nou vandaag is dan ook m'n ongie doorgebroken en flink ook, heb er de hele dag al buikpijn van. dus over 18 dagen begint het spuiten weer. 22 mrt en dat is toch al best weer snel. voor nu vind ik het wel even lekker rustig. allemaal bedankt voor de lieve woorden. x lisa.
Vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, hopelijk is het snel weg en kan je even tot rust komen en dan gaan we er 22 maart weer voor! En dan gaan we voor een prinsje of prinsesje rond koninginnendag ok? Kus
Oh meid toch, wat balen zeg! Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat de volgende poging jou meer geluk brengt!
Hai Lisa, Hoe gaat het met je ? Nog last van je buik? (ik wel bah) We gaan inderdaad een beetje met elkaar op,ik begin dan 20 maart met de deca. En 7 april uitangsecho en waarschijnlijk half april de punctie. Dikke knuffel Lfs LiAnn
hey lian, het gaat wel weer dank je. wel af en toe wat hoofdpijn nog, maar voel me verder wel redelijk goed, ff lekker niks spuiten slikken of die vieze bolletjes. we gaan lekker gelijk op ja, ik verwacht half/eind april de tp te hebben, dus komen we ongeveer gelijk op het wachbankje. gezellig x lisa
Hai Lisa, Fijn dat het wat beter gaat met je. Zou wel gezellig zijn op het wachtbankje als we er weer tegelijk op zitten. En we gaan keihard hopen dat wij ook positief mogen gaan testen. Lfs LiAnn
ik heb me de afgelopen dagen toch sterker voor gedaan dan dat ik werkelijk ben. gisteravond thuis gekomen van een hele dag werken, wilde m'n vriend wat leuks gaan doen, ik had eigenlijk niet zo'n zin, was moe en had hoofdpijn en had m'n hoofd er gewoon niet naar staan om gezellig te doen. m'n vriend had me toch overgehaald om leuke dingen te gaan doen, en niet non stop bezig te zijn met zwanger worden. in de stad wezen poolen met vrienden, als eerste koffie gedronken die echt smerig was, daarna na maanden geen drup alcohol meer gedronken te hebben, een rose'tje besteld, die was zo zeur en vies dat m'n hoofdpijn nog erger werd. daarna nog door de stad in, eenmaal in een cafe aangekomen te zijn, waar de dance muziek me totaal niet om aan te horen was door de hoofdpijn, ik had er gewoon geen zin in om gezellig te doen, ik was verdrietig en besefte me dat ik de klap toch toch nog niet te boven was. ik kon wel huilen en dat midden in tussen al die mensen. ben snel met de bus naar huis gegaan, de tranen moest ik echt bedwingen. eenmaal thuis aangekomen was het goed, ik was weer veilig, lekker thuis bij m'n hondjes, geen mensen om me heen. ik kan het gewoon niet hebben al die gezellige mensen om me heen. ik ben verdrietig en wil niet gezellig doen, het enig wat ik wil is zwanger worden. pffff vandaag gaat het weer wat beter. lekker rustig aan gedaan. maar dat stappen is dus voorlopig niet meer voor mij weg gelegd. doe me zelf toch meer plezier met een dagje shoppen. x lisa.
hee meid... het is ook allemaal niet niks he en dan is gemaakt gezellig doen gewoon heel erg moeilijk natuurlijk weet je dat het goed is om leuke dingen te doen natuurlijk bied de wereld mee dan alleen zwanger worden maar helaas niet voor jou/jullie op dit moment het is voorjezelf het allerbelangrijkste op de wereld dus doe gewoon waar je zin in hebt en dan maar even niet gezellig de stad in maar gewoon lekker jij zijn heel veel succes en sterkte liefs anna
Hey Lisa, een hele normale reactie hoor. Ik herken het van mezelf. Wij hadden afgelopen weekend ook een leuke en gezellig weekend bij mijn schoonzusje. We kwamen thuis en ik las iets en toen brak ik ook. Ik heb echt tussen het huilen door geschreeuwd: wij willen toch ook alleen maar een kindje, is dat nou teveel gevraagd? (tegen niemand in het bijzonder, wnat ik wsa even alleen) Maar de pijn is dan zo intens voelbaar. Sterkte meis en neem je tijd. Liefs Hope
Lisa, wat rot voor je. Kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Het is ook allemaal niet niks. Doe nu gewoon dingen waar jij je goed bij voelt,en doe lekker rustig aan. Neem tijd voor jezelf en verwen jezelf maar. Hele dikke knuffel Lfs liAnn