ow ik hoop dat het de innesteling is! ik duim ontzettend voor je, succes verder met alles, en lekker rustig aan doen. liefs mounia
nee voel niks meer, zou het dan de innesteling geweest zijn vraag je je af??? om gek van te worden, maar er is weer een nachtje voorbij, vandaag precies 1 week na de tp, op de helft dus. ik denk dat deze week nog erger gaat worden als de 1e week. maar ik moet positief blijven van mezelf, dan weet die kleine frummel dat ie meer dan welkom is, vandaar die positieve banner whaaaaaaaaaaah, ff gillen hoor, doet soms goed, haha. x lisa.
ik was vanmorgen trouwens om half 5 al klaar wakker, kon echt niet meer slapen. vond het jammer dat het niet wat later was, want om nou om half 5 al achter de laptop te gaan zitten vond ik wel ver gaan. uiteindelijk toch nog in slaap gevallen na een uur, en toen om 8 uur maar opgestaan. zometeen naar m'n vriendinnetje toe!
mooie banner, lekker positief! vervelend dat je niet zo goed hebt geslapen , hoe is het verder met je vriendin? liefs mounia
gezellig even afleiding, nouja meer tijdverdrijf want jullie kunnen het vast maar over 1 ding hebben hihi hier ook geen symptomen meer alleen die boobs, ik moet van mezelf alleen soms naar de bijsluiter van de utrogestan kijken want het is toch echt ook een bijwerking helaas
Brrr..wat spannend! en wat een mooie banner. Het moet goedkomen hoor! Ik duim weer hard door en kijk even weer op Vrijdag Gr Flam
Lisa, idd een hele mooie banner! Ik hoop zo dat je ons over 8 dagen heel mooi nieuws mag komen brengen! Ik duim lekker door!
Hey Lisa Je hebt een mooie banner! Hopen dat hij uit mag komen voor ons allemaal Hoe gaat het nu met je ? Ik heb vandaag een mindere dag. xxLiAnn
Nog een weekje zeg! Hopelijk komt die mooie banner van je gewoon uit! Hoe gaat het met je vriendinnetje ondertussen?
Lisaatje hoe gaat het??? Moet toch echt nu ene keer goed komen he met jullie topper!!! Hoe voel je je vandaag? Ik had een op en af dag: echt steeds, wel, niet, wel, niet vreselijk, ergens wil ik het niet weten maar dit is ook zo slopend. Fijne nacht, hopelijk slaap je een beetje. Hoe voel je je lichamelijk?
Hey Lisa, Hoe gaat het met je vandaag ? Zo slopend he het wachten en we gaan (hopelijk) nog even verder.. Vandaag weer mooi weer ga je ervan genieten? Ik had gisteren ongigevoel , dat is nu weer weg. En ik had een rotdag,ik hoop vandaag iets beter. xxLiAnn
hey meiden, weer een nachtje voorbij, voel helemaal niks. dat ongie gevoel is helemaal weg. linda ik heb dat ook hoor, aan de ene kant ben ik heel positef, maar aan de andere kant denk ik weer van nee het zal toch wel niet lukken. wat ik nog wel weet van de keer van de vmk, is dat ik helemaal niks voelde ook, alleen tegen de test datum aan heel erg ongie gevoel. was er echt van overtuigd dat ik ongie werd. ik voel nu ook helemaal niks, heb vannacht bijna het klokje rond geslapen. vannaf morgen ga ik weer een paar uurtjes per dag werken, ik ga zeker tot aan de test datum nog niet volledig werken. ik voel me nu best goed, en als er dan inneens te veel op me af komt gaat het vast weer mis. @marisha, thanx voor je berichtje meid, met mijn vriendin gaat het weer goed gelukkig. @all, thanx voor jullie steun. x lisa.
Klinkt allemaal erg goed Lisa, tot nu toe gaat het gewoon goed en dat is al positief, ik lees ook wel eens dat meiden al na een week na tp ongi worden dus dat hebben we al binnen. Volgens mij pak je het allemaal goed aan, beetje afleiding van je werk straks maar nog niet te veel, je doet er alles aan, meer kan je niet doen, het KAN daar moeten we aan vast houden!!!
Hey Lisa, Kwam ook even kijken hoe het met je gaat! Het wordt nu spannend! Heel veel sterkte met de laatste wachtdagen, ik duim nog steeds voor je! Dikke knuffel!
ja idd linda, dit hebben