ben d'r weer meiden, kon niet eerder achter de computer. het was een hele spannende ochtend, om 10 uur hadden we de echo, en die was goed, veels te goed bijna, links en rechts zaten al een stuk of 11 grote follikels. geweldig dus, maar links zaten er ook een heleboel kleinere, dus weer de kans op overstimulatie, van het ene uiterste naar het andere dus. we moesten weer bloedprikken en wachten op de uitslag, en dit was echt zenuwslopend. de bloedwaardes mochtend niet boven de 10.000 komen. om kwart voor een kregen we het verlossende telefoontje met de punctie datum . we zijn helemaal gelukkig. zondag om half 10 is de punctie, dus vrijdag avond de oviterelle spuit zetten. pfffff wat een spanningen, gewoon onmenselijk dit. maar we hebben weer een mijlpaal binnen. x lisa.
ppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffff jeetje, wat een spanning!!! maar van harte gefeliciteerd, mijplaal lijtk wel een beetje op mijn verhaal he, ik had dus maandag een waarde van 10000 en gister een van 8800. zondag dus de punctie maar hoeft je vriendin dan vanavond en morgen geen gonal te spuiten? wauw ben zo blij voor je, ben steeds gaan kijken, ik zat er echt mee in m'n maag. ben heel blij, hou je taai!!! laat je vriendin en jijzelf ook, goed drinken he, zeker met dit warme weer
ja super heh! vandaag en morgen gebruiken we allebei nog lucrin, en mijn vriendin vandaag en morgen ook nog gonal-f. vrijdag avond om 9 uur de oviterelle spuit, en zaterdag avond begin ik met utrogestan. de oviterelle laten we in het ziekenhuis zetten. idd linda het lijkt een beetje op jou verhaal, wat een spanningen heh. en dan ook nog eens die hitte. lief dat jullie allemaal zo meeleven
ik snap 'm ow wat spannend zeg! zondag heb ik hopelijk een tp, dan lopen we echt bijna gelijk op, heb jij dan woensdag hopelijk een tp? nou geniet maar even van het goed nieuws! xxx
Jeujjjjjjjjjjjjjj!!! Wat geen goed nieuws, begon me al ernstig zorgen te maken! Maar zondag pas de punctie?? Is dat niet wat laat als ze nu al 11 grote follikels heeft?? Nou ja dat zou ik dan weer denken, maar ga ervan uit dat ze er verstand van hebben in het ziekenhuis! Weet je welke gyn. jullie hebben voor de punctie? Succes met alles!!! Liefs Linda
Jeeeeeeeh! gelukkig Lisa, ik zat er inderdaad ook een beetje mee in mijn maag, hoopte zo op goed nieuws. Je hebt het wel spannend gehouden maar ik ben blij voor je!
Gelukkig Lisa!!! Ik dacht al waar is ze toch?! Maar gelukkig allemaal goed nieuws. Ik zet mijn duimen maar in de aanslag voor aanstaande zondag.
ik had vanmorgen al een krabbel voor je achter gelaten, wat fijn dat de punctie gepland staat! Op naar een mooie oogst,ik ga heel hard voor jullie duimen!
Hey Lisa, Pfff, wat een opluchting! Echt super dat de punctie nu gepland staat! Nu op naar zondag, Spannend!!!!
