hoi meiden, gisteren helemaal niet meer online geweest, had echt een rotdag gisteren. moest de hele dag werken in de winkel en was ook nog eens alleen, was erg druk en alles kwam op mij alleen af, kon wel janken. moest de tranen echt weg vegen toen ik even achter was. merk weer heel erg dat ik onder invloed van de hormonen ben. kan echt niks hebben, ben erg emo en hoofdpijn. had het gister aan het einde van de dag tegen sluitingstijd ook echt helemaal gehad alles ging mis en moest er echt van huilen. pffff heb dus gisteren helemaal lindinha niet meer succes kunnen wensen voor de punctie van vanmorgen, ik heb zeker wel aan je gedacht meid en voor je geduimt, hoop dat je een mooie score hebt en dat het niet al te pijnlijk was. was de nieuwe ivf arts fijn? morgen hebben we dus de echo, ben heel benieuwd hoe het er voor staat. x lisa.
Hey meid, ook even hier, ik denk aan je, hoelaat moeten jullie morgen? Ben heel benieuwd, ik denk aan je!!! Knuf van mij, volgens mij zijn we allemaal een beete down helaas.
Hey Lisa, Kom je even heel veel succes wensen voor morgen! Op naar een mooi resultaat. Ik ga zeker voor je duimen!
thanx meiden, we moeten er om 9 uur zijn. hoop dat het er goed uit ziet. @ linda, tja beetje down idd, we hebben er allebei beetje last van geloof ik. mss komt het ook wel door het warme weer. hoop dat ik me morgen wat beter voel. als we maar goede echo's hebben allebei. x lisa.
Hey Lieverd, ook al ben ik niet met ene poging bezig, ook ik ben wat down. Het hoort er allemaal bij ( zeggen ze) Laten we maar samen dippen, en wie weet gata het morgen dan weer beter. Ik denk aan je. Liefs Hope
hey meiden, ben weer thuis, de echo bij mij was goed. en bij mijn vriendin zag het er ook goed uit. genoeg follikels, wel nog klein dus heeft meer tijd nodig. we hebben bloed laten prikken, en word daar vanmiddag over terug gebeld. mss word de gonal-f opgehoogd naar 150. ligt aan de bloedwaardes. voor nu ziet het er goed uit en gaat het net zoals de vorige keer, toen moesten we ophogen. dus we wachten het telefoontje van vanmiddag maar af. en dan waarschijnlijk maandag 2e fm, of mss al eerder. pffff ben blij dat het oke is, is toch altijd zenuwslopend hoor weer zo'n 1e fm. vanmiddag ben ik werken dus laat vanavond weer iets van me horen. x lisa.
heb bij ivf/icsi gereageerd maar hier ook even een knuf en toch weer een mijlpaal binnen, op naar de volgende!
ben vanmiddag gebeld door het ziekenhuis, en we gaan de gonal nu ophogen naar 150 I. en maandag morgen hebben we de 2e fm. ik had zo'n stom mens aan de telefoon moest namelijk zelf zeggen of de dosis opgehoogd moest worden of niet, oooh zegt ze daar heb ik niks over gehoord ik zal even in het dossier kijken, ja hier staat 150 I. ja mutst dacht ik dat is dan toch ophogen. grrrrrrrr. maar goed vanaf vanavond dus ophogen en afwachten tot maandag. het gaat nu precies zoals de vorige keer tot nu toe. voel me vandaag wel oke. m'n vriendin is erg moe. x lisa.
wat fijn dat de echo goed was! ja in mijn zh heb je ook van die musten haha, ik moet vaak zelf alles aangeven/vragen. op naar de 2de FM, spannend!
jeetje lisa wat een verhaal! wat ontzettend super dat je vriendin haar eitjes wilt doneren! ik hoop zo dat het gaat lukken meid! suc6 weer maandag!
Lieve Lisa, Ja.... als je zelf toch niet een beetje meedenkt of oplet....pffff Maar goed, goed nieuws dat jullie maandag weer terug mogen komen!! Hopelijk zijn de eitjes dan weer een stuk groter gegroeid en komt de punctie weer in zicht! Gr. Linda