment-supreme (schrijf je dat zo hihi) vergeet je het, ik had daarom altijd een herhalings-alarm in m'n phone.
dank je floor, en idd fijn dat onze vriendjes er ook aan denken ben dus niet de enige, linda, gek he', de hele dag denk je eraan en dan juist op dat moment (volgens mij wel goed geschreven hoor ) vergeet je het. mss wel een goed idee van dat alarm op je telefoon. en helemaal als ik van de week ook nog eens 2 keer per dag progynova moet gaan slikken. ik wordt er trouwens wel erg vergeetachtig van , van al die hormonen
had vandaag 2 weken geleden een positieve ovulatie test, en gister 2 weken geleden een postieve bloedtest op lh. dus tja, ik verwacht toch wel moren of overmorgen. hoop ik tenminste, want precies 2 weken later moet ik komen voor echo, en woe. en do, ben ik alijd al vrij. scheelt me weer extra vrij nemen.
ja als het goed is ongeveer 2 weken na je eisprong inderdaad! veel succes met de nieuwe poging! het schiet alweer behoorlijk op zie ik. x lot
ja idd dus dan zou je het morgen of overmorgen kunnen verwachten, kotm vast goed, als je erop wacht is het zo irri he!
en vandaag? hangt van je luteale fase af. die van mij zat steeds op 13 dagen. maar bij de ander duurt het wat langer.