hoi meiden, even een update van mijn kant. de punctie was heel erg pijnlijk, echt een hel voor mijn vriendin. onze eigen gyn is er de hele tijd bij geweest dat was heel erg fijn. in utrecht hebben ze 12 goeie eitjes gevonden, en het zaad was ook goed. woensdag ochtend worden we gebeld. ga nu snel weer naar mijn vriendin toe. x lisa.
Wat sneu dat het zo'n pijn heeft gedaan. Ik hoop echt met heel mijn hart dat er na deze pijn voor jullie een hele mooie tijd gaat aanbreken! Ik ga nu heel hard duimen voor mooie bevruchtingen en ga hier Woensdag nog even weer lezen natuurlijk! Sterkte in de tussentijd, ook voor je vriendin! Gr Flam
Hey Lisa, Wat een mooie score zeg 12 eitjes, ik hoop dat er veel bevrucht mogen worden. Wat ontzettend rot voor je vriendin dat de punctie weer zoveel pijn heeftt gedaan. Erg aardig van je gyn dat hij er steeds bij gebleven is. Weer een stapje verder.. op naar woensdag! ik ga heel hard duimen. Sterkte en ook voor je vriendin. Dikke knuffel xxLiAnn
Bah dat het zo'n pijn deed, tja zoveel follikels ook he! Gelukkig is het allemaal achter de rug en wauw zeg, 12 eitjes dat is echt geweldig!!! Dat worden weer hele mooie emmies!!! Duimen voor woensdag en voor je vriendin dat ze zich snel beter voelt!!! Knuf van mij!!!
Hey Lisa, Ik voel mee met je vriendin, ik heb ook altijd erg pijnlijke puncties, weet hoe ze zich voelt. Wees maar extra lief voor dr en vertroetel haar maar. Wat een lief mens dat ze dat toch voor jullie wil doen!!!! Ik duim voor jullie dat jullie mooie emmies hebben woensdag! Liefs Linda
Hey Lisa, Wauw, wat een super score! 12 eitjes, da's echt goed! Wel heel sneu voor je vriendin dat ze zo'n pijn heeft gehad! Ik ga heel hard voor je duimen, dat je een heel mooi resultaat mag hebben woensdag! Dikke knuffel voor jullie!
Hey Lisa, Wil even laten weten dat ik aan jullie gedacht heb vandaag. Klote, dat het zo pijnlijk was. Hopen dat ze snel opgeknapt is. Nu op naar woensdag meid. Spannend! xx
Lisa, mooie score 12 eitjes!!! Wel vervelend dat het allemaal zo moeizaam gegaan is. Maar de eitjes zijn er. Nu afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen. Spannend hoor.
wat erg voor je vriendin dat ze zoveel pijn heeft gehad, hoe voelt ze zich nu?? en wauw topscore hoor! daar moet wel DÉ emmy bijzitten veel succes met alles liefs mounia
Lisa, ik ben niet veel meer aanwezig op het forum. Wil jullie heeel veel succes wensen de komende tijd. Ik ga keihard voor jullie duimen!! Kus Sabrien
Lisa, wat rot voor je vriendin, en ook voor jou, dat de punctie zo pijnlijk was. Sterkte voor jullie beiden. Wel een prachtige score. Ik ga duimen voor woensdag meid!
hey, ik denk gelijk: wat mag jij blij zijn met zo'n lieve vriendin! echt bijzonder dat ze dit doet voor jullie. en 12 eitjes is een hele mooie score (dat had ik ook!) hoe gaat het vandaag met je vriendin, en met jou? hoelang nog tot je hoort hoeveel embryo's er zijn ontstaan? ik leef echt zo met je mee lisa. knuf knuf knuf knuf