fijn weekend meis, dat weer scheelt wel he, helpt mij altijd wel. veel plezier en ook (van binnen) sterkte morgen, volgende week weer een spannende week, wel heel leuk dat we gelijk op gaan, ik denk dat ik woensdag met de stimulatie start maar dat hangt nog even van de echo maandag af. x
ja idd linda, vind het wel wel heel fijn om in een behandeling te zitten en hier meiden die gelijk op gaan. zo ik heb m'n avater maar eens aangepast, die andere heeft niet echt veel geluk gebracht. dus dacht nieuwe behandeling, nieuwe afbeelding. vind 'm wel heel lief, zo klein lief beebje. x lisa.
Lieve Lisa, ik kom je nog even groeten voordat ik op vakantie ga. Veel succes met spuiten, ook voor je vriendin. liefs Hope
Hey Lisa, Ik schrijf hier niet zo veel meer mee maar kom wel nog regelmatig eens naar je topic kijken. Ik had gehoopt dat je je topic ondertussen al had mogen sluiten maar dat is jammer genoeg nog niet gebeurt Ik zie wel dat je vol goede moed weer aan een nieuwe poging bent begonnen. Ik vind het heel lief van je vriendin dat ze dit voor jullie doet. Derde keer, goede keer zeggen ze he! Deze keer moet het gewoon gaan lukken! Ik duim voor je! Marisha
lieve Lisa, ik kwam ook weer even kijken. spannend dat de nieuwe poging weer begonnen is. Ik hoop ontzettend dat dit de laatste is en dat jullie eindelijk mogen gaan genieten van een zwangerschap. Hoe gaat het met je vriendin? ziet ze er tegenop?? dikke knuf, rachel
dank je marisha, lief dat je even kwam kijken. helaas heb ik mijn topic nog niet mogen sluiten. dit is de 2e keer voor mijn vriendin. we hadden namelijk uit de 1e ivf cryo's waardoor we nog 2 tp hebben gehad. maar dat heeft helaas geen goeds gebracht. nu dus vol goede moed in een nieuwe behandeling. @rach, ja dat hoop ik ook zo, het lijkt me zo geweldig om zwanger te zijn. het gaat goed met mijn vriendin. het spuiten gaat ook goed. de laatste spuit ziet ze erg tegenop omdat die niet in de pen kan. maar daar gaan we voor naar de verlosafdeling. en verder hopen we op een punctie die niet al te veel pijn zal doen. x lisa
nog twee daagjes en dan weer broeden voor je vriendin, spannend he, ben jij je buikje goed warm aan het maken? ik slaap snachts met een kruik, niet alleen voor de eitjes (ik lijk wel een kip) maar ook voor de doorbloeding, dat is goed voor de innesteling straks zegt de acupunctuur. na de tp mag ik dan niet meer met ene kruik slapen want dat is dan te warm. misschien ook een tip voor jou.
thanx voor de tip linda. ik probeer wel gezond te eten, veel groenten en fruit dus. en minder koffie, denk dat ik maar aan de thee overga, is vast lekker warm voor m'n buikie. @ ja overmorgen starten met broeden, wel heel heel spannend. jij morgen al he'!
nou ben echt onder invloed van de hormonen. ben heel moe, en vandaag dus ook echt hoofdpijn, kan niet veel meer hebben. en heb nergens geen zin in. kan me ook nergens toe zetten. als ik de was aan heb gezet baal ik ervan omdat ik het daarna weer op moet hangen. als ik onder de douche sta heb ik geen zin om er onderuit te komen, want dan moet ik me weer helemaal afdrogen. pfffff. morgen beginnen we met de gonal-f, dus hoop dat alles goed gaat. m'n vriendin is ook erg moe. x lisa.
Lisa, ook voor jou even een berichtje dat ik aan jullie denk, en meelees, sterkte en veel succes met de hormonen, hou vol, en blik op het einddoel: 2 streepjes! EEf
Hey Lisa, Lief van je dat je even in mijn topic hebt gereageerd. Heb even gauw jouw topic doorgelezen en las dat je ook al het één en ander achter de rug hebt! Ik ga heel hard voor jou duimen dat deze poging lukt! En zoals al eerder is gezegd hier, je hebt een super lieve vriendin dat ze dit voor je over heeft. Dikke knuffel voor jou en heel veel succes!
lisa, wat vervelend dat je weer zo'n hoofdpijn hebt, dikke knuf! Meis weet dat ik op de achtergrond heel hard voor jullie aan het duimen ben!
Oeps Lisa, die hormoontjes hakken er aardig in bij jou. En die hoofdpijn er nog bij! Goed aan jezelf denken he, genoeg rust en ik lees al dat je gezond eet. Goed bezig! Nu gaat het weer spannend worden en ik hoop met heel mijn hart dat jij straks naar 2 streepjes kijkt. Ik wens je een hele fijne week toe met niet al teveel moeheid en hoofdpijn en kom hier volgende Vrijdag weer even kijken! Gr Flam