Super dat de echo goed was! En super dat het nu net als vorige keer loopt. Ik ga duimen dat het maandag net zo is!
Hey Lisa, Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Voel je je nog een beetje goed? En maandag mag je er alweer heen, spannend! Ik ga heel hard voor je duimen!
Dat is mooi! er zitten er weer genoeg dus nu is het groeien geblazen. Ik duim dat ze mooi doorgroeien! Mischien kom ik deze week nog even kijken want ik kan vast mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen..ha.ha Oh, ik hoop toch zo dat dit een poging wordt met een heel mooi positief einde Gr Flam
Jeetje wat irri, las net je berichtje over het ophogen... Hoe gaat het nu? Is je vriendin nog erg moe? Bij mij blijft het ook die vermoeidheid en nu dus ook erg duizelig en dizzy. Heb jij soms ook een ongigevoel? Ik denk dat het door het aanmaken van het bms komt. Nou een rustig weekend hoop ik voor je, moet je morgen werken? Kan wel eens voor ons beide een hele spannende week worden... Als je het vergelijkt met jullie vorige behandeling wanneer zou dan ongeveer jullie punctie zijn? xxx
hey meiden, lief dat jullie zo meeleven. @flam, als je te nieuwsgierig bent kom je toch gewoon een keertje extra forumen , hihi, ik hoop dat dit ook een heel mooi einde gaat opleveren. @marieke, super heh zo'n vriendin, ben haar ook zooo dankbaar. @lindinha, tja wat een mutsen he, als je zelf toch niet oplet, dan oh oh oh. @linda, ja mijn vriendin is ook erg moe,dat ongi gevoel nu je het zegt, dat had ik begin van de week wel een paar keer. zou idd door het bms kunnen komen ja. ik ben morgen lekker vrij, m'n nichtje wordt morgen 4, al weer ons 4e jaar met een kinderwens. hopelijk kunnen we haar verjaardag volgend jaar vieren met ons eigen wondertje bij ons. en idd wordt een hele spannende week voor ons beiden, word er al zenuwachtig van. als het zo gaat als de vorige keer, en dat gaat het tot nu toe, dan hebben wij volgende week zondag de punctie, maar daar zullen we maandag wel meer over horen. ben zo benieuwd. pffffff. x lisa.
dubbel he dat soort dagen, zeker als je dan zo'n kleintje ziet lopen dan kan je het gewoon allemaal niet geloven... ok spannend dus maandag, ben benieuwd, dat ophogen zal inderdaad weer een ander beeld geven, ik blijf erbij, beter ietsje langzamer, ik zit nu alweer (een beetje) te stressen dat straks mijn bloedwaarden te hoog zijn. Hou je taai morgen, knuf.
Hey Lisa, Ik zag dat je net op mijn berichtje gereageerd had dus dacht kijk ook maar weer even hoe het bij jullie gaat. Mooi dat er genoeg follikels zijn. Ik ben trouwens metteen begonnen met 150 E. Ik ga iig ook aan jullie denken als ik zelf ook in de stoel lig! Ben benieuwd wanneer jullie en wij de punctie gaan hebben. groetjes Kleintje
Hey Lisa, Wat fijn dat het allemaal goed was met de echo, en er zitten er genoeg gelukkig! Nu moeten ze nog even flink door groeien. Hadden jullie morgen de 2e fm? Spannend allemaal weer he. xx LiAnn
goeie morgen meiden, vanmorgen weer echo gehad, er zaten 3-4 grotere folikkels en de rest doet niet echt mee. weer bloed laten prikken en hoor vanmiddag de uitslag. of het moet opgehoogd worden en is er nog niet veel reactie. als de bloedwaardes wel hoog zijn, spuiten we nog 2 daagjes en door en kijken dan hoe het er uit ziet. als het bij 4 blijft wordt de poging afgeblazen want onze gyn vind het zonde om een punctie hiervoor te doen. dan zijn we weer een poging kwijt. niet zo goed nieuws dus . het is weer afwachten op het telefoontje van vanmiddag. hoop maar dat er opgehoogd moet worden want dat betekent dat er nog niet veel reactie is. als dat er wel is ben ik er bang voor dat het afgeblazen gaat worden
meid ik duim voor je! ik hoop dat je door kan gaan met alles, ik ben heel benieuwd, succes met het wachten op het telefoontje, liefs mounia
Lieve Lisa, he bah zeg! wat jammer dat ze 4 eitjes te weinig vinden voor een punctie. als de poging word afgeblazen voor de punctie, telt hij dan toch mee? En wat ik me trouwens afvroeg, gaat dit via jou verzekering of die van haar? Hoe voel je je verder? Ik word zo verdrietig van je onderschrift. Het word echt eens tijd voor iets anders zeg Je krijgt een heeeeeeeeeeeeeele dikke virtuele knuf van me: *KNUF!!!*
Hey Lisa, Jeetje wat vervelend dat ze nog niet goed door willen groeien. Bij ons hanteren ze de tussen 3 en 30 maatstaaf. En ik ken ook wel meiden die met 4 follikels/2 eitjes zwanger geworden zijn. Zou wel flauw zijn als jullie geen punctie krijgen. Ik leef met jullie mee. En heel veel succes!!
ben vanmiddag dus terug gebeld en we hoeven niet op te hogen. ik weet niet meer of dat nou goed is of niet, woensdag hebben we weer een echo. weer heel veel spanningen dus. het is niet zo dat de gyn geen punctie wilt doen met een paar follikels, en uit mijn mond klinkt dit ook heel raar want bij mezelf zou ik super blij zijn met een paar eitjes. maar de gyn denkt met ons mee en we weten dat we er meer uit kunnen halen en is het dus zonde van onze poging. weer afwachten dus tot woensdag in spanning. vanmiddag werd het me allemaal even te veel op het werk waardoor ik bijna de auto van de zaak in de prak reed. pffffff. @rach,thanx meissie, ik vind ook dat er wel eens wat anders in m'n onderschrift mag komen, word er ook erg verdrietig van. als de punctie wordt afgeblazen telt hij niet mee, en alles gaat via mijn verzekering. @all, thanx voor al jullie steun. x lisa
ik denk dat het wel een goed teken is lisa want dat betekent dat er voldoende hormoon in het bloed zit om de follikels te laten groeien! ik duim voor jullie, we zitten een soort van in hetzelfde schuitje geloof ik, hou jullie taai, het valt niet mee dit keer he! vanmiddag zat ik er ook even helemaal doorheen, ik dacht heel kort, waar ben ik mee bezig maar toen toch weer de moed verzamelen en doorgaan.