Wil je even veel succes wensen dit weekend, hopelijk kom je langzaam tot rust en als dat niet lukt dan is dat ook niet erg maar zorg dan maar zo goed als je kan voor jezelf! Niks moet nu, deze twee weken zijn even alleen voor jullie, bedenk dat goed! Hoe gaat het inmiddels met je vriendin? En jij, lichamelijk? Nou ik denk aan je, een heftige poging dit keer he? Zo ervaar ik het zelf nu in ieder geval heel erg. Nou nogmaals dikke knuf, ik denk aan je en duim natuurlijk ook voor jou!!!
nee linda dit weekend ook nog lekker rustig aan doen. er staat niks in de planning, dus dat voelt goed. ben wel erg moe nog van alles, en weet ook niet of dat zo met een paar dagen weg zal zijn. en merk ook dat ik niet veel kan hebben, zag je gister wel aan het sleutel verhaal. kan ook geen commentaar verdragen op het moment, hihi. mijn vriendin is wel redelijk hersteld, wel nog wat pijn in haar onderbuik. het was idd echt een heftige poging deze keer, we zaten er gisteravond nog aan te denken toen we vorige week vrijdag avond voor de ovitrelle naar het ziekenhuis gingen. toen de punctie nog en toen dinsdagavond nog met spoed naar het ziekenhuis, en dan nog eens alle spanningen doe we ervoor gehad hebben, slopend dus allemaal. ik blijf lekker rustig aan doen, moet zeggen dat dat wel goed voelt hoor. fijn weekend allemaal, x lisa.
Hey Lisa, Hoe gaat het met je ? En met je vriendin ? Nog steeds ook zo moe he, nou ik ook pfff. Moet je morgen weer gaan werken ? Dikke knuffel voor jou xxxLiAnn
ik voel eigenlijk niet veel linda, denk af en toe wat steekjes onder in m'n buik te voelen, maar that's it. je bent ook zo gefocusd op alles wat je denkt te voelen. ga zo maar eens terug lezen naar november de ww. @lian, tja ben nog best moe. x lisa.
nou dat teruglezen heb ik dus ook gedaan, blijk ik daar ook over pukkeltjes geschreven te hebben en weinig tot geen klachten dus de moed zakt me al in die schoenen
ja linda, je kunt beter maar niet al te veel negaieve verhalen lezen he'. net ook even de cryo tp terug gelezen, pfff bah, wordt er helemaal depri van. vannaf nu dus niet meer doen, en positief blijven zolang dat lukt whaaaaaaah.
ik ik probeer met je mee te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we duimen heel hard voor onszelf en elkaar allemaal hihi
Hey Lisa, Hoe is het met je? Duim nog steeds heel hard voor je! Heel veel sterkte nog met wachten! Dikke knuffel!
Hey Lisa, Hoe gaat het met je? Ben je ook nog zo vreselijk moe ? Ik wel echt niet normaal. Ben je weer aan het werk trouwens ? xxknuf LiAnn
hoi lian, ja ben nog best moe hoor, maar gaat al wel weer beter met me. ik ben nog steeds thuis, voelt wel goed om ff niks te doen, beuren en tillen en zo. we hebben zo'n heftige periode achter de rug, dat is niet zo maar in een keer verwerkt. ik ga denk ik eind van de week weer een paar uurtjes per dag werken, zeker tot aan de testdatum wil ik nog niet volledig werken. kan ook niet zo veel hebben nog. dus wel beter voor mij om nog even lekker rustig aan te doen. heb trouwens gister en eergister wel een soort ongie gevoel gevoeld en nu niks meer, en dat op dag 4 en 5 na de tp. mmmm zou mss een innesteling kunnen zijn. maar goed ga mezelf niet gek maken, althans dat probeer ik, haha. geloof dat ik nu wel langaan gek begin te worden al hoor. het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het gaat lukken, alles was perfect, dus tja waarom zou het dat niet lukken. en het andere moment denk ik weer van nee waarom zou het ons nu wel gaan lukken. whaaaa, wordt echt gek van het wachten, vandaag dag 6 na de tp. pffffff, wordt nog een lange week. x lisa.
Hey Lisa, Je hebt gelijk hoor doe met je werk gewoon nog rustig aan. Fijn dat het toch ietsje beter met je gaat het is ook niet nix geweest en nu dat wachten nog. Ik word eigenlijk alleen maar moeier pff ben nu wat aan het schoonmaken in huis maar ik moet gewoon gaan zitten ik word gewoon misselijk van moeheid. Ik hoop het hoor dat het innestelling is Het is zo lastig he als je wat voelt wil je ook weten waar het door komt.. Ik heb dat ook het ene moment denk ik het zit wel goed en het andere moment denk ik dat het niet lukt en ben ik bang. zeker een lange week... knuf xxLiAnn
waaahhh erg he lisa, wordt ook gek van mezelf. krijg ook steeds meer hoop dus ben zo bang dat ik in een mega teleurstelling straks terecht komt. Mijn ongipijn is alleen pas sinds zondagavond dus ben bang dat het bij mij gene innnesteling meer kan zijn... bbbrrr wat een spannende dagen, vreselijk!!!
ja meiden het is toch ook om gek van te worden pff.. Lisa ben jij ook te moe om iets te doen ? Linda, ik heb dat ook dat ik steeds wat meer hoop krijg ,op sommige momenten weer niet want dan ben ik alleen maar bang dat het niet lukt, maar soms sterk het idee dat deze keer lukt. xx
ja ben moe, moe van alles, kan niks hebben. als er een paar dingen tegelijk op me af komen flip ik al door. net maar even op bed gelegen, lag heerlijk moet ik zeggen. maar ben nu aan de kook voor het eten.
weer thuis, moet echt de was doen en strijken, ook omdat we volgende week vrijdag op vakantie gaan maar heb nergens zin in, ben sinds zondag echt kei moe, zal ook wel de reden zijn waarom er op m'n werk weinig uit m'n handen komt. bedacht alleen dat ik dat van dat dromen de vorige keer ook had, nouja, het is op zich ook geen symptoom dus dat is echt van de stress, dat is natuurlijk elke keer zo. Ga nu ook zo koken... hou jullie taai!!!