Bloemetjes zijn een goed alternatief voor het zonnetje Lisa. Ik hoop dat je hoofdpijn wegblijft, stress heb je inderdaad toch wel maar zou fijn zijn als dat zonder hoofdpijn is. Stekte en geniet nog even van je laatste vrije dagje. Knuffel, Zora
lieve Lisa, wat gaat het snel zeg, alweer begonnen met een nieuwe poging. gelukkig heb je wel leuke dingetjes te doen. Ik hoop dat de hoofdpijn niet te erg word deze keer! knuf.
Je goed voelen. Ik lees het overal weer dat afleiding met leuke dingen, niet teveel gefocused zijn op het zwanger worden de beste methode is. Het is soms heel moeilijk maar het werkt wel. Ik probeer het nu ook te doen ook al vind ik het moeilijk maar ik wordt er een stuk positiever door. Ben hier ook niet meer heel regelmatig maar ik volg je wel hoor en ik hoop heeeeel erg mee op een mooi positief resultaat! Gr Flam
ja idd linda, de 1e week spuiten zit er al weer op. ik moet deze week ergens ongie worden, en dan moet ik precies 2 weken later komen voor een echo, en als de echo dan goed is heb ik 6 dagen later de tp. dus over ongeveer 3,5 week als het goed is.
thanx meiden, ik voel me goed op het moment, geniet van de zon en probeer me niet al te druk te maken over van alles en nog wat, als ik s 'avonds weg moet neem ik gewoon de spuit mee, net ook een etentje gehad van het werk, en ben dus maar even naar de wc gegaan om te spuiten, eerder kon ik me daar al dagen van te voren druk om maken, maar probeer ik nu dus niet meer te doen. een dezer dagen verwacht ik mijn menstruatie en dan begin ik weer met progynova dus ik hoop dat ik me daar ook goed bij blijf voelen. en idd rach we gaan voor een winterkindje dit keer liefs lisa.
Lieve Lisa, Gelukkig gaat het spuiten ergens anders dan thuis wat makkelijker. Ik vond dat soms ook best vervelend, maarja, als je er handigheid in hebt is het ook wel weer zo gedaan. Een winterkindje is ook hartstikke leuk! daar gaan we voor oke?
is zeker leuk een winterkindje, het maakt me niet eens uit wat voor een kindje het wordt, als er maar eentje komt. op de een of andere manier gaat het spuiten ergens anders toch mis, het is niet makkelijker geworden rach. toch ben ik er ontspannen bij, dinsdag avond op de wc in het restaurant deed het best zeer en bloedde ook.heb al een paar kleine blauwe plekjes op m'n buik. ik voel me nog steeds goed, zou het soms door het weer komen? vandaag cyclusdag 29, de vorige tp werd ik vandaag ongie, maar heb geen tekenen dat het vandaag gaat komen. heb zelf zelfs het idee dat het pas na het weekend komt, rond de periode dat je ei zou moeten springen voel ik dat toch soms terwijl er niet eens altijd een ei is bij mij. gek allemaal toch zo'n vrouwelijk lichaam. nog geen progynova dus, en de tp zal dan ook niet rond 16 april zijn maar ook later. ik wacht het maar gewoon af, ik voel me goed, vandaag lekker vrij, zo lekker huisje doen. heb gister al wat paas spulletjes in huis gehaald, dus ben het lekker gezellig aan het maken. x lisa.
lisa, veel succes weer deze ronde, en een winterkindje zou erg mooi zijn inderdaad. ik zal voor je duimen! liefs wies
Ik heb dat ook wel eens gehad dat het spuiten even wat moeilijker ging. Als het je erg zeer doet kun je het even verdoven met een ijsklontje van te voren dan voel je het iets minder. Ik duim nog steeds achter de schermen en ook voor een winterkindje voor jou. Voor nu, lekker genieten van de zon en sterkte met het spuiten! Gr Flam