thanx meiden voor alle lieve berichtjes. @beehappy, ik had je krabbel gelezen, lief van je! @lindinha, ik ga morgen ochtend even bellen, en vragen wie de punctie doet zondag, ben ik vanmiddag door alle spanningen vergeten. kan ik gelijk even vragen wanneer dan de tp zal zijn. ik geloof dat dat nu verandert is naar 3 dagen. dus dat zal woensdag zijn. plus dat de punctie om half 10 is en de oviterelle moeten we om 9 uur zetten. is ook gek toch?? vorige keer was de tijd gelijk, maar dat is mss ook wel verandert. de reden dat de punctie zondag is, is dat de kleinere follikels nog mee kunnen groeien, de grotere waren ook nog niet allemaal rijp zeg maar. dus zondag zullen de meeste op het goeie formaat zijn. de gyn had het eerst ook over vrijdag, maar zei later dat we dat maar moesten vergeten. dus toch zondag!! we hadden trouwens een nieuwe vrouwelijke gyn, weet niet hoe ze heet. blond kort haar. heb jij laatst toch ook gehad? ben net even gaan liggen, voelde me niet echt lekker, kreeg hoofdpijn, en ook hetzelfde als jij gister had lindinha. maar goed dat zal ook wel door alle spanningen van de afgelopen dagen komen en het heete weer. lief dat jullie allemaal zo meeleven x lisa.
Hey Lisa Helemaal superrr dat de punctie doorgaat!!! Weer een stapje verder..Maar wat een spanningen Nu op naar zondag, ik hoop op een hele mooie score voor jullie. Ik ga weer keihard duimen. knuf xxLiAnn
nou mijn vermoeden was toch juist, net met het ziekenhuis gebeld en gevraagd of de tijd tussen de oviterelle spuit en de punctie klopte, vond het namelijk vreemd dat die tijd niet gelijk was. dat was de vorige keer wel. we hebben om half 10 de punctie en gister zeiden ze dat we de oviterelle om 9 uur moesten zetten. zegt die muts net aan de telefoon oooh het is goed dat je beld. nu is dus de tijd verandert naar 10 uur oviterelle. slordig toch. nog zit het me niet lekker want de tijd is nog niet gelijk. maar beter zo dat we nog even kunnen wachten met de punctie dan te laat toch?? nou vervolgens vraag ik wie de punctie doet zondag, en ja hoor als klap op de vuurpijl na alle spanningen de afgelopen dagen. Dr. T. (lindinha) jij weet wie ik bedoel. onze grote vriendin met wie we in januari woorden hebben gehad. had nog zo met mezelf afgesproken om nooit meer een afspraak bij haar in te laten plannen. maar nu zitten we dus gewoon aan haar vast. het is zondag en zij is de enige gyn die die dag puncties doet hoe zit dat bij jullie met de tijd tussen pregnyl/oviterelle en de punctie. de assistente zei dat alle puncties op zondag de zelfde tijd 10 uur vrijdag avond dus moeten spuiten. dit is toch raar?? x lisa.
Hey Lisa, had ook al even in het andere topic gereageerd, volgens mij klopt het wel hoor, 40 uur na de ovitrelle ga je ovuleren en binnen die tijd moet de punctie gedaan zijn. Wel balen van dr. T., helaas niks aan te doen, maar leef wel met je mee en weet hoe je je voelt. Probeer er rustig onder te blijven, hoe moeilijk dat ook is, dat kan alleen maar voordelig zijn voor je gestel en dus straks ook als die kleine weer in je zit. Stress is niet goed. Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed hoe je je voelt hoor, maar probeer er maar een positieve draai aan te geven, jullie hebben in ieder geval een punctie zondag en dan hopelijk woensdag een tp (idd 3 dagen na punctie). Liefs Linda
thanx meis, mooie woorden. idd we hebben een punctie en daar zijn we al heel blij mee. ik kan me er nu wel heel druk om maken maar daar bereik ik niks mee. we moeten het met haar doen, en mss valt ze nu juist wel heel erg mee. wordt ze straks nog m'n favo, haha. op Dr. B. na dan heh
ben net gebeld door het ziekenhuis, en vrijdag avond om 10 uur de ovitrelle en zondag half 10 de punctie. had die muts van gister het toch echt verkeerd doorgegeven.
Niet echt handig Lisa, maar gelukkig is het nu goed door ge geven. Ze weten wel hoe ze je in de stress moeten krijgen zeg, pffff....