lisa's ivf met eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisa, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wat een topwijf, die vriendin van jou. Zo fijn dat er mensen zijn die dit voor anderen over hebben. Echt geweldig. Ik hoop zo dat er zo veel mogelijk top-embryootjes uitkomen, Lisa.

2. tsjoender

tsjoender Nieuw lid

22 dec 2008
    1
    0
    0
    Recruiter
    Zuid Holland
    Hoi Lisa,

Ik 'breek' even in om jou een hart onder de riem te steken. Sinds afgelopen zaterdag ben ik zwanger via een ecd. Het is natuurlijk nog wel heel pril, maar dit feestje kan al niet meer stuk.

Sinds medio vorig jaar lees ik regelmatig mee met jouw avonturen op dit forum. Via jouw (langlopend) verhaal, ben ik me vorig jaar ook gaan oriënteren op ecd en volgens mijn gyn mijn enige hoop om nog zwanger te kunnen worden. Mijn donor heb ik via internet ontmoet en ondertussen zijn we vriendinnen geworden.

Ondanks dat ik ouder ben dan jij (ik ben nu 43), wil ik je laten weten om vooral positief te blijven! Jouw kans komt echt...... en blijft deze emmie(s) gewoon plakken. Mijn duimen draaien voor je!!

Greetzzzz,
    Elena

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, weer ff update van mij, ben nog steeds bij mijn vriendin, gaat wel weer iets beter, maar nog wel pijn.
    het is heel heavy geweest de afgelopen dagen voor ons, en daarom heb ik me vannaf vandaag ziek gemeld op m'n werk om eens tot rust te komen en alles te laten bezinken.
    morgen ochtend tussen 10 en 11 uur worden we gebeld over de tp. ben voor nu vooral heel moe, en helemaal op. het lijkt wel alsof ik het me nu allemaal pas besef.

x lisa.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pppfff meid, kan het me goed voorstellen, heel erg goed dat je je ziek hebt gemeld!!! Klasse, echt voor jezelf gaan want jij moet straks wel die lieve emmy verder helpen en daar moet je lichaam wel klaar voor zijn!!! Ik duim voor een paar hele mooie emmys en het liefst ook voor cryos, dan hebben jullie hopelijk zelfs een extra kans die jullie gewoon zelf kunnen ondergaan. Lijkt me namelijk wel een soort van dubbele belasting voor jou nu. Je moet er zijn voor de ander maar ook voor jezelf. Dat blijkt wel uit het feit dat je zelf ook zo moe bent en je krijgt ook nog hormonen.

Knuffel van mij!!!

Ik ben keihard aan het duimen voor morgen!!!!!!!!!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Lisa,
    Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen en dat er maar veel mooie embryo's zijn ontstaan!!!

Liefs, Linda

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lisa,

Kwam je ook even heel veel succes wensen voor morgen! Ga heel hard voor je duimen! En je hebt groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld! Je moet nu goed aan jezelf denken, tis ook niet niks allemaal!

7. punky

punky Lid

5 feb 2009
    18
    0
    0
    Lisa, heel veel succes morgen. We gaan flink duimen voor jullie!!

Zet hem op!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook hier wordt flink voor je geduimd hoor Lisa! Hopelijk morgen heel goed nieuws!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Succes voor morgen!! Ik hoop voor je dat er hele mooie emmy's bij zitten en dat jullie moeite straks dubbel en dwars beloont gaat worden!!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim
    duim, duim, duim

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes vandaag meid! En goed dat je je ziek gemeld hebt, even rust.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heel veel succes meid! en groot gelijk heb je dat je je ziek hebt gemeld, het is niet niks allemaal.
    ik duim!!!!!!

liefs mounia

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    had even teruggelezen maar je weet de uitslag dus nu, oei spannend, waarschijnlijk ben je nu op weg voor een tp, ben heel benieuwd, duim gewoon door hoor!!!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    En Lisa?????
    Hoe is het gegaan?? Je bent al gebeld als het goed is....
    Let us know!

Liefs, Linda

15. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ik kwam ook even koeloeren hoe het hier gaat! Lisa hoe is het?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Goed dat je even voor jezelf hebt gekozen meis!
    Mijn duimen draaien op volle toeren!

17. punky

punky Lid

5 feb 2009
    18
    0
    0
    Lisa, hier wordt ook flink geduimd hoor!!!

zet hem op!!!

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, thanx voor het duimen.
    ben niet veel online geweest de afgelopen dagen, omdat ik bij mijn vriendin ben geweest, heb haar geholpen, ze heeft veel pijn gehad. de punctie was erg heftig. vannaf gister middag werd de pijn weer erger, en s'avonds hebben we aan de bel getrokken bij het ziekenhuis, buik was erg opgezet en onze gyn had ons op het hart gedrukt bij twijfel gelijk te bellen. dus toen we de symptonen aangaven aan de telefoon moesten we direct naar het ziekenhuis komen. eenmaal daar moesten we een uur wachten en dat wel op de verloskamers, hoe kun je het bedenken om mensen die voor een kindje aan het vechten zijn daar te laten wachten. er werden wat onderzoekjes gedaan bloed geprikt, en onze eigen gyn had vannaf 11 uur dienst dus die nam het over en heeft een echo gemaakt. er zat wel wat vocht in de buik maar het was geen overstimulatie. dus gelukkig konden we weer naar huis.

vanmorgen om 10:10 uur kregen we het verlossende telefoontje er zijn 9 embryo's onstaan. en om 2 uur vanmiddag hadden we de tp. en nog meer goed nieuws, het waren 7 toppers. dus 1 topper tp en 6 in de vriezer. en per een ingevroren dus we zijn dolgelukkig.

ben wel heel moe van alles wat zich heeft afgespeeld de afgelopen dagen/weken.

x lisa.

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wow, Lisa, wat een heftige dagen... gelukkig met een heel mooi resultaat! Super dat jullie zoveel embryootjes hebben! Hopelijk knapt jullie lieve donor ook snel een beetje op.
    Ik ga hard voor je duimen komende weken!

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jeetje Lisa, wat een comotie weer zeg.... gelukkig niks ernstigs allemaal en een heel mooi resultaat!!! Hopelijk heb je de cryo's niet nodig, maar voor je gevoel wel lekker dat je een voorraadje hebt.

Succes en sterkte voor je vriendin!!
    Liefs Linda

Deel Deze Pagina