thanx meiden, vandaag wederom weer hoofdpijn. gisteravond was het zo erg dat ik maar naar bed was gegaan, maar bleef vervelend. @rach, ja afleiding is wel goed, maar als het aan mij lag bleef ik lekker thuis, m'n vriend sleept me mee, die vind dat we gewoon leuke dingen moeten blijven doen. maar straks in de wachtweken wil ik het toch echt een beetje rustig aan doen. ik merk dat ik me nu toch slechter voel als de vorige keer, ook ondanks de hoofdpijn. en kan eigenlijk niks meer hebben of ik ben aangebrand. pfff bah zeg. gelukkig was ik vanmiddag vrij van m'n werk, kan ik lekker een beetje in huis bezig zijn. ( was gisteravond het dekbed in de hoes aan het doen maar dat lukte niet, kon ik dus niet hebben waarna de scheldwoorden en de tranen volgden) hopelijk verlopen de dagen hierna wat beter, nog 2 daagjes hierna tot de echo, gelukkig maar.
nog 2 dagen, oftwel: overmorgen, dat klinkt al lekker dichtbij. Je buien zijn heel begrijpelijk Lisa! *knuf*
ja raar heh dat je de ene keer meer last hebt van de hormonen als de andere keer. vandaag hele dag gewerkt, maar veel zin had ik niet. het weer hielp daarin ook niet echt mee. hoofdpijn viel gelukkig mee vandaag. en idd rach en linda overmorgen klinkt beter morgen ook lekker vrij en donderdag dan eindelijk de echo
Lisa, voor jou gaat de tijd ook snel ineens! Wel herkenbaar om te lezen dat jij ook zo'n last hebt van hormonen.......hier nog zo een....zucht... Wordt echt niet happy van mezelf soms..... Ben benieuwd naar je echo! liefs
fijn om te lezen dat jij dat ook hebt esser. ik zit soms echt mezelf in de weg. en ik ben normaal echt niet zo'n zeur, maar die hoofdpijn is toch best vervelend waardoor ik weinig tot geen commentaar van mensen kan hebben moet er nu wel een beetje om lachen, keek gister avond in de spiegel en zag echt een ander gezicht van mezelf. ik heb ook nergens geen zin in, niks kan me eigenlijk opvrolijken, dus ik hoop dat de echo dat morgen wel kan doen
Jemig Lisa wat een spanning en hoe irritant is het als je je zo voelt. Ik wilde je even laten weten dat ik met je meeleef en voor je duim!
nou morgen is dan eindelijk de echo. na vandaag weer de hele dag met hoofdpijn te hebben gelopen hoop ik dat nu het einde in zicht komt. ben heel erg benieuwd of we morgen al een datum krijgen voor de tp [-o<
Lieve Lisa, ik wil je even heeeeeeeeeeel veel succes wensen voor morgen! Ik hoop dat je lichaam helemaal klaar is voor de terugplaatsing van jullie mooie cryos. Hoeveel hebben jullie er eigenlijk? En hoeveel willen jullie er laten terugplaatsen? 1 of 2? Laat je morgen even weten hoe het gegaan is? Ik denk aan je.
jazeker laat ik dat weten lindinha. ik hoop ook dat we morgen te horen krijgen dat m'n lichaam klaar is voor de tp. we hebben 4 eskimootjes, verdeeld over 2 rietjes dus als ze alle 2 goed ontdooien willen we er ook 2 tp. oh wauw nu ik dit zo aan het intikken ben vind ik het wel ineens heel spannend en dichtbij komen. hoe is het met jou lindinha, gaat het spuiten goed, wannner heb je de echo?
Ja zeker spannend weer allemaal. Heb jij alleen Lucrin gespoten of ook iets anders nog? Met spuiten gaat het goed, vandaag de Gonal-F erbij spuiten en volgende week vrijdag 20-2 hebben we 1e echo. Ben benieuwd, hopelijk zijn ze tegen die tijd groot genoeg, maar denk het niet, vorige keer moest ik ook nog een week doorspuiten, maar goed dat geeft niet. We'll keep in touch! En nogmaals succes voor morgen!
voor de cryo tp bedoel je? ja lucrin en progynova tabletten. en straks ook utrogestan bolletjes. dus vanaf vandaag mag je lekker gaan broeden succes meid.
Hoi Lisa, Heel veel succes morgen met de echo, hopelijk kunnen ze er snel 2 terugplaatsen, spannend weer hoor! Liefs Floor
spannend lisa! héééééél vééééél succes ik hoop dat je lachend het zkh uitstapt en acuut die nare hoofdpijn verdwijnt!