Hey Lisa, Lekker druk dagje gehad zo te lezen, zag al op tv dat de bloemenwinkels vandaag geen last hebben gehad van de kredietcrisis. Jullie dus ook niet zo te horen..! Leuk trouwens in een bloemenwinkel werken. Ik ben paar jaar geleden begonnen met avondopleiding voor bloembindster, maar helaas niet afgemaakt. Vond het wel superleuk! Werk je in je eigen woonplaats of in de omgeving? Ik hou ook niet zo van Carnaval, mij niet gezien hoor in zo'n clownspak. Gelukkig niet zo'n last van hier in de grote stad...hihi! Dat ontdooien gaat vast goed! Je zei het zelf al, maar 10% kans dat het niet goed gaat en jullie hebben er 2 in het rietje, dus dubbel zoveel kans. Komt helemaal goed, ik voel het! Fijn idee he dat het weer bijna zover is... ik leef met je mee! Fijn weekend nog! Liefs Linda
oh jammer linda dat je ermee gestopt bent. wat doe je nu voor werk als ik vragen mag? ik werk idd in ons dorp in een bloemenwinkel. haha clownspak nee hoor mij niet gezien, ook al woon ik in een dorp waar het uitbundig wordt gevierd ja heel fijn vind ik het dat het bijna zover is, kan bijna niet wachten tot we ons eskimootje mogen verwelkomen. en de arts zei zelf dat er minder dan 10% kans is dat het ontdooiien mis gaat, en we hebben er meerdere, dus heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. jij ook fijn weekend
Ja ik vind het ook heel jammer dat ik er niet verder ben gegaan met bloemen. Vond het heel leuk, maar als ik van baan zou switchen zouden we er financieel wel heel veel op achteruit gaan. Hoe leuk ik het dan ook vind... de hypotheek loopt gewoon door... Ik werk nu als secretaresse bij een makelaarskantoor. Ook leuk hoor, maar een stuk minder creatief. En dat mis ik wel eens. Spannend hoor, vandaag is het alweer zondag, nog maar 3 daagjes te gaan voor jullie. Ik wist helemaal niet dat er maar een kans is van 10% dat het mis gaat. Volgens mij is het percentage dat het innestelt wel iets lager dan dat je een "normale-niet-ontdooide" emmie inbrengt. Maar goed, bij jullie gaat het uiteraard gewoon goed! Fijne zondag nog!
ja ik heb het donderdag nog even aan onze gyn gevraagd of de kans groot was dat het ontdooiien mis ging, en hij zei, dat is een kans van minder dan 10%. ook heb ik gevraagd hoe de kansen met een cryo tp lagen. hij gaf toe dat je met een verse embryo wel meer kans had, maar je kon beter een goeie cryo hebben als een slechte verse embryo zeg maar. spannend is het gewoon dus weer. nu al weer lekker zondag avond, morgen hele dag werken. en dan is het woensdag eindelijk zover. maar idd linda de hypotheek loopt gewoon door, en soms moet je keuzes maken. maar op een makelaars kantoor is ook leuk, mijn vriendin zit ook in het makelaars vak. ik voel me gelukkig goed vandaag, geen last van hoofdpijn gehad vandaag dus dat is wel fijn. x lisa.
oh spannend lisa! fijn dat het al snel woensdag is morgen dagje werken dan kan je ke gedachten een beetje verzetten (denk ik) ik hoop dat het ontdooien prima gaat en kom snel weer kijken hoe het gegaan is! liefs
Nog 2 daagjes...! Werkse vandaag en hopelijk nog een hoofdpijnloze-dag. Heb er de laatste dagen ook veel last van...bah! Fijne dag vandaag! Liefs Linda
Hoi Lisa, ik lees dat jij ook bijijijijijna je tp gaat krijgen van je cryo's! Spannend, ik duim voor je! Eef (ook cryo-mama sinds de vrijdag de 13e)
thanx meiden voor al die lieve woorden. vind het zo super dat iedereen zo met je meeleefd hier op het forum. aangezien de buitenwereld bij ons van niks weet vind ik het heel fijn om steun van jullie te krijgen vandaag best lekker gewerkt, sinds einde van de dag wat lichte hoofdpijn, maar gelukkig niet meer zo erg als vorige week de hele dagen door. morgen nog een ochtendje werken, s'middags m'n nageltjes laten bijwerken en s' avonds langs m'n vriendinnetje, en dan is het woensdag wauw heb er echt zin in. x lisa.
zat net te denken, als ik straks mag testen na de cryo tp, zit ik precies een week voor ik met de pil was gestopt 3 jaar geleden. tjeeminee 3 jaar alweer, waar blijft de tijd. ik hoop met heel mijn hart dat het binnen die 3 jaren blijft [-o< [-o< [-o<
De tijd gaat veel te snel he meis. Ik duim ook mee dat het binnen die 3 jaar zal blijven. Nog een dagje...... Liefs Zora
Beste Lisa, Met veel bewondering heb ik je verhaal gelezen..wat een bijzondere vriendin heb jij! Ik zal voor je duimen dat het morgen goed gaat en dat je over twee weekjes een positieve test in je handen hebt! Wij zijn na 8jr eindelijk zwanger al bij de eerste IVF! Het zal super zijn als jij ook een succes verhaal gaat worden. Veel sterkte morgen en bij het wachten............want ik kan zeggen dat de dagen er na heeeeeel erg lang duren! Zelf nu ik weet dat ik zwanger ben duren de dagen onwijs lang!
Nog 1 dagje... oh zo spannend, leef helemaal met je mee en hoop zo dat die eskimootjes goed ontdooien, maar heb er alle vertrouwen in! Lekker nog even afleiding zoeken vanmiddag! Dat doe je goed! Hopelijk blijft het voor jullie binnen 3 jaar. Tijd vliegt idd als je in de mmm zit, alhoewel de dagen/maanden toch voorbij kruipen als je echt bezig bent.... hmmm raar eigenlijk. Succes meissie!
Hier nog een duimer, wanneer krijg je te horen of ze goed ontdooid zijn? Krijg je er eentje of twee? Liefs debje, die hopelijk zondag bij je op het treintje springt!
Helaas Lisa ik ga niet met je mee, want de TP gaat niet door, er is geen plek voor ons in de VU Liefs debje