wat jammer dat het niet gelukt is, sterkte! ik ga voor jullie duimen dat de volgende poging positief is!
Lieve Lisa, misschien beetje domme reactie van mij, je zal het tenslotte zelf het beste weten, maar... je bent toch nog niet ongesteld geworden, is er dan echt geen hoop meer??? Dat zou ik dan wel echt héél erg rot voor jullie vinden, sterkte meis, Liefs Eef
even twee weken niks en dan weer opladen, zcuht ben echt een beetje verdrietig, wel fijn dat je voelt dat je weer verder wilt, dat geeft kracht, ik denk ana je!
Lieve Lisa, wat een rotnieuws meid. Ik wens je heel veels terkte en kracht om dit weer te verwerken en fijn dat je toch alweer naar een neiuwe poging toe kan leven. Knuffel, Leifs Zora
ja gek heh, ik had verwacht dat ik me nu zo zou voelen zoals ik me bij de vorige mislukte poging voelde, ik heb me toen ook tijdens de behandeling niet mezelf gevoeld, mss heeft dat er ook mee te maken, of door de vmk die toen nog redelijk vers was. van af volgende week dinsdag middag 12 uur heb ik twee weekjes vakantie, mijn vriend heeft dan van af helmelvaart ook 1,5 week vrij. lekker even vrij en niks hoeven. en weer opladen voor de volgende poging. die zal toch zwaarder worden als de cryo behandelingen. ik hoop dat het dan mooi weer is,even lekker tijd voor ons zelf.
Ach wat erg en ontzettend balen Lisa , heel veel sterkte en ik ga voor je duimen voor een goed en nieuw resultaat!
he wat balen weer lisa... sterkte met de verwerking en over 2 weekjes weer fris er tegen aan he,, niet de moed opgeven hoor
Lisa wat balen meis. Maar wat goed van je dat je vol positiviteit de volgende ronde ingaat. Ik vind het ook altijd fijn om meteen door te gaan. Het duurt toch al allemaal veel te lang. Geniet lekker van je vakantie.
nou vanmiddag naar de apotheek geweest om de pil op te halen, was er nog geen fax binnen van het ziekenhuis. je hebt het toch niet vandaag al nodig, ikke jawel. ooh, dus de apothekers assistente bellen naar het ziekenhuis, naar welke afdeling kan ik vragen zegt ze in een volle apotheek, ik euh de fertifiliteitsafd. heel zachtjes. denk je dat je alleen maar de pil op hoeft te halen, kom je nog voor rare verassingen te staan. maar goed, de microgynon werd voor geschreven en kon het direct mee nemen. alleen werd de microgynon niet vergoed door mijn verzekeraar, ik ooh maar de vorige keer had ik ook een andere, en nu heb ik dus weer een andere, maar wel met de zelfde samenstelling , de stediril 30, nog nooit van gehoord, maar heb even gegoogeld en gelukkig is die gelijk aan microgynon 30. nah ja we hebben hem in huis, en verwacht elk moment mijn menstruatie, heb al wat bruinig slijm dus zal vannacht of morgen wel komen, en dan kan ik dus weer aan de pil, nadat ik er 3 jaar geleden mee was gestopt om zwanger te worden. x lisa.
getver, bah, ik baal zo ontzettend met je mee, het lijkt trouwens wel alsof die stomme dingen zoals bij de apotheek altijd op dit soort momenten gebeuren (zie verhaaltje in hope haar topic). en aan de pil is wel zo dubbel, ik heb dat steeds omdat ik vanwege de endometriose aan de orgametril ben, wordt dan helemaal niet ongi omdat ik 'm zeg maar doorslik, als ik dan de verhalen lees van de mensen die ineens 'spontaan' zwanger worden, dan word ik helemaal zenuwachtig omdat dát natuurlijk bij mij nu niet kán gebeuren! oh meid, ik vind het zo erg voor jullie, hoe is je vriend eronder? ik snap ergens wel dat je uitkijkt naar een 'verse' poging, je bent tenslotte daardoor een keer zwanger geweest, dat is positief en daar houden we aan vast. maar voor nu is het even allemaal weer super oneerlijk moeten we wéér wachten en lijkt het allemaal zo uitzichtsloos. ik denk aan je en hopelijk helpen de lente en zomer ons door deze weken heen!
Lieve Lisa, Ik ben niet zo vaak meer te vinden op het forum, maar ik volg wel jullie berichten hoor! Heel veel sterkte, wat erg dat het niet gelukt is. Ik leef met je mee en duim weer met je mee jullie volgende poging. Liefs Floor
ja linda had het idd al gelezen bij hope, die stomme apothekers ook altijd. vanmorgen toch maar even ziekenhuis gebeld, en die zeiden dat ik toch maar terug moest gaan en om de microgynon vragen. dus heb dat vanmiddag maar even gedaan. ongie is hier doorgebroken, en kan het voelen ook. lijkt wel alsof je na een kunstmatige cyclus veel heftiger ongie bent. vanavond dus maar de 1e in nemen. ja gek heh linda om aan de pil te zijn, ik heb nu ook zoiets van nu ik aan de pil moet kan er niet zomaar inneens een wonder gebeuren wat je wel eens leest. @ floor, thanx meid verder voel ik me wel oke, de vorige mislukte poging hakte er toch meer in als nu. nah ja gelukkig maar, ben ik tenmiste weer positief genoeg om verder te gaan. x lisa.
Ook even een knuf van mij. En excuus voor de irritante spelfouten in mijn vorige berichtje. Liefs Zora
Lisa, daar ben ik even weer met mijn wekelijkse forumbezoekje. Je klinkt weer positief en ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer heel mooi positief mag aflopen. Ik lees ook dat jij weer zo'n schreeuwerige muts te maken heb gehad bij de apotheek. Ik had er 1 die mij verwarde met de ex van mijn man. Bleken ze onze gegevens door elkaar te hebben gehaald terwijl hij al 6 jaar gescheiden is!! Toen waren alle ogen op mij gericht en begon ze al mijn medicijnen in een grote plastic zak te doen en oh ja..je moet er nog een geel emmertje bij voor de spuiten grrr. ik zou nog harder gaan schreewen als ik jou was Maar goed..ik probeer altijd maar te denken: meer verstand en gevoel hebben ze niet dus laat ik maar gewoon medelijden met ze hebben..ha..ha Gr Flam en een fijn weekend!
tjee flam wat een mutsen werken er ook heh. nou hier in eens een onverwachte wending in onze geheim houding wat betreft onze mmm. sinds afgelopen donderdag zijn mijn ouders zus en zwager op de hoogte van alles. mijn moeder vroeg er naar omdat ze wel iets vermoede maar er nooit naar durfde te vragen. we hebben met z'n allen gepraat met mijn vriendin erbij, en ze zijn heel blij dat ze het nu weten. ze reageerden ook heel positief op de eiceldonatie, natuurlijk zijn ze heel verdrietig voor ons, maar heel dankbaar naar mijn vriendin toe wat ze allemaal voor ons doet. pffff wat een dag was dat zeg.
Hey Lisa, Wat ontzettend balen dat de cryo-poging niet gelukt is!! Ik leef met je/jullie mee!! 26 mei weer een gesprek voor poging 2 zie ik. Met dr. B? Wel vervelend voor je vriendin dat ze weer opnieuw moet beginnen met spuiten etc, maar gelukkig voor jullie weer een hele nieuwe poging volop mogelijkheden!! Probeer het positief te zien: je krijgt nu weer verse emmies teruggeplaatst straks, die geven iets meer kans op een bevruchting en hopelijk een aantal cryo's. Wij beginnen eerdaags ook weer opnieuw, eerst wachten op mn ongi nu, dan weer 2 weekjes aan de pil en dan weer spuiten, we mogen gelukkig wel gauw weer beginnen. Vind je het niet heel fijn dat er nu meer mensen vanaf weten, vooral als het familie is? Kan je af en toe misschien toch eens je verhaal kwijt bij iemand. Goed dat je/jullie het verteld hebben!!! Op naar de volgende poging!!! We gaan er gewoon samen weer tegen aan!! Hug, Linda
Hoe voel jij je erbij dat je ouders, zus en zwager het weten? Ik lees wel dat je ouders blij zijn dat ze het weten, maar jij? Is het een opluchting? Of vind je het niet leuk? Lijkt me trouwens heel raar om weer aan de pil te moeten. Vervelend ook dat ze zoiets op die manier vragen bij de apotheek. Op naar de 26e meis!