Lisa, ik leef met je mee. Ik vind het zo verschrikkelijk balen dat je weer negatief hebt getest. Maar aan de andere kant zijn de duiveltjes ook nog niet gearriveerd. Ik hou toch nog een heel klein beetje hoop voor je.
lisa, meid, wat een ontzettende teleurstelling weer, ik leef met je mee meid, en hoop heel stiekem nog op een wonder. heel veel sterkte. liefs wies
Lisa, hoe is het vandaag? Het zal wel even K*T zijn als gister, neem ik aan. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Maar het lukt me nog niet voor mezelf, laat staan voor een ander. Maar weet dat ik aan je denk en er voor je ben. Liefs Hope
meisje hoe is het nu met je? stiekem hoop ik toch nog op een positest voor je misschien vanmorgen met ochtendurine. xxx
lieve Lisa, Ik hoop toch nog voor je dat je deze dag je een wonder mag brengen. Ik gun het je van harte. Dikke knuffel van Lena
Lisa, vandaag is je officiele testdag. Wie weet maak je langzaam hormoontjes aan. Ik blijf voor je duimen.
bedankt voor al jullie lieve woorden. het heeft dus vanmorgen zoals ik al had verwacht weer niet zo mogen zijn. de test kon niet negatiever zijn als dit. gelijk ziekenhuis gebeld, ze vroeg me of ze nog iets voor me kon doen, ik zeg euh nou de nieuwe cryo poging inplannen. dat is dus gebeurd, en de recepten worden opgestuurd. ik voel m'n ongie ook al aankomen, met wat bruinverlies en dat precies 14 dagen na de tp. ik verwacht dus dat vandaag of morgen m'n menstruatie zal doorbreken, ik mag dan weer beginnen met spuiten van lucrin op dag 18 en dan op de eerst volgende cyclus dag 1weer starten met progynova en dan 2 weken later weer de echo. we gaan het zelfde ritueel weer in alsof niks anders m'n leven meer kan bepalen dan spuiten en slikken. ik ben er heel rustig onder, het is natuurlijk weer een klap, maar kan het hebben. vorige keer was echt een hel. nu ff rust aan m'n lijf, heb me net al even gestroost met een nieuwe broek en shirtje, had ik wel verdiend vond ik. zometeen zoontje van m'n vriendin van school halen. en dan weer aftellen naar de 1e spuit. x lisa.
Oh wat balen Lisa, maar sterk van je dat je vol goede moed weer door gaat. En wat heerlijk dat je nog cryo's hebt. Heel veel geluk voor de volgende ronde.
meis nogmaals knuffel, dit hebben jullie niet verdiend, je klinkt een beetje teneergeslagen en dat kan ik me heel goed voorstellen. ook dit moet weer een plekje krijgen, gelukkig is het allemaal niet zo heftig als de vorige keer maar natuurlijk wel verdrietig, hug.
Balen dat de nega test toch echt nega is gebleven. Sterkte met dit te verwerken. 3x is scheepsrecht, ik hoop ook voor jullie! Ik ga weer voor je duimen meis!
Lisa,wat ben jij toch een doorzetter! Laat het nou voor jou in de volgende ronde eens positief zijn. Ik ben er in ieder geval weer om je steunen en voor je te duimen! Gr Flam
He Lisa, wat balen zeg, helemaal nu het toch wel definitief is. Maar een positief puntje in deze hele misere....: je mag weer gelijk verder en hoeft niet een maand rust te houden! We proberen het maar van de positieve kant te bekijken, toch?! Het gaat je lukken meid! Net als iedereen hier...! Big hug
Nee he, Lisa, ik was er ook al bang voor. Stiekem hoop je ergens nog een klein beetje op een wondertje maar helaas meis, helaas het heeft niet zo mogen zijn. Gelukkig mag je snel weer door, maar wat een ellende, je bent van het een nog niet bekomen en de volgende staat weer voor de deur. Ik snap dat je dit hebt gevraagd aan de gyn maar frustrerend dat het weer allemaal opnieuw moet! Bah bah bah. Heel veel sterkte!