thanx voor het duimen meiden, hoop zo dat het helpt. en wat is het warm zeg pffff. vanmiddag lekker vrij en morgen en donderdag dag, dus ff bij komen, en morgen hopelijk goed nieuws. ik hoop echt dat de punctie door kan gaan, weet niet of ik weer zo'n tegenslag aan kan, en weer te moeten wachten voor we verder kunnen, want de zomerstop komt er aan in het ziekenhuis. dus dan kunnen we in septmber pas weer verder. daar moet ik echt niet aan denken.
oh men, nee daar moet je niet aan denken nee, nou ik duim nog harder dan ik al deed, ik hoop zo dat die ophoging van de puregon heeft geholpen, moet je vriendin morgen ook bloed prikken zeker? hou vol meid, het valt echt niet mee, m'n hoofd knalt bijna uit elkaar van de hoofdpijn, ik denk aan je!!! ps trouwens fijn dat je even vrij bent, hoe laat moeten jullie morgen? xxx
thanx rach! om 10 uur moeten we er zijn, ben heel benieuwd. bedoel je nou mij linda, met de verhoging van de puregon?? we hebben gonal en die moest nou juist niet opgehoogd worden. ooh pfff wat een spanningen. de hitte is ook niet echt bevordelijk. merk wel dat alles normaal moet gaan, en er moeten geen gekke dingen gebeuren want m'n reactie vermogen is echt 0,0. haha. geen gekke dingen dus, kan ik echt niet hebben. hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. x lisa.
Hey meid, Heel veel succes morgen! Ook ik ga heel hard voor je duimen! Ik hoop dat het helpt! Dikke knuffel!
oh ik ben zo benieuwd meid!!! ik ga kei hard duimen, ben gewoon zenuwachtig voor jullie! ik vergiste me over die puregon, sorry, tis ook zo warm en bij iedereen lijkt er wel iets te gebeuren he! bah ik hoop zo dat het bij jullie morgen goed komt, duim duim duim duim duim
Hey Lisa, Wat een spanningen he deze dagen... Niet zo raar dat je niet veel kunt hebben..Ik ga ook heel hard voor jullie duimen dat het allemaal goed is morgen en de punctie gewoon door kan gaan. Fijn dat je even vrij bent kan je lekker even een beetje bijkomen en rustig aan doen. Nou meid heel veel succes morgen! en ik denk aan je. xx liAnn
was al zo vroeg wakker vanmorgen, deed geen oog meer dicht. moet er steeds aan denken. oh oh wat ben ik zenuwachtig, ben er gewoon misselijk van. over 3 uur hebben we de echo
Ben er even speciaal voor jou. Om je te laten weten dat ik aan je denk en dat ik heeeeel hard aan het duimen ben dat het helemaal goedkomt met de echo! Heeeel veel sterkte! Gr Flam
Meiske toch, het is ook allemaal wat he!! Begrijp je goed hoor en leef met je mee!! Laat je weten hoe het afloopt vanmorgen? Ik heb wel een goed gevoel over jullie... bij ons zag het er ook niet rooskleurig uit eerst en kijk nu eens.... 3 topembryo's!! Positief blijven en hou hoop!!! Liefs Linda
pppfff het is 10 uur moet zo aan je denken, heb echt met je te doen, oh meid ik hoop zo dat het goed komt!!!