wow wat een heftig verhaal, dat vindt ik ook steeds zo heavy aan ivf, die vele stappen die goed moeten gaan! zo heb ik vorige week ene echo gehad en was mijn cyste maar ietsje gegroeid, nu voel ik 'm sindsdien dagelijks, krijg ik alweer angst dat ik straks niet eens mag starten! aaarrrccchhh nou ik ga maandag echt elke minuut kijken hoor! wat spannend zeg, nou eerst even een paar mooie zonnige dagen, maak de komende dagen een maar nog mooier en warmer plekje dan er al was dan komt het helemaal goed!
ja idd linda, het blijft gewoon van stap tot stap zenuwslopend, elke keer leef je weer naar iets toe, ik merk het ook aan mezelf, nu is het weer de ontdooiing waar je naar toe leeft. dan weer de wachtweken en dan weer de testdatum, en als je dan eenmaal zwanger bent heb je nog geen zekerheid, zelfs dan kan het nog weer misgaan, ik heb zo'n beetje alles al meegemaakt zeg maar, eerst onze 1e ivf die afgebroken moest worden. toen de 1e ivf met ecd, zwanger maar vmk. de vorige cryo tp helemaal negatief en tot aan de testdatum geen bloedverlies waardoor je toch de hoop krijgt dat je zwanger bent. maar het zegt allemaal niks elke keer is weer anders, dus wat kan ik weer van deze tp gaan verwachten. ik hou m'n hart vast.
Lisa, wat fijn dat de echo goed was. Ik ga duimen dat de ontdooiing ook helemaal goed gaat ! Elk stapje blijft zo ontzettend spannend,en zenuwslopend. Ik ga voor je duimen hoor! Dikke knuffel Lfs LiAnn
super lisa hopelijk gaat de ondooiing goed en heb je maandag een mooie tp en dan op naar die vreselijke wachtweken meid.. ik ga weer hard duimen voor je
Maandag alweer de terugplaatsing! Wat een mooi nieuws. Ik duim heeeel hard achter de schermen! Ik PB nog en ja.. Vrijdag mag ik hier weer schrijven heb ik afgesproken met mezelf dus dan laat ik weer een berichtje achter! Gr Flam en alvast een prettig weekend
joehoe, we hebbben vanmiddag om 10 voor 3 de tp. het ontdooiien was goed gegaan. ik weet niet eens of het er 1 of 2 zijn, want mijn vriend nam de telefoon aan, ik was de honden uitlaten, ze belden ook al om half 11. maar maakt niet uit, we mogen iig geval komen. yes. x lisa.