jeetje wat êen: &^^*(^(*&^(*&!!! niet normaal he, die artsen en assistenten weten ondanks dat ze er dagelijks mee te maken hebben, toch echt niet wat er in ons om gaat, gelukkig zijn er een paar uitzonderingen maar die zijn volgens mij op een hand te tellen. morgenavond dus de spuit, ik moest om 21.30 de spuit zetten en had om 9.30 de punctie, die begon vervolgens een kwartier later dus er zit volgens mij echt wat speling in. hou je taai, tis wat met dat warme weer, ik denk aan je!!!
ja erg heh linda, als ik niet gebeld had dan weet ik niet of we nog op tijd waren geweest. vandaag hele dag werken, en vanavond om 10 uur de ovitrelle laten zetten in het ziekenhuis. x lisa.
Oh Lisa, wat zijn er toch een domme onnadenkende mensen op de wereld. Jammer maaar het wordt wel spaanend nu. Ik moet haast wel even gaan spieken dit weekend..ha..ha Ik duim dat het allemaal een beetje meevalt en voor een mooie score natuurlijk!! Ik ben hier nog even weer en alvast sterkte gewenst! Liefs Flam
Heel veel succes met de spuit vanavond en op naar een hele mooie oogst! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Werkse!
Hey Lisa, Wat een gedoe allemaal zeg.. pff Wordt een spannend weekend Ik wil je succes wensen vanavond met de spuit!. Ik duim voor jullie Liefs LiAnn
nou we hebben weer een heavy avond achter de rug. we waren om kwart over negen in het ziekenhuis, en op de gang komen we onze gyn tegen. hij wist al dat we kwamen, en hebben even gepraat, dat praat toch heel anders als dat je op het spreekuur komt. gevraagd wat de hormoonwaardes van mij vriendin waren afgelopen woensdag, dat was 5200 ongeveer, goed dus. mijn vriendin heeft wel een hele opgezette buik, en gevraagd of dat niet erg is. dus heeft hij ons meegenomen naar boven en een echo gemaakt. er zitten heel veel follikels totaal 20-25. en onze gyn vroeg zich af waarom de arts van woensdag ons vandaag niet heeft laten terug komen, hij had heel graag vandaag nog bloed af laten nemen, maar daar was het nu te laat voor. om 10 uur moest de ovitrelle gezet worden. het was kantje boord, hij twijfelde heel erg of we nog door konden gaan. hij ging overleggen met de arts van woensdag en zou naar de verloskamers bellen over hoe verder.afbreken of toch nog doorgaan. pfffff wat een spanningen dus weer. 10 uur op de verloskamers moesten we maar even gaan zitten en kreeg ik hem aan de telefoon, de punctie mocht doorgaan. hij had het echo beeld van woensdag bekeken en we kregen alsnog groen licht voor de spuit. zondag doet hij niet de punctie, maar hij heeft dienst op de verlosafdeling , en komt zeker even bij ons kijken. dat is nou echt een arts waar ik vertrouwen in hem, zo aardig. dit was echt een heavy avond voor ons. lig nu in m'n bed achter m'n laptop. maar sta nog helemaal stijf van alle spanningen. hij heeft ons wel voorbereid op een pijnlijke punctie met ook daarna nog veel last. x lisa.
wat een spanning zeg! Ik ben blij dat jullie toch verder mogen. Nu op naar morgen en op naar morgen, ik ga heel hard voor jullie duimen!
Hey Lisa, Wat een spanningen zeg echt niet normaal. Ontzettend fijn dat jullie je gyn tegen kwamen en hij ook nog een echo wilden maken, toch fijn dat er dan toch iemand is die wel oplettend is en dat allemaal zo op het nippertje! maar jullie hebben wel een heel mooi aantal follikels zeg,super fijn. Ik hoop dat het met je vriendin niet de kant opgaat van overstimulatie Zo te lezen is het een hele fijne gyn, en dat je weet dat hj nog even komt kijken morgen dat is wel echt super van hem. Ja, ik kan begrijppen dat je echt vertrouwen in hem hebt. Hoelaat is de punctie morgen? xxLiAnn
Ohhh lisa wat een spanning zeg, dr. B is echt een fijne vent!!! Wat goed dat ie nog even heeft gekeken en dubbel gecheckt heeft hoe en wat. Gelukkig kan de punctie gewoon doorgaan zondag!! Hij heeft ons gisteren ook nog gebeld over het laatste incident, hij wist echt gewoon niet wat ie moest zeggen, vond het ongelooflijk en onbegrijpelijk dat dit uberhaupt gebeurd en dan ook nog binnen zo'n korte termijn van 2 maanden en dan ook nog bij hetzelfde stel (wij dus)... hij gaat maandag overleggen met de heren in Utrecht en hen zeggen dat zij echt geen afwachtende houding aan kunnen nemen en met een voorstel moeten komen om dit "goed te maken". Hij zei ook dat we evt dit weekend mogen bellen als we bloed willen laten prikken, hij zei dat er waarschijnlijk wel al iets te zien is in het bloed, dus dat gaan we vanmiddag laten doen. Heb er geen goed gevoel over, had gisteravond wat rozig bij afvegen en later ook wat lichtbruin, ben bang dat het weer niet gelukt is....
Jeetje dat meen je niet, eerlijk gezegd vond ik het ook al vreemd maar je ziet toch dat het in elk zkh anders gaat, maar dat klopte dus mooi niet. Laat je vriendin echt heel veel drinken, dat is niet prettig omdat je al zo'n opgeblazen buik hebt maar dat helpt echt ivm overstimulatie. Mijn waarde was zelfs 2000 gezakt toen ik een dag zoveel dronk. Zij krijgt natuurlijk geen tp dus dat scheelt weer. Nou het is wel weer een 'story' he, jeetje dat gaat je niet in de koude kleren zitten en vreet veel energie!!! Nou ik denk aan jullie morgen, ze moet maar hard in je hand knijpen, en daarna gewoon paracetamol blijven nemen, dat scheelt. Ik moest vanwege een pijnlijke punctie de dag ervoor al met 3x2 paracetamol beginnen, dan bouw je een soort 'spiegel' op. Nou heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken. Knuffel van mij!!!
zo wat spannend allemaal zeg! laat je vriendin maar goed uitrusten, ik duim heel hard meid! knuff! liefs mounia
Wilde je nog even veel succes wensen voor morgen!!! Gaat allemaal goed komen meis, volgende week krijg jij ook een emmy in je buik en dan gaan we zo hard duimen met z'n allen en elkaar gezellig gek maken Ik denk aan jullie!!!
Hey Lisa, Heel veel succes morgen!! Onze 3e ICSI is definitief mislukt... vanmorgen bloed laten prikken, maar 0 HCG aangetroffen, dus....
tsja wat een spanningen ook heh, vandaag hele dag gewerkt, was helemaal brak. vandaag maar vroeg bedje in, hoop dat ik kan slapen, we zien best op tegen de punctie, omdat ie de vorige keer ook al best pijnlijk was, en onze gyn ons al heeft voorbereid op best veel pijn. thanx voor de tip linda, ik hou haar er ook steeds aan veel te drinken, en heb ook al gezegd van de paracetamol. onze gyn zei ook dat er pas kans is op ernstige overstimulatie als je ook zelf de tp krijgt. want als je dan zwanger raakt krijg je hormonen binnen die de overstimulatie weer stimuleren. maar ze zijn extra voorzichtig bij mijn vriendin omdat ze een donor is, en niet zelf zwanger gaat raken. zo legde hij uit. hij heeft de echo van woensdag bekeken en gesproken met de arts van woensdag, en heeft daaruit een beeld opgemaakt en besloten om door te gaan. hij is echt recht voor z'n raap en heel heel erg recht door zee, zegt precies waar het op staat en dat klopt ''daar heb ik hem wel eens mee door de grond willen duwen'' zeg maar. dus als hij nu enige twijfel had gehad, had ie alles afgeblazen. @lindinha, jeetje meis, heb geen woorden, hele hele dikke knuf voor nu. hoop dat je de kracht en hoop weer kunt vinden om verder te gaan. heel fijn van onze gyn dat hij zo meelevend was over utrecht en jullie een fijne dag wilde bezorgen met eventueel goed nieuws van het bloedprikken, het heeft helaas weer niet zo mogen zijn voor jullie. denk aan je morgen ochtend half tien is de punctie, daarna door naar utrecht, en als we daar van terug zijn, weer door naar mijn vriendin, weet niet of ik morgen in de gelegenheid ben om te laten weten hoe het was, maar zodra ik kan laat ik het jullie weten. alvast bedankt voor jullie steun. x lisa.
ik wil jullie heel veel succes wensen! ik zal aan jullie denken en veel duimen!ik ben heel benieuwd veel liefs mounia