nou daar ben ik dan, vanochtend om 10 uur hadden we de afspraak maar om half 11 nog niet aan de beurt, onze arts al wel een paar keer voorbij zien komen. dus ben toch maar ff gaan checken bij de balie. had de assistente aan de telefoon de afspraak op 12-1 gezet en dat terwijl ik 29-1 had gebeld. ze gingen er gelijk werk van maken en 10 minuutjes later waren we aan de beurt. de echo was goed vanavond de laatste lucrin spuit zetten, doorgaan met de progynova en vanaf morgen avond beginnen met utrogestan. en dan is als alles goed gaat met het ontdooiien woensdag de tp \/ wauw eindelijk het einde in zicht, we hebben alles nog even rustig kunnen bespreken met onze gyn, en toen we weg gingen stak hij alle twee zijn duimen omhoog en wenste ons veel succes. ben nu natuurlijk helemaal happy woensdag ochtend krijgen we telefoon over hoe laat de tp is. thanx allemaal meiden jullie zijn lief
Ohhh Lisa wat een goed nieuws! Ben helemaal blij voor je! \/ Maar jemig dat is ook wat met die afspraak, als je zelf toch niet oplet... maar goed, allemaal goed gekomen gelukkig! Ze kunnen je ook moeilijk wegsturen, als je al weken aan het spuiten bent.... Ik begin gelijk met duimen voor jullie, dat jullie cryos maar goed mogen ontdooien en lekker een tijdje bij je mogen blijven! Hoeveel laat je er trouwens terugplaatsen? Of had ik dat al gevraagd..? Moet je ook weer naar Utrecht he voor de tp?! Dikke knuf
thanx meiden, ja spannende dagen weer hier voor ons. toch maak ik me over het ontdooiien niet zo druk, de arts zei dat er minder dan 10% kans is dat het mis gaat. heb daar eigenlijk wel een goed gevoel bij. ja lindinha we moeten weer naar utrecht, en we laten er 2 tp mits ze allebei goed ontdooiien. tenminste dat willen we, of we dat de vorige keer ook ingevuld hebben op het contract dat weten we niet meet zeker. onze gyn zou nog even met utrecht gaan bellen en mij daarna terugbellen, maar heb niks meer gehoord, dus morgen zelf maar weer even achteraan bellen. ik weet nog wel dat ik getekend heb dat er geen 2e rietje ontdooid gaat worden als er maar eentje het overleeft om toch het behaalde aantal te hebben, dus als ze alle 2 goed ontdooien dan zullen we er wel 2 terug krijgen [-o<
goed he' rach ik heb het toch weer geflikt ondanks die nare hoofdpijn. ik bedacht me net opeens, vriendlief en ik zijn in onze wachweken precies 11 jaar samen. zou dat nu eindelijk eens beloond worden met een mooi wonder [-o<
Alweer een dagje verder, weer een dagje dichterbij woensdag Hoe staat t met je hoofdpijn? Had je nog gebeld? Ik ga duimen dat jullie een mooi kadootje mogen krijgen voor jullie jubileum
ja dat zou mooi zijn als ons samen zijn werd beloond met een beebje. het valt nu mee met de hoofdpijn gelukkig. net met de utrogestan begonnen dus de kliederboel kan weer beginnen. vanmorgen nog even met het ziekenhuis gebeld. de assistente had niet begrepen van onze gyn dat wij op telefoon zaten te wachten dus verontschuldigde zich meteen. utrecht is gebeld en we krijgen 2 emmy's terug als ze allebei goed ontdooiien, mocht er maar eentje het overleven dan wordt er niet verder ontdooid van het 2e rietje. die bewaren we dan voor een volgende tp. goed nieuws dus. vandaag hele dag gewerkt, drukke dag morgen i.v.m. valentijnsdag. x lisa.
vandaag lekker druk dagje gehad. ik werk in een bloemenwinkel lindinha. dus met valentijn is het dan super druk. morgen lekker zondag houden. er is carnavalsoptocht hier in het dorp, maar ik hou niet van carnaval. maar gaan denk ik wel langs m'n ouders soep met broodjes eten. en m'n neefje en nichtje zijn verkleed, moet ik als tante natuurlijk wel even bewonderen. en dan maandag zullen de zenuwen wel komen. ik maak me over het ontdooien eigenlijk niet zo druk, maar dan zullen de misgaande senario's wel door m'n hoofd schieten. van wat nou als het toch misgaat maar goed niet aan denken nu, en positief blijven nu, moet een goed warm en veilig nestje voor onze eskimootjes creeen het idee gewoon al dat ik over een paar weekjes mss zwanger zal zijn maakt me nu al hyper x lisa.