Hoi Lisa, Winkelen is af en toe een heerlijk medicijn. Fijn dat je je al wat beter voelt nu. 3 jaar alweer? Best confronterend he? Knuffel meid! Liefs Zora
ah wat zijn jullie toch lief. vandaag ga ik met mijn vriendin mee, haar zoontje vier zijn kinder feestje en ik ga mee om te helpen. dat heb ik vorig jaar ook gedaan, toen zat ik midden in onze 1e ivf , kan het me nog zo goed herinneren, ik zat aan de hoogste dosis gonal-f, en een week later was ineens alles voorbij. ik heb dat nu ook heel erg als ik een liedje op de radio hoor van die ik leuk vond in die tijd, word ik gelijk weer herinnerd aan die nare tijd. en nu een jaar later zijn we nog geen stap verder, ja nah ja een vmk en een mislukte cryo poging dan. zondag weer spuiten, ik heb er eigenlijk geen zin in maar ik moet verder, het hele traject kost al zoveel tijd, ik wil niet nog meer tijd verliezen, en ik word in november al 30 en moet er niet aan denken dat ik dan nog niet zwanger ben. mss is het ook wel een soort angst omdat het de laatste 2 cryo's zijn en als die mislukken moeten we weer helemaal overnieuw. daar moet ik al helemaal niet aan denken, dat kost nog meer tijd. maar goed weer genoeg depri gekletst,ik voel me weer redelijk mezelf, maar ben gewoon zo bang dat ik me weer zo rot ga voelen van de hormonen. wat moeten we toch veel over hebben voor een baby'tje heh. vandaag hier niet zo lekker weer als gisteren, maar ga toch lekker van mijn vrij dag genieten. we moeten tenslotte positief blijven. x lisa.
Hoi Lisa, Inmiddels is hier de zon doorgebroken, ik hoop bij jullie ook. Ik vind het zo knap dat je zoveel energie kan halen uit de kinderen van je vriendin. Ik heb dat ook wel met een aantal kinderen in mijn omgeving maar soms ben ik ze ook even zat als het te confronterend wordt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om verder te gaan. Wéér al die ellende, spanning en de angst voor wéér slecht nieuws. Net alsof de kans dat het wel kan gaan lukken, soms nauwelijks meer zichtbaar is. Tenminste zo voelt he voor mij soms. Ik wil me er echt niet tegenaan bemoeien anders denk je misschien: kan ik hier zelfs niets zeggen maar je moet wel goed bedenken of je de cryo poging nu wel aankan. Je moet geen spijt krijgen achteraf. Is een maandje extra rust geen optie zodat je er misschien weer helemaal voor kan gaan? Ik herken dat psychische heel goed, van straks weer jarig zijn, zoveel jaar mmm voorbij etc. Alleen heb ik nu voor mezelf wel gezegd, die ene maand meer of minder... als het maar lukt! Nou misschien wil je dit helemaal niet lezen, dus vergeet het als het je irriteert. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Denk goed aan jezelf en aan de eskimo want die zijn er! Ik duim voor jullie!
Lisa, een klein berichtje hier.......laat je weten dat ik aan je denk! Let goed op jezelf meis........ liefs
Nog 2 daagjes en dan start je alweer met de Lucrin als ik het goed begrepen heb. Ik zal er zeker zijn om je te steunen en voor je te duimen Gr Flam
Hoi Lisa, Hoe gata het met je? Je had wel super weer in je vakantie he! Ik hoop dat je er een beetje energie uit hebt kunnen halen. Ik denk aan je en heel veel succes morgen! x
Hey Lisa, Hoe gaat het met je ? Ik wilde je even succes wensen ,je moet vandaag weer beginnen met spuiten,ik hoop dat je je niet zo rot gaat voelen. Ik denk aan je hoor. Lfs LiAnn
Hey lisa, Wil je even laten weten dat ik erg met je meeleef. Ik weet dat het veel makkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer je niet té veel zorgen te maken. 30 is een hele mooie leeftijd om kinderen te krijgen. En probeer afleiding te zoeken. Dat heeft mij dus écht geholpen. Ik had me gestort op iets anders leuks (namelijk het uitzoeken van een 2e kitten) en elke (negatieve) gedachte die uitging naar kinderen krijgen en probeerde ik af te wuiven door aan het uitzoeken van het kitten te denken. Net die maand dat ik dat deed en een beetje afstand had genomen van het forum is het gelukt! helaas word je geduld alleen vreselijk op de proef gesteld, maar ik weet zeker dat het bij jou ook gaat lukken!
hoi meiden, bedankt voor al jullie lieve berichtjes weer. vandaag dus weer de dag van de 1e spuit, en ja hoor hij zit er al weer in, daar gaan we weer, vol goede moed. ben erg opgeknapt van m'n vrije dagen en de zon. ben weer opgeladen voor deze poging. @linda, ik vind het juist lief van je dat je zo met me meeleeft en meedenkt, ik heb er zelf ook even aan gedacht om het een maand uit te stellen. ik dacht ik zie wel hoe ik me op de dag van vandaag voel, en ben echt weer lekker mezelf nu, ik hoop dat ik dat blijft, ga er alles aan doen om mezelf niet te verliezen in deze poging. @ lotje, ja bizar heh, net op het moment dat je er even iets minder mee bezig bent is het raak, jij bent een mooi voorbeeld, ik ga het ook proberen. liefs lisa.
Hoi Lisa, Je bent weer gestart, heel veel succes! Ik ben blij dat je weer wat opgeladen bent door de zon. Ik ga met je meeduimen! Liefs Floor
Hey Lisa, Gister weer de 1e spuit las ik. Heel veel sterkte en succes. Lekker he dat zonnetje, dat doet een mens goed. Meid, ik ga voor je duimen. Liefs Zora
Lieve Lisa, vol goede moed weer begonnen! Dat is de spirit! Heel veel succes en geluk, ik duim voor jullie en lees mee! eef
hoi meiden, hier gaat alles goed, de 1e 2 spuiten zijn gezet, en voel me goed tot nu toe. vandaag m'n neefje en nichtje te logeren, heb m'n neefje net naar school gebracht, en ben met m'n nichtje memory aan het doen. het zonnetje schijnt tussen de regen buien door, en ben lekker 3 daagjes vrij. x lisa.
zo net de 4e spuit weer gezet. en gaat allemaal goed gelukkig. het weer was hier vandaag zo slecht bah. lekker dagje vandaag gehad met m'n neefje en nichtje, en liggen nu lekker op bed, dus heb ik ff tijd om te forum bij te lezen, kom je niet echt aan toe met die kleintjes om je heen, maar dat is mss maar beter ook dat ik er niet zoveel mee bezig kan zijn. was vandaag dus al vroeg uit de veren en ben nu best wel moe, vandaag leek het erop alsof de hoofdpijn weer begint te komen, maar voel me tot nu toe nog goed gelukkig. overmorgen is de dag dat we vorig jaar te horen kregen dat de hormonen bij bij niet aansloegen en de behandeling dus werd stop gezet, en we richting eiceldonatie gingen denken, bizar hoor hoe je elke keer aan die rot dagen wordt herinnert. en nu een jaar later zijn we dus voor de 4e keer een behandeling gestart met spuiten. ik hoop echt zoo dat het deze keer gaat lukken. ik moet er echt op letten dat ik mezelf goed blijf voelen. morgen nog lekker een dagje vrij. x lisa.
goed voor jezelf zorgen lisa, maar als ik het zo lees doe jij dat ook! stressvrij lukt toch niet. het is altijd weer spannend. ik hoop dat je niet te veel hoofdpijn krijgt!
ja linda, ik probeer het maar lukt niet altijd. en idd stress vrij lukt al helemaal niet. en de hoofdpijn hoop ik ook niet al te erg weer te krijgen, we zullen zien. net kids van m'n zus naar school gebracht, en nu maar ff huisje doen, en strakkies m'n nichtje weer ophalen. lekker nog laatste dagje vrij. zonnetje schijnt wel niet, dus heb net maar weer nieuwe bloemetjes gekocht. x lisa.