lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou daar ben ik weer, bedankt voor al jullie lieve woorden. ben vooral erg moe de laatste dagen en last van hoofdpijn. gewoon moe van alles, was vorige week zo sterk, deed er zo luchtig over, maar nu sta ik stil en ben ik moe.
    weken lang weer bezig geweest, spuiten echo's progynova slikken, wachten. en ineens is het weer klaar. moet er ook echt even van bijkomen.
    volgende week zondag alweer beginnen met lucrin, maar moet er nu nog even niet aan denken.
    net ziekenhuis gebeld want heb nog steeds de recepten niet binnen. ze worden alsnog opgestuurd. mocht de cryo poging weer mislukken heeft mijn vriendin nu al gezegd daarna gelijk weer mee te willen doen. dus dat is een heel positief vooruitzicht. maar voor nu wil ik even rust, heb vannaf zaterdag een klein weekje vrij dus kan ik even bij gaan komen. ben echt moe van alles.
    en hoop dat ik volgende week zondag de moed weer heb om de eerste spuit er weer in te zetten.

x lisa.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lisa, heel veel sterkte met alles. Kan me voorstellen dat je heel moe bent van alles. Probeer je rust te nemen meis.

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey lisa,
    Ik weet hoe je je voelt meid. Als een poging mislukt dan ben je er ook echt even zat van en is zo'n maand rust eigenlijk helemaal niet zo gek hoor. Het is voor jezelf gewoon ook psychisch een heel zwaar traject, niet alleen lichamelijk, maar dat merk je pas achteraf als het niet lukt.

Ik vind dat je heel sterk bent en weet zeker dat je er volgende week weer tegenaan kan! Deze week even lekker bijkomen, ga leuke dingen doen of een weekendje weg ofzo, daar knap je van op!

Meissie, kop op en ik denk aan je!
    X

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hai Lisa,

Ik wil je veel sterkte wensen meid,doe lekker rustig aan en neem het er even van als je vrij bent.
    Het is zeker onzettend fijn dat je vriendin weer gelijk mee wilt doen.Maar ik hoop zo dat dat niet nodig zal zijn. Ik ga weer heel hard voor je duimen.
    Een hele dikke knuffel voor jou
    Lfs LiAnn

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lisa, zoooo begrijpelijk dat je het helemaal gehad hebt! Je moet echt weer op krachten komen. Wel heel erg fijn dat je straks een weekje vrij bent. Hopelijk kom je een beetje tot rust. Ik denk dat je het wel nodig hebt om weer te beginnen anders is het misschien wel weer erg snel. Maar in een week kan je echt goed bijkomen, hopelijk kan je fijn tijd aan jezelf besteden. Zijn jullie samen vrij? Nog even bikkelen deze laatste dagen, ik denk aan je!

6. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Lieve Lisa,

Begrijpelijk hoor dat alle spanning en vermoeidheid er zo uitkomt. Het is ook allemaal niet niks waar je steeds doorheen moet. Je hoopt iedere keer zo dat het goed komt en dat je zwanger zult zijn en dan is het uiteindelijk weer niet gelukt. Zo'n terugval heb ik ook steeds. Dan heb je ook helemaal geen zin om gezellige dingen te doen met vrienden.
    Het liefste wil je je dan terugtrekken als kluizenaar met je dieren en man in jullie veilige huis en niet verplicht gezellig en vrolijk doen, terwijl je vanbinnen wel kunt huilen.
    Lekker dat je volgende week vrij bent, kunt je uitrusten en hopelijk begint het mooie weer dan een beetje en kun je lekker wandelen en uitwaaien met je honden.
    Ik hoop dat deze laatste cryo poging gaat lukken. Wel heel erg lief van je vriendin dat ze nog een poging voor je wil doen, dat geeft toch wel een fijn gevoel denk ik.
    Ik denk aan je hoor!

Liefs Floor

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat fijn dat jullie het zo begrijpen.
    vandaag lekker uitgeslapen, maar ben nu nog steeds moe, moet me ook echt met de huishouding gaan bezig houden nu, want anders is de dag alweer voorbij.

nee linda we zijn niet samen vrij, maar mijn vriendin is wel vrij, haar kids zijn jarig deze dagen dus leuke dingen te doen. gister een hele mooie barbie pop voor haar dochtertje gekocht alsof het m'n eigen dochtertje is.

x lisa.

8. lieve Lisa,

Hoe is het met je hoofdpijn? en was het een leuke verjaardag? vond het dochtertje van je vriendin de barbiepop mooi?

Wat lief dat je vriendin heeft toegezegd dat ze meteen weer mee te willen doen. Wat een speciale vriendin!

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hai Lisa,

Hoe gaat het nu met je?
    Ik hoop dat het ietsje beter gaat.
    lfs liAnn

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lisa ik hoop dat je een beetje bij kan komen deze dagen, veel sterkte en zorg lekker voor jezelf!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,
    het lijkt hier wel alsof het niet beter me me mag gaan, sinds gister ook keelpijn en echt rillen van de kou, net nu ik een paar dagen vrij ben, bah zeg.

@rach, ja geweldig heh dat ze dat wilt doen, maandag is haar dochtertje jarig dus dan krijgt ze de barbiepop pas.

het is hier nu wel lekker weer zonnetje schijnt, dus ga me zo maar eens aankleden.

x lisa

12. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Lieve Lisa,

Ik was al een poosje niet meer op dit forum geweest.
    Was erg benieuwd hoe je laatste poging was gegaan, maar ik zie helaas weer slecht bericht! Ik vind het zo naar voor je!
    Wat ontzettend lief van je vriendin dat ze zegt dat ze wel gewoon weer verder wil. Bij mijn donor was ik aldoor bang dat hij misschien wel wilde stoppen na de zoveelste poging en het gaf elke keer zo'n gerust gevoel als ie aangaf dat ie niet zou stoppen met helpen.

Houd moed he meid!

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meis,

Wat vervelend dat het niet beter gaat en dan ook nog zo verkouden! Zorg maar goed voor jezelf dat je weer goed opgeladen bent voor de volgende terugplaatsing!

Rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Ik denk aan je en duim voor de volgende poging!

14. punky

punky Lid

5 feb 2009
    18
    0
    0
    Hey Lisa,

Wilde nog even laten weten dat ik nog steeds met je mee leef. Meid, wat moet dit moeilijk voor je zijn. Logisch meid. Het is echt niet niks. Moet ook de hele tijd aan je denken.

Wel ontzettend fijn dat je zo'n SUPER vriendin hebt! WAUW

15. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    het is ook niet niks natuurlijk
    en al die hormonen doen ook zoveel met je lijf
    dat ik snap dat je weer opziet tegen de eerste spuit

geniet van je weekje vrij en neem je rust!

liefs anna

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi lieve meiden,

vandaag gezellig dagje gehad met m'n vriend, zijn wezen shoppen in amsterdam, leuke kleding en schoenen voor onzelf geshopt. heerlijk zeg doet me goed. wel nog wat verkouden maar dat mag de pret niet drukken in m'n vrije dagen. morgen dochtertje van m'n vriendin jarig dus weer een gezellig dagje. ik merk wel aan mezelf dat de hormonen m'n lijf weer zijn verlaten, begin me langzaam aan beter te voelen, durf het bijna niet te zeggen want voor je het weet komt er weer iemand met de mededeling zwanger te zijn en dan lig ik weer onderaan in de put.
    die hormonen doen toch veel met je, en baal er eigenlijk van dat ik er volgende week al weer aan moet, ik ga het zeker doen want heb er alles voor over, maar net op het moment dat ik weer lekker in m'n vel kom te zitten moet ik weer gaan spuiten.
    wat heb ik toch een bewondering voor mezelf en alle andere meiden in de mmm, we doen het toch allemaal maar weer.

x lisa.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    oja vandaag precies 3 jaar van de pil af :cry:

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oei dat is een shitdag dan heh.
    veel sterkte nog

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ja, dit soort mijlpalen ken ik.
    Daar wordt je zo naar van.
    Ik heb het vaak met de zomervakantie.
    Wij zijn 4 jaar geleden in de vakantie in Frankrijk gestopt.
    Daarna Italie, nog een keer Italie en nog een keer Italie en
    dit jaar dus de 5e vakantie maar ik hou moed en blijf geloven
    in wonderen.
    Ik heb een afspraak voor een behandeling acupunctuur
    staan om de kwaliteit van de eitjes en een eventuele innesteling
    te stimuleren. Ik weiger de hoop op te geven.
    Ik hoop ook zo voor jou en blijf ook voor jou
    in een wonder geloven.

Gr Flam ;) ;)

20. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Lisa,

Lekker is dat dan he, even veel kleren kopen. Je hebt het verdiend hoor!
    Gelukkig dat je je weer wat beter begint te voelen.
    Geniet lekker van je vrije dagen en ga maar veel leuke dingen doen!
    Ik tel ook altijd de jaren, ik weet nog precies hoe blij ik was en welk jaar en dag mijn 1e zwangerschap was. Zoals toen heb ik me daarna nooit meer gevoeld.

Liefs Floor

Deel Deze Pagina