Hey Lisa, heb al een tijdje niet meer geschreven. Ik probeer het 'zwanger worden'gebeuren een klein beetje los te laten en met een kleine kitten lukt dat nu aardig. Wat balen dat het een weekje opgeschoven moet worden. Ik weet niet precies hoe dat zit met dat baarmoederslijmvlies. Wel heb ik ze bij mij vaak horen zeggen dat het erg dun is, maar dat was geen reden voor alarm geloof ik. Hoe gaat dat nu bij jullie als het deze maand niet zou lukken? Halen ze 1 eicel bij haar af of meerdere om ook in te vriezen voor volgende cyclussen? sterkte! ik denk aan je! Ps. ik denk wel dat het goed is hoor om je moeder/ ouders in te lichten. Zoiets zou je niet in je eentje moeten dragen. Heb het er nog maar eens over met je vriend.
hey lotje, wat leuk een jong poesje, mis idd een goede afleiding, wel jammer dat jullie 2e poging mislukt is. morgen weer naar de gyn, en hopelijk dat we dan met de gonal-f kunnen beginnen. ze proberen zoveel mogelijk eitjes te kweken, zodat we ook nog wat embryootjes kunnen invriezen.
Hoi Lisa, dank voor je berichtje laatst in mijn topic. Ik ga je hier volgen en ik heb ook je oude topic kunnen vinden en het is inderdaad allemaal eng herkenbaar, jouw verhaal en het mijne tot nu toe. Misschien, als ik straks weer wat sterker ben en meer weet over wat er nog aan opties ligt, dat ik je dan inderdaad ga pb-en, lief aanbod van je. Hoe is het nu, met jou en je man en jullie leive heldin/vriendin? Liefs Eef
hoi eef, dank je met ons gaat het goed! de echo was vamorgen goed, slijm was dik genoeg dus vanavond mag mijn vriendinentje beginnen met de gonal-f. we hadden om 9 uur de echo, en om 10 uur eigenlijk de 2e spuit instructie, en uitleg over het umc, m'n vriend zei tegen onze dokter, van kan dat niet wat eerder, dus de dokter liep met ons mee naar de verpleegkundigen, ze hadden daar net een gezellig onder onsje, met iemand die haar baby kwam showen na een vruchtbaarheids behandeling, waarop onze arts zei van ZO DAMES, WIE MAAKT ER EVEN TIJD VOOR DE MENSEN VOOR DE 2E PRIKINSTRUCTIE, hihihihi, klonk wel grappig, dus om kwart voor 10 zaten we al weer glim lachend in de auto.
YOU GO GIRL. \/ \/ \/ Het gaat helemaal goed komen deze keer. Geef je vriendin ook een dikke knuffel, want ik vind het onwijs tof wat ze doet. En natuurlijk ook een dikke knuffel voor jou. Liefs Hope
hihihi, dankjewel hope, dat vinden wij ook. ik ga nu naar haar toe, de gonal-f brengen. dusss vanaf nu meiden gaan we helemaal los.
hier gaat alles goed met mij en mijn vriendin, spuiten ook gelukkig. vriendin nu 4 dagen aan de gonal-f, en donderdag 1e fm, ben heel benieuwd hoeveel follikels er groeien. spannend!
ja gaat goed, wel wat prikkelbaarder, probeer stress situaties te vermijden, anders kan ik echt boos worden, haha. ik ben echt zo benieuwd, gewoon de 1e fm waar eitjes aan het groeien zijn, hopelijk heel veel
ja idd linda heel gek, zat me zo net te bedenken dat de punctie volgende ergens is, dat vind ik wel een heel gek idee hoor.
Hoi Lisa, man en superhero-vriendin! Ik ben erg benieuwd hoe de 1e FM was vandaag? Veel succes en geluk en noem maar op, Eef
Ow wat spannend allemaal Lisa. Wat een supervriendin dit allemaal zo te doen en ondergaan! Nou geef elkaar lekker veel steun...en zet hem op vandaag...