Hey Lisa, oei wat spannend zeg, wanneer ga je weer testen? Ik hoop uiteraard ook dat het te vroeg was, een wondertje of een gelukje in de zin van het nu al te kunnen weten is voor ons ook nooit eens weggelegd he, stom. Kan je positief blijven? Ik hoop van wel, hou je taai en ik duim kei hard mee!
posistief blijven is nu wel moeilijk hoor, vanmiddag zullen de testen binnen komen, ik mag niet eerder testen als dat mijn vriend er bij is, hij is bang dat ik er helemaal depri van wordt, ik weet dus nog niet wanneer ik weer ga testen. we zullen het dus weer moeten afwachten, alleen kan ik er nu al weer zo boos van worden als het niet gelukt is, wanneer zal het geluk eens aan onze kant staan, we hebben er al zoveel voor moeten doen, en ik vond dat we het nu wel eens verdiend hadden, en niet dat weer weer helemaal opnieuw moeten beginnen met mijn vriendin erbij, bah, de eerste de beste stomme doos word gewoon door de pil heen zwanger en wij mmm meiden moet er zoveel voor doen en er zoveel voor laten en nog mag het niet baten. ben vandaag gelukkig vrij, alleen morgen en zaterdag heb ik 2 drukke dagen op het werk i.v.m. moederdag weet dus niet hoe ik me ga voelen dit weekend. en als je dan denkt dat het zondag moederdag is, nou dat zou dan toch het mooiste cadeau zijn om te krijgen voor een mama in wording! x lisa.
idd ik wordt nu alleen maar chagi van die moederdagreclames maar als jij zwanger bent dan mag het van mij de mooiste moederdag ter wereld worden! succes en hou je taai!
Lisa, wat ontzettend spannend. Ik hoop ook echt dat je te vroeg hebt getest en dat je volgende week hartstikke positief test!! Ik ga kei- en keihard voor je duimen!!!
nou de testen zijn vanmiddag binnen gekomen, en toen mijn vriend net thuis kwam hebben we maar een testje gedaan. maar helaas negatief, vandaag 10 dagen na de tp, het is nog vroeg,maar mijn hoop is wel helemaal verdwenen nu, ik kan me niet voorstellen dat de testen morgen of overmorgen wel inneens positief zal zijn. er was niet eens een heel licht lijntje te zien, bah wat een ellende, heb het weer eens zo gehad met alles. het gaat nu nog wel redelijk met me omdat de officiele testdag nog niet is geweest maar ergens in mijn hoofd weet ik dat het nu al mislukt is. de klap zal volgende week ook wel pas komen als het pas echt tot je doordringt, niet dat ik het me nu niet besef ofzo, maar als ik dan ook met de medicijnen kan stoppen zal de grote klap wel komen. verdrietig dat ben ik wel en heeel boos, vooral omdat ik vanmiddag weer heb gehoord dat een oude vriendin weer zwanger is van de 3e ze heeft al een zoontje van 2,5 en een van nog geen 6 maanden en is nu alweer 3,5 maand zwanger, zoooooo niet eerlijk dus. het lijkt ook wel dat de klap steeds zeerder begint te doen als je weer hoort dat iemand zwanger is. we zullen het weekend dus nog even moeten afwachten voordat ik het ziekenhuis kan gaan bellen, ik heb nog een paar testen liggen dus denk dat ik er vanaf nu elke dag wel eentje doe, niet dat ik verwacht dat hij morgen wel ineens postitief zal zijn, maar je blijft die stomme stomme hoop toch houden lisa.
Ohhhh Lisa, dit wens ik je zo niet toe!!! Ik weet zo goed hoe je je voelt.... elke keer als ik jouw verhalen lees, lijkt het alsof ik het zelf heb geschreven, hoe je je gevoelens omschrijft zo ervaar ik dat ook!!! Het is gewoon allemaal K, met een grote KKKK!! Meissie heel veel sterkte de komende dagen en ik zal aan je denken en een positieve "zen" jouw kant op sturen!! Dikke zoen!!! XXX
oh men dat meen je niet!!! ik sluit me geheel aan bij wat je schrijft, natuurlijk hou je hoop, dat is logisch, je bent ook niet ongi maar wat die testen zeggen is ook iets ...... testte je bij je zwangerschap rond deze tijd positief? Gedver zeg waarom nou!!! ik wordt er gewoon boos van al die oneerlijkheid! Dis zijn de meest vreselijke dagen, eigenlijk niks weten, ook weer wel maar eigenlijk ook niet want... het kan wel maar... zuch zucht zucht ik wilde dat ik dit gevoel bij je weg kon nemen En dan zo'n kutbericht eroverheen van iemand waar werkelijk niks moeilijk lijkt te gaan daar kan je dan ook ff niet tegen! ik hoop met je mee want het zou nog moeten kunnen dus we houden ons er even aan vast, hoewel het killing is, als het ineens positief is maakt het toch allemaal niet meer uit maar voor nu is het shit dikke knuf van mij!
nee zo vroeg als nu heb ik nog nooit getets, toen ik zwanger was teste ik 12 dagen na de tp positief, en de vorige keer ben ik begonnen met testen op dag 11 en die was toen negatief en die bleef negatief. vandaag dus 10 dagen na de tp, en negatief getest, maar goed je leest zo vaak verhalen waarbij ze met een cryo al wel na 10 dagen positief testen. ik weet het de hoop is er nog, maar voor nu is het gewoon k*t. en idd lindinha met een grote K. ik voel ook helemaal niks dus tja en dan die test erbij, zit het gewoon niet goed.
Lisa, Ja ik snap ook heel goed hoe je je nu voelt. En ja, het lijkt we steeds zeerder te doen. Net als Lindinha zegt het kon ,wat je schreef ,ook mij verhaal zijn, zo voel ik het ook. Maar je bent nog niet bij de testdag ,en ik kan nu wel zeggen hou moed,en dat wil ik ook tegen je zeggen,maar daar heb je op dit moment niet veel aan. Ik hoop echt dat dit gewoon stomme negatiee testen waren en je als nog op je testdag een positieve test zult hebben. Ik ga heel hard voor je duimen. Sterkte meid. Dikke knuffel voor jou Lfs LiAnn
Lisa, 10 dagen na de tp is ook heel erg vroeg hoor. Dat hoeft toch nog niets te zeggen? Ik hoop het zo voor je meid, en ik zou me nu nog niet teveel richten op die negatieve testen van 10 dagen na de tp. Dat zegt niets, joh. Ik duim.
dank je anouk, ik weet het, het is vroeg maar toch hou ik er alvast rekening mee, mocht het nog goed komen dan is dat een geschenk uit de hemel. ik ga nu naar m'n werk, tot 8 uur vanavond drukke dagen voor de moederdag, hoop dat ik me een beetje bij m'n werk kan houden. x lisa.
Hey Lisa, Jij bent nu waarschijnlijk al naar je werk. Maar ik hoop dat je het deze dag een beetje vol kunt houden. Laten we het er nu gewoon ophouden dat je veel te vroeg hebt getest en het gewoon goed gaat komen. Ik denk aan je Dikke knuffel Lfs LiAnn
Het kan nog Lisa, ik blijf toch nog even voor je door hopen en wensen! Ik weet dat dat voor jou nu heel moeilijk is maar een embryo kan ook laat innestelen zodat je pas laat HCG aanmaakt. Ik voelde me ook altijd zo boos en was al opgefokt als ik op de testdag moest gaan testen en als die negatief was, was ik kwaad op de hele wereld! Dat mag hoor ,dat is een heel normaal gevoel, het is ook zo oneerlijk allemaal. Ik kom deze week nog ven spieken hoe het met je gaat. Sterkte!! Gr Flam
Hou je het nog een beetje vol??? Heeeeeeel veel sterkte de komende wachtdagen!!! Ik denk aan je en duim voor je........
ben weer thuis van m'n werk, ging wel goed vandaag. lange dag maar heb het volgehouden. hele dag wel ongie gevoel, maar is er nog niet. heb ook niet meer getest vandaag. vind het toch altijd zo confronterend zo'n negatieve test, en dan helemaal als je de hele dag nog moet werken. mss doe ik het morgen en anders zondag. maar ga er eigenlijk al van uit dat het mis is. we wachten de laatste daagjes nog even af. x lisa.