jaah de duivels zijn gearriveerd hopelijk voor het laatst voor de komende maanden morgen ochtend gelijk ziekenhuis bellen voor een echo op 12 febr. en vanavond starten met progynova.
heel veel succes meid hopelijk ontdooien ze straks goed en krijg je een mooie cryo tp op naar een positieve test meid ik duim heel hard mee voor je
yes, goh zo'n melding in het topic zoals gisteren helpt dus doe ik dat even bij mezelf dat de ongi niet meer komt hihi maar super dat je nu verder kunt, alleen niet je echo op je vrije dag he?
ja linda het heeft geholpen de echo valt nog wel op mijn vrije dag, ben vandaag ongie geworden, begin van de middag, is vandaag dus cyclus dag 1, en vandaag over 2 weken een echo, dat is donderdag de 12e febr. en op mijn vrije dag. ( en gelukkig niet vrijdag de 13e) ( ben niet bijgelovig ofzo hoor ) lief van je rachel dat je mijn topic in de gaten houd belle, ja ik hoop ook jullie snel te komen vergezellen.
vamorgen gelijk het ziekenhuis gebeld, en heb 12 febr. de echo en wel bij onze eigen gyn. jippie, nu gaat het best snel allemaal. x lisa.
oh fijn bij eigen gyn, lekker gevoel is dat he, hoef je je daar geen zorgen over te maken! succes met de spuitjes!
lieve lisa jij hebt mijn topics ook altijd gevolgd. ik leef met je mee en ik gun het je zo ontzettend. Ik kan onze pb's nog herinneren, toen we samen nog in hetzelfde schuitje zaten. Soms voelt het voor mijzelf zo oneerlijk dat het (op een overstimulatie na) eigenlijk allemaal zo goed is gegaan, en dat jij en anderen hier, die hier net als ik waren nog steeds zo hard moet vechten. Daarom duim ik kijhard voor je en volg ik je natuurlijk! op naar 12 februari! gaat het spuiten verder goed?
hey meissie, wat toevallig van die berichtjes, ik heb ze vorige week nog eens zitten nalezen, en het is van de periode die er nu aan gaat komen maar dan een jaar terug, idd voor ons allebei een hele verdrietige periode. ik heb ze nu nog steeds in m'n mailbox staan de hele wereld is oneerlijk verdeeld, maar jij hebt ook moeten vechten voor een beebje en meerdere tegenslagen moeten verwerken. jij hebt het dubbel en dwars verdient meid om zwanger te zijn. ik volg je nu nog steeds in het walvissen topic, ik sluit me daar bij aan nog voordat jij gaat bevallen deal spuiten gaat goed, voel me goed en ben er rustig onder, dat de echo afspraak bij onze eigen gyn. staat gepland geeft me ook een goed gevoel, hoef ik me daar tenminste niet druk om te maken, wat die afspraak van laatst staat nog steeds vers in mijn geheugen geprint. liefs lisa.
Wauw Lisa wat zie ik 12 februari echo, het schiet op he! Spannend..................... Ik duim heeeeel hard voor je mee! Knuffff Sabrien
ja idd meiden, nog een week en dan hebben we weer echo. ben heel benieuwd hoe het er dan voor staat. loop af vanaf gisteravond met hoofdpijn. best vervelend, de lucrin zal nu wel de bijverschijnselen brengen.
Getsie ja ik had van decapeptyl ook zo'n hoofdpijn , echt van die aanvallen. Nou veel sterkte, in ieder geval helpen de spuitjes, je zit er nu weer echt middenin he. Is het anders nu dan de vorige keer (met je vriendin). Misschien stomme vraag maar ik kan me voorstellen dat dit nu wel iets ontspannender is nu je je op jezelf kan concentreren of was het juist wel gezellig samen? Nou ik duim mezelf suf voor je, ik lees zoveel positieve verhalen over cryos en stiekum weet je natuurlijk dat je zwanger kan worden dus ik hoop dat het veel moed geeft, ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in!