lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx lieve meiden,

vandaag ging het goed met me, geen hoofdpijn gehad en niet zo moe als de laatste dagen. ben benieuwd wat de dag morgen weer zal brengen.
    met m'n vriendin ook alles goed, wel nog steeds moe.
    vandaag de 2e spuit gonal-f gezet.
    begin nu toch al wel een beetje zenuwachtig langzaam aan te worden. bijna al 1e fm, en dan al mss zicht op de punctie.
    merk wel aan m'n lichaam dat het slijm aardig opgebouwd is, want dat is al aardig veel. moet er nu toch al echt een inlegkruisje voor gebruiken, doe ik normaal pas als ik met de utrogestan begin. met de cryo tp had ik ook aankomende week al de tp gehad, maar op aanraden van onze gyn gebruik ik nu langer progynova omdat ik bij de 1e ivf ook zwanger was bij langer progynova gebruik. en dat vind ik nou zo fijn aan onze gyn, dat hij daar over nadenkt.

morgen ook nog een dagje werken en dan zondag de vaders weer af. en dan de nieuwe week met de 1e fm, spannend!!

fijn weekend allemaal,

x lisa.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    fijn dat het goed gaat lisa en dat je er zo'n goed gevoel over hebt! we gaan ervoor he, denk aan onze afspraak voor deze zomer ;) pppfff heb jij dat ook, eerder kon ik niet wachten en nu vind ik het alleen maar eng nu de poging weer verder vordert. fijn weekend en jij ook rustig aan!!!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hoi Lisa,

Ik volg jou verhaal al een tijdje en zeker omdat jij en je donatrice nu precies gelijk met mij lopen wil ik jullie heel veel succes wensen. En je mag echt super blij zijn met een vriendin die zo iets onbetaalbaars voor je doet!

Groetjes Kleintjevoorons

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lisa,
    Ik wil je ook even heel veel succes wensen, we lopen helaas niet gelijk deze keer. Heb morgen mn 2e fm en misschien dinsdag al de punctie (ook vroeger dan gedacht). Fijn he dat we zo'n fijne gyn. hebben, altijd meedenkend en meelevend....ben ook erg blij met 'm!! Heb morgen 2e fm bij jouw grote vriendin.... dr. T., maar goed, het is maar een echo, hoop dat ik met de punctie weer dr. B. heb, beviel de vorige keer goed.

Succes wijffie!!! We gaan er weer voor met zn allen!!!
    XXX

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    echt heel snel lindinha, loop ik toch iets achter op jou.
    als ik straks in de wachtweken kom, heb jij gewoon al een positieve test joh!!

idd ben heel blij met onze gyn :)
    ahh getsie DR. T. de woede komt alweer in me naar boven als ik aan haar denk. gelukkig is het alleen maar een echo, en heb je haar niet met de punctie.

enne we gaan er zeker voor met z'n allen ;)

@kleintjevoorons, wat lief dat je m'n topic doorleest, en wel heel toevallig dat we helmaal gelijk op gaan tot nu toe. jij ook heel veel succes toegewenst. je hebt geen eigen topic toch, of een topic waar je meeschrijft zodat ik je kan volgen?
    we zijn ook super blij en dankbaar dat mijn vriendin dit voor ons wilt doen :)

x lisa.

6. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Lisa,

Fijn dat het allemaal goed gaat met jou en je vriendin.Ik hoop dat de hoofdpijn en moeheid een beetje wegblijven.
    Spannend allemaal he, zeker als je een beetje zicht op de punctie krijgt.
    Prettig zeg dat je gyn ook zo meedenkt.Daar heb je tenminste wat aan.

We gaan met z'n allen gewoon voor de deal die we gemaakt hebben;)
    Wat zou dat heerlijk zijn.

Dikke knuffel
    Lfs LiAnn

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lisa, nou vandaag 2e echo gehad met dr. T. (....), maar mn eitjes waren niet echt hard doorgegroeid volgens haar, er zaten nu ongeveer 4 grote en verder nog een aantal kleintjes... maar vind het zo raar, afgelopen vrijdag zag het er allemaal goed uit (bij dr. B.), moesten wel nog wat groeien, maar leek allemaal goed te gaan. Moest vandaag bij dr. T voor een echo, maar heb niet zoveel vertrouwen in haar, had het idee dat ze niet goed genoeg keek ofzo....misschien ligt het ook wel aan mij en wil ik dat alleen maar denken, maar ga morgenvroeg weer terug voor een 3e echo voor de zekerheid, heb dan ook een andere arts (dr. R.), dus ben benieuwd wat zij zegt. Heb ook nog bloed laten prikken vandaag, daarin kunnen ze zien of je eitjes nog meer gaan groeien of niet. Morgen de uitslag daarvan en dan die echo... anders is het mooi K*T, moeten we dus gaan beslissen of we de behandeling willen afbreken of toch wel de punctie willen laten doen. Als we het wel doen, kost het ons een behandeling, maar hebben we misschien geen of een paar emmies, breken we het af dan moeten we weer tot aug/sep wachten voor een nieuwe behandeling....pfffffffffffff..... word er zo gek van....

Heb jij ook wel eens zulk soort ervaringen met haar gehad? Je mag me ook pb-en hoor... praat misschien wat makkelijker!

Groetjes

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    lisa, spannend allemaal zeg,veel succes met alles! liefs mounia

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja gaan we zeker voor lian, deal!!

thanx mounia, idd heel spannend allemaal.

jeetje lindinha, wat een domper weer zo. wel raar hoor dat Dr. B. zo positief was en vandaag zij niet. Dr. R. is ook wel goed hoor,maar heb toch het liefste Dr. B. vraag anders of het in overleg met hem kan gaan, hij heeft toch de leiding daar op de afdeling. hij helpt jullie vast met het nemen van de juiste beslissing. Dr. T. heb ik niet voor een een echo gehad, maar voor een bespreking, en dat is me helemaal niet goed bevallen. wil ook niet meer door haar geholpen worden, dus hoop dat we haar de komende weken kunnen ontwijken.
    je hebt iig bloed laten prikken dus daarin kunnen ze een hoop zien, het kan toch zijn dat de kleinere gewoon wat meer tijd nodig hebben om te groeien, of anders kunnen ze de dosis mss ophogen. ik snap trouwens niet dat Dr. T. zomaar zulke uitspraken mag toen terwijl Dr. B. vrijdag heel anders reageerde op de echo. ik duim voor je dat het er morgen beter uit ziet meid, en gewoon vragen of Dr. B. hier over wilt beslissen hoor. jullie hebben nu wel genoeg ellende gehad na die verwisselde cryo's. grrrrr bah stom stom mens is het ook.
    duim heel hard voor je.

x lisa.

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lisa,

Wil even laten weten dat ik aan je denk! Veel succes deze week, ik hou je in de gaten!

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hi Lisa,
    Dosering ophogen kan niet, omdat er al een paar grote tussen zitten en die anders te groot worden en het maar de vraag is of de kleinere nog door gaan groeien...tenminste dat is wat dr. T. gister zei, maar dat kunnen ze ook in het bloed zien als het goed is. Heb zo om 8.50 uur een echo met dr. R., heel benieuwd wat zij zegt en wil sowieso dat ze met dr. B. overleggen, hij is er alleen niet vandaag geloof ik, morgen pas weer. Nou ja we zien wel even....

Hou je op de hoogte!
    X Linda

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lisa spannende week he, deze week echo, hou jullie taai, ik denk aan je? Hoe gaat het met de bijwerkingen?

13. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Lisa,
    Hoe gaat het vandaag met je ?
    Wanneer heb je de uitgansecho of heb je die al gehad?

Lfs LiAnn

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lisa,
    Vandaag weer echo gehad bij dr. R (heb toch echt meer vertrouwen in haar dan dr. T.), zij zag 5 grote eitjes zitten en 4 kleine, misschien dat die kleine nog iets groeien, maar ga er maar niet vanuit.... woensdag om 9 uur hebben we de punctie en dan als alles goed gaat zaterdag de terugplaatsing.

Wanneer hebben jullie de echo?? 25e toch?

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ahh wat fijn lindinha, toch een punctie in het vooruitzicht.
    ik vind haar ook wel prettig om te hebben.
    Dr. T. moeten ze gewoon afschrijven, vind haar echt helemaal niks. als je woensdag de punctie heb dan is Dr. B. er volgens mij niet, maar dan heb je kans dat Dr. R. de punctie doet.

wij hebben donderdag om 9 uur de echo, anders waren we elkaar mss wel tegen gekomen.

ik ben blij te horen dat je wel vertrouwen in de gyn van vandaag hebt, zij heeft in november de punctie bij ons gedaan en was heel prettig. dus vanavond de ovitrelle voor jou?
    wel snel gegaan heh.

ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan.

x lisa.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend lisa, donderdag komt dichterbij!!!

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa, ja gister de ovitrelle gespoten en dan morgen om 9 uur de punctie. Dr N. (=nieuwe ivf-arts) zal de punctie, dr. B is er helaas niet nee.... vind ik wel jammer, maar goed niks aan te doen. Gelukkig niet dr. T voor de punctie. Ik heb dr. R bij 1e punctie gehad, deed toen heel erg pijn, 2e keer had ik dr. B, was toen een stuk beter te hebben. Nou ja ik ga gewoon ook aanwijzingen geven morgen dat die eierstok te hoog zit en dat ik graag zelf op mn buik wil drukken, om de eierstok naar beneden te drukken en om de "klappen" op te vangen.
    ***wish me luck***

Jammer dat we elkaar weer mislopen. Jij heel veel succes donderdag, hoop dat het allemaal mooi groeit!!

XXX

18. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    heel veel suc-6 voor donderdag!

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007