hihi Lisa, wat een dillema welke test je nu moet gebruiken! Maar je hebt in elk geval vandaag geen rood gezien, en dat is al heel goed nieuws! ik had de kruidvat test gedaan (met een gedeelte waar je overheen moet plassen), weet niet zo goed of ze gevoelig zijn. ik duim ook heel hard voor je!
dank je sabrien @flam, ja dat is gelijk zo definitief dan he' als er staat niet zwanger, bij de streepje kun je blijven loeren of er a.u.b. een tweede streepje wil komen
ja rach idd, ben net even op de site wezen kijken naar testen, maar toch maar niks besteld. zal je zien word ik morgen wakker en dan zijn de duivels in aantocht. dus nee ik laat het maar even zo. die testen komen wel, en als je ze in huis hebt kun je ze toch niet laten liggen. ik wacht wel af of ik het weekend roodloos doorkom. x lisa.
vandaag dag 9 na tp en nog geen spotting [-o< [-o< [-o< vandaag hele dag werken dus zal een lange dag worden met veel toillet bezoekjes. pfff de spanning is nu toch wel hoog. x lisa.
gaat goed dus! wel goed hoor, dat je werkt, heb je tenminste een beetje afleiding. als je nu thuis zou zijn zou je waarschijnlijk de hele dag op de wc zitten!
Ik had altijd echt een soort toiletvrees. Ik veegde altijd af op het toilet en dan keek ik heel langzaam naar beneden en heeel traag en dan keek ik of ik iets roods zag, alsof dat hielp ...! Ik duim voor een hele hoop roodloze dagen Gr Flam
Hoi Lisa, Wat spannend he! Ik kijk elke dag even op je topic, ik duim voor een positieve test, je bent er bijna! Floor
Heyyy Lisa, looking good tot nu toe! Gaat helemaal goedkomen met jullie, ik voel het. Mijn duimen draaien voor jou! X Linda
duim duim duim duidm duim duim duim duim duim duim duidm duim duim duim duim duim duim duidm duim duim duim
lisa hoe gaat ie? ik dacht ook steeds dat ik een gevoelige test wilde (dat schrijft tenslotte altijd iedereen, in het kader van welke is de beste) maar na die laatste keer vaag getest te hebben, koop ik nu weer de apotheek eigen merk want die testen altijd negatief dus wie weet ooit... nu denk ik tot op de dag van vandaag, was het dan misschien toch een paar dagen raak? erg frusti. ik ga zooooooo duimen dit weekend!
nou ben weer thuis van een hele dag werken. veel naar de wc gegaan vandaag, en idd flam voorzichtig naar beneden kijken of je iets roods ziet, haha alsof dat helpt. maar goed tot op heden nog niks gezien geen rood en geen bruin. wel steeds zeurende pijn in m'n onderbuik, weet niet of dat zo goed is hoor. @linda, ik had de vorige keer ook een apotheek eigen merk, en die was toch echt duidelijk positief, dus toch wel zeer gevoelig. hopen dat ik de nacht ook weer goed door kom. ik had trouwens vannacht een paar keer gedroomd over een positieve test, de testen met streepjes waren positief en ook de digitale gaf zwanger aan. whaaaaaaah hoezo er niet teveel mee bezig zijn, zelfs s'nachts gaat het door. x lisa.
oh ik herken het zo! je weet niet half hoeveel ik het jullie gun! ik denk echt vaak aan een aantal mensen waaronder jij! ik kan al plaatsvervangend verdrietig worden als het nu weer niet lukt maar we duimen door want het kan echt, geen enkel teken geeft duidelijkheid alleen uit 'geen ongi' kan je hoop putten en dat is nog steeds zo dus we duimen kei hard door, nu weekend dus iedereen tijd zat, allemaal voor lisa: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
hihi bedacht me trouwens laatst dat door dat fotootje bij jou naam ik altijd denk dat jij er zo uit ziet maar het is vast heel anders hihi
Nou Linda, als jij net zo goed iemand kan indenken als ik dat kan , dan ziet Lisa er heel anders uit. Een week of wat terug had ik ook iets bedacht over de situatie van Lisa. Het was een hele soap die kant noch wal raakte
hahahah, grappig linda, maar nee ik zie er toch anders uit. lief dat je zo aan me denkt en idd nicoletta had ook al een hele soap van m'n leven gemaakt en het is waar dat je de hoop uit het niet ongie worden haalt,maar moet dan gelijk aan jou denken dat het bij jou ook weg bleef, dus het kan gewoon nog alle kanten op. maar ik heb wel zoiets van ik ga niet eerder testen, heb er echt een soort angst van gekregen door de vorige keer. zo ga nu maar eens naar m'n bedje en kijken wat de dag morgen brengt.
vandaag dag 10 na tp. heb echt het gevoel alsof m'n ongie er aan komt. dacht gister avond toen ik naar bed ging zelfs al iets van spotting te zien, ik moest echt wel heel goed kijken, maar vanochtend nog geen ongie, wel nog steeds het gevoel. denk niet dat het goed zit. vandaag weer de hele dag werken. zal weer een lange dag worden. x lisa.
Lisa, wat bedoel je precies met spotting? Vorige keren, voordat mn ongi echt doorbrak, had ik altijd een paar dagen bruin verlies. Het begint altijd met iets verkleuring als je afveegt en later wordt het steeds bruiner. Heb jij dat ook?
O neeee Lisa, ik hoop dat het niet echt zo zal zijn! Het leek zo ontzettend goed te gaan! Ik blijf voor je duimen dat je het helemaal mis hebt! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
ja lindinha ik denk dat ze dat met spotting bedoeld, ik heb dat trouwens ook altijd. lisa heel vel sterkte vandaag!