nou over 3 daagjes is het dan zover, spuit schema doorspreken, ik was vanmorgen nog in het ziekenhuis met mijn vriendin en haar zoontje, en dan kom je daar met een andere bedoeling, en niet voor mezelf. wel gek is dat. ik ben erg benieuwd hoe het schema eruit gaat zien, en aankomend weekend een gezellig weekendje naar scheveningen, heerlijk vooruitzicht.
Hoi Lisa, Nou, dat komt (eindelijk) lekker dichtbij zeg! Hopelijk heb je lekker kunnen genieten van jullie vakantie en zijn de batterijen helemaal opgeladen! Kunnen jullie eigenlijk na het bespreken van het schema ook onmiddelijk starten of moet je nog wachten op ongi of zo? Heel veel succes alvast! Liefs, Marisha
Lieve Lisa, het komt zeker allemaal heel dichtbij nu he. donderdag is voor mij makkelijk te onthouden want dan is mijn stiefzoon jarig. ik zal aan je denken. heerlijk dat jullie een weekendje naar Scheveningen gaan (heb ik ook wel zin in). dikke knuf, rachel
dank jullie meiden, heb er ook weer echt zin in, eindelijk na al die tijd maken we echt weer een kans. @ marisha, donderdag horen we hoe het schema eruit zal zien, we zullen dan beiden aan de pil moeten om onze cyclussen gelijk te krijgen, het zal iets langer gaan duren dan normaal. @rach, ja heb er ook echt zin in, en volgens de berichten tot nu toe wordt het mooi weer. hoe oud wordt je stiefzoontje eigenlijk. alvast een hele fijne dag voor jullie, of is hij dan niet bij jou en je man?
heb trouwens vanmiddag van m'n vriendin een mooi staafje voor in m'n navel gekregen. (maar hoop eigenlijk dat ie er snel weer uit mag) hihihi
ff een kort verslagjes, gister in het ziekenhuis geweest, onze vriendin mocht gelijk met de pil beginnen, en ik een dezer dagen als ik ongesteld wordt, als ik het volgende week vrijdag nog niet ben, dan zo wie zo met de pil beginnen. in oktober gaan we spuiten beiden beginnen we met lucrin, 9 okt. heb ik echo als die goed is mag mijn vriendin beginnen met gonal-f. week later echo voor haar. en rond 26 okt. ongeveer de punctie. we gaan nu lekker een weekendje naar scheveningen.
Lisa, dat klinkt best ingewikkeld zeg. Maar gelukkig kunnen jullie nu eindelijk echt beginnen! spannend joh! Veel plezier in scheveningen, het weer heb je in elk geval al mee! liefs Lotje
nou ons weekend was super, we hadden echt mooi weer. ik ben ook vrijdag ongi geworden, en dus gelijk aan de pil gegaan. op 25 sept. hebben we prikles. 22 sept. begin ik met lucrin 0,2 ml. op 25 sept. stop ik met de pil. en op 2 okt. moet ik 2 x per dag 2 tabletten progynova slikken. op 6. okt. begint onze donor met 0,2 ml. lucrin en op 9 okt. stopt zei met de pil. 16 okt. heb ik de eerste echo als mijn baarmoeder er klaar voor is, mag mijn vriendin met gonal-f beginnen, 0.20 samen met 0.10 lucrin. onze donor heeft dan op 23 okt. de eerste echo. als het bij haar goed groeit, is een die dagen erna de punctie. we zijn nu dus echt begonnen. thanx meiden voor jullie lieve berichtjes.
ja dat hoop ik ook marisha, al met al gaat het toch wel snel nu. hoe is het eigenlijk met jou, nog een paar weekjes zie ik, tjemig wat gaat dat snel zeg.
ff mijn topic weer omhoog halen. moet elke keer zo zoeken waar hij is gebleven. over precies een week gaat de eerste spuit erin. spannend dus, ben nu ziek thuis, was vanmorgen bij de dokter wilde graag beter zijn voordat ik ga spuiten, maar als ik aan het einde van de week niet beterder ben krijg ik pas antibiotica, volgens de dokter mag dat samen met het spuiten. ze vroeg wanneer de punctie en tp ongeveer waren en ik had dus nog tijd genoeg. 2 weken voor de tp maag je niks meer hebben zei ze. iemand ervaring mee?
geen ervaring. zorg maar goed voor jezelf en doe maar rustig aan! Wat fijn dat het eindelijk (bijna) zover is. je hebt er zo lang op moeten wachten he. Hoe staat je vriendin erin?
ja doe ik ook, ik heb lekker thee voor mezelf gezet, appelsap ernaast, medicijnen erbij, hihi. ja spannend zo lang op gewacht en nu bijna zover. ik ga vanmiddag eerst even de kast induiken van de spuit spullen van maart, die heb ik toen dicht gedaan en niet meer open gedaan. ik moet maandag spuiten en volgende week donderdag hebben we pas spuit instructie, dus dan kan ik pas nieuwe spuiten vragen, volgens mij liggen er nog 3 dus dat zou precies genoeg zijn. we staan er allebij goed en positief in. hoe gaat het met jou rach, al een beetje van de misselijkheid af?
ik vind het zo spannend LiSa! ik hoop echt dat het een poging word om nooit te vergeten! wie weet ben je over een klein tijdje wel zwanger en groeit er een mensje in jou! Ik hoop het zo voor jullie! (is die vriendin M, die ook op hyves staat?) ik voel me al stukken beter, dank je die spuitspullen, moesten die niet in de koelkast bewaard worden?
ik kwam net in de nieuwe tas van de apotheek met de medicijnen ook foliumzuur tegen. helemaal vergeten, staat ook niet op mijn schema lijst, heb de vorige lijst er even bij gepakt en daar stond dat ik met foliumzuur moest beginnen als ik ook met de pil begon, daar zit ik nu dus al 2,5 week aan. ik heb dus maar gelijk een foliumzuur tablet ingenomen, ik neem aan dat mijn arts dat niet voor niks heeft besteld. ik hoop dat het niet erg is dat ik er nu pas mee begin. ik heb gelijk even naar de spuiten gekeken, ik heb er dus nog maar 2 die in de prikpen passen, moet nu dus een dag mezelf gaan prikken zonder pen. arghhhhh!
Hey Lisa, voor jullie gaat het ook bijna beginnen....heb je er zin in? Spannend hoor meid! Enne....die foliumzuur lijkt me niet zo hele grote ramp, dat je daar nu pas mee begint. Ps. je onderschrift staat verkeerd....het moet dan zijn IVF here we come