Wat fantastisch! Ik moest hier gewoon even kijken! Ik duim heeel hard voor een mooi positief resultaat Gr Flam
ben d'r weer. ik ben de trotse bezitster van 2 eskimootjes ze zagen er super uit zei ze. dus vanaf nu weer op het wachtbankje en over 2 weken testen. spannend weer dus. dit zijn onze laatste 2 cryo's, dus als het niet lukt moeten we weer een hele nieuwe poging doen. ik ga proberen er niet al te veel mee bezig te zijn, en leuke dingen doen. x lisa.
van harte gefeliciteerd, hou ze maar lekker vast en we gaan door met duimen, wel echt super dat het er 2 zijn he!
jaaah debje gezellig met onze 4 eskimootjes. @ linda, ja idd super dat het er 2 zijn. het was zo gek vanmorgen, ik heb nog even uitgeslapen zodat ik niet zo lang hoefde te wachten, en ik was niet eens echt zenuwachtig. dus om half 11 ging ik de hondjes uitlaten en legde de telefoon bij mijn vriend neer, hij zei maar het is toch nog geen elf 11 uur. ik zei nee, maar je weet maar nooit. haha en ik was de deur en uit en toen belden ze al. en hij wist niet of we een tp zouden hebben van 2 cryo's. ik zei ach maakt het uit we mogen iig geval komen, dat is al super nieuws.
Lisa, dank voor je berichtje in m'n topic! Jij heel veel gelukgewenst met je mooie emmeys en dat jij straks ook maar zo'n lekkere dubbele dikke streep mag zien! Eef
En het is alweer Vrijdag 1 Mei. Ik heb mij nu verplicht tot 1x forum per week en ik ben dan zo vreselijk nieuwsgierig wat ik allemaal lees! Ik ben keihard voor je aan het duimen, ik vind dat jij maar gewoon een knalpositieve test moet hebben. Ik duim weer door en lees Vrijdag weer. Een prettig weekend gewenst Liefs Flam
Heel spannend Lisa. Ik duim ook met de rest mee [-o< Ik hoop over 2 weekjes iets heel moois te lezen.. xxxlelie
hoe gaat het hier? ik neem even afscheid voor een paar daagjes vakantie en kom als ik terug ben zsm weer even bij je kijken, gaat alles goed? ik denk aan je!
thanx meiden, ik voel me nog steeds goed, ben nog erg positief, en hoop dat de 2e wachtweek ook te blijven. x lisa.
Hey meis spannend weer bij jou! Ik duim heel hard voor je mee. Fijn dat je zelf positief bent. Liefs Zora
nou was vanmiddag op de koffie bij mijn vriendin, en die had nog een test thuis liggen. wij onzelf er maar aan gewaagd, na 2 koffie en een glas cola, niet met ochtend urine, maar toch niet kunnen inhouden. negatief dus.tja het was zo leuk geweest als hij al positief zou zijn, weet dat het nog erg vroeg is, maar toch. vandaag 9 dagen na de tp. gelijk via internet maar een paar testen gehaald voor komend weekend. hoop zo dat het te vroeg was [-o<
Hey Lisa, Ik wil je even heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd, ik zal voor je duimen op een positieve uitslag!!! Waarschijnlijk was het gewoon nog te vroeg joh (wishfull thinking)!!! Dikke zoen, Linda