ja meiden nog een dagje, morgen om deze tijd hoop ik 1 of 2 eskimootjes bij me te hebben. en idd de tijd gaat snel maar toch ook weer niet, raar he' m'n nageltjes zijn weer mooi, nu ff lekker bakje thee drinken, zo met het eten beginnen en vanavond naar m'n dinnetje. ik hoop dat ik vanacht kan slapen. x lisa.
Lisa: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
nou zit nog steeds te wachten, dus heb net zelf maar even gebeld, maar ze bellen pas rond 11 uur. pfffff ben nu best wel zenuwachtig [-o< [-o< [-o<
ik ga ff thee zetten, was doen, afwasmachine aanzetten en snel douchen (jaja ik slons nog rond) en kom dan snel weer kijken, pppffff! de twee keer dat ik gebeld werd over de bevruchting was ook zo eng en je krijgt echt half een hartverzakking als die telefoon gaat, ik stond steeds mega te shaken! Nou meid hou je taai ik denk de hele tijd aan je!
JOEHOEOEOEOEOOE! Oh lisa wat goed! Heeeel veeeel succes vanmiddag en dat ze maar lekker lang mogen blijven zitten! Laat je nog ff weten hoe het gegaan is verder? Liefs Linda
Lisa, wat fantastisch Ik wens je een hele bijzondere middag met een fantastisch eindresultaat toe Gr Flam
Super meis! Ik hoop dat ze alle twwe een lekker warm plekje zoeken om de aankomende maanden te blijven wonen!
Wat goed Lisa, 2 emmy's! Was dit uit 1 rietje en heb je er dan nog 1 over? Dit gaat hem worden, ik ga voor je duimen! Liefs Floor