Wow! Wat een goede score Lisa. Nu die vervelende wachtweken in, ik duim meid! Heel veel sterkte voor je vriendin, en voor jou rust lekker uit als je er aan toe komt he? Liefs Zora
Hai Lisa, Eindelijk goed nieuws, allemaal toppers, er moet er gewoon 1 (of 2) tussen zitten die blijven zitten. Alle goeds toegewenst voor jou en je vriendin!!! Wanneer mag je testen? X
Hey Lisa, Wat een toestanden he. Maar mooie score zeg! We gaan duimen. Heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jou doe even rustig aan . Dikke knuffel LiAnn
wauw wat een mega score!!!!!!!!!!!!!! en de mooiste zit nu in je buikje dus dat moet gewoon goed gaan!!!! wanneer is je testdag? oeps nu is alles roze, nouja mag ook wel een keer xxx
ja we zijn ook helemaal gelukkig met het geweldige resultaat. en idd lindinha voor je gevoel wel lekker dat je cryo's hebt, al heb ik er na jou ervaringen met utrecht niet zo'n lekker gevoel bij dat ze daar zijn. vandaag over twee weken mogen we testen, dat is dan precies 18 dagen na de punctie. ik hou me de komende dagen ook even lekker rustig, niet werken, er is zoveel gebeurt dat moet m'n hoofdje eerst allemaal even verwerken. ook zei de arts die het embryo in bracht dat ik voorral geen dingen moest doen waar ik geen goed gevoel bij heb. dus voor nu even lekker rust. met mijn vriendin gaat het al wel beter, gelukkig maar want het is afschuwelijk om te zien dat iemand zoveel pijn voor je heeft. gister in het ziekenhuis heb ik een heel toepasselijk armbandje gekocht. met hangertjes eraan met de teksten, dream, wish, love. vond dit zo bij ons horen dat ik hem gelijk heb gekocht. want: we hebben samen een droom, we hebben samen een wens, en ik hoop dat deze droom en wens nu door onze liefde vervuld gaan worden. liefs lisa.
Hey Lisa, Wauw, wat een super resultaat! Ik ga heel hard voor je duimen! Gelukkig gaat het wat beter met je vriendin, kan mij voorstellen dat het akelig is om te zien, dat iemand zo ziek is! Heel veel sterkte voor je vriendin en natuurlijk voor die akelige wachtweken. Dikke knuffel!
Hey Lisa, Ik zit hier gewoon te janken.....wat een heftige dagen voor jullie. Jeetje en veel embryo's, mooi zo! Geeft een gerust gevoel lijkt me. We duimen hard mee!!! Nu het lange wachten meid, zet hem op.
Wat een superresultaat zeg! Ik hoop dat je over 2 weken een supermooie test in handen hebt, ik ga ervoor duimen. Wat erg dat je vriendin zoveel pijn heeft ervan. Volgens mij voel je je dan heel machteloos of niet? Ik hoop dat ze zich snel weer helemaal super voelt. En wat een mooi armbandje zeg! Heel toepasselijk idd. Dat het maar veel geluk mag brengen. *duim duim duim*
Hey lisa, Wat ontzettend fijn dat het toch allemaal goed gekomen is. En wat veel cryo's!!! echt een vriendin om trots op te zijn
Ow Lisa, gelukkig zeg, zo'n mooi nieuws! Doe het nu maar lekker langzaam aan! En hopelijk over twee weekjes een mooie test in handen!
Lisa, wat super 1 emmy in je buikie en 6 eskimootjes! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie toppertje lekker zal blijven zitten!
Wat een hoop cryo's Gelukkig gaat het wat beter met je vriendin na die pijnlijke punctie. En wat een prachtig toepasselijk armbandje. De tekst is heel treffend en voor de komende weken deel ik die wens met jullie. De wens heb ik al uitgesproken bij de TP en nou hoop ik met heel mijn hart dat ik hier over 2 weken een heeeel mooi berichtje lees. Volgende week Vrijdag ben ik hier even weer en ik wens jullie een hele fijne week toe. Dat er maar iets heel moois aan het nestelen en groeien is Liefs van Flam
Hey Lisa, Hoe is het met je? En hoe gaat het met je vriendin? Ben nog heel hard voor je aan het duimen! Dikke knuffel!
thanx meiden, kan nog steeds weinig hebben, en ben nog erg moe. ik vind het wel even lekker zo thuis. vanmorgen de hondjes wezen uitlaten, kom ik de deur niet meer in met de sleutel, kwartier staan vroeten. was echt zo boos en verdrietig. i.p.v. dat ik nou naar de buren loop om te bellen, blijf ik het proberen. tja ik kon toch moeilijk met doorlopen en natte ogen daar gaan aanbellen. uiteindelijk kreeg ik de deur los, pfff wat was ik boos. om de gekste dingen raak ik ook al helemaal overstuur. rust is nu echt goed voor me denk ik. x lisa.
Hey Lisa, oww het zit ook niet echt mee.. Je hebt gelijk , je moet echt even rustig aan doen en goed van je dat je even niet gaat werken. Ik kan ook niet zoveel hebben en zo ontzettend moe, komt denk ik omdat we zulke slopende dagen achter de rug hebben, je bent lichamelijk moe en geestelijk. We doen het gewoon allemaal heel rustig aan. En super lief van je dat je dat armbandje gekocht hebt voor je vriendin! Dikke knuffel voor jou liefs LiAnn
Hou je taai meid, rust is nu echt belangrijk voor jou en je kleintje, het was allemaal niet niks he en nu weer die volgende spanning!!! Ik denk ana je en neem aub echt de tijd, ook voordat je weer gaat werken, die paar dagen wegen niet op tegen al het andere!!! Zet 'm op en doe waar je nu zelf behoefte aan hebt. Knuf van mij!!!
Hey Lies, Ik weet zooo goed wat je bedoelt, ik kon ook echt niks hebben in de ww, ging al over de zeik van het kleinste dingetje dat tegen zat....oh zo irritant is dat. Doe rustig aan meid, lekker op de bank hangen, filmpje kijken ofzo of lekker hobby-en (als je die hebt?). Kan me ook voorstellen wat je zei over die cryo's of ze daar wel veilig zijn in Utrecht. Ik denk dat het allemaal wel goed is hoor daar, wij hadden gewoon ontzettend veel pech achter elkaar in een hele korte periode. Die cryo's van jullie zitten al lang en breed in de grote vrieskist. No worries!!! Succes met wachten meid!! Liefs Linda
Meid, goed aan jezelf denken dat is nu het belangrijkste! Het is ook allemaal niet niks! Ik leef erg met je mee....duimen draaien hier overuren hoor!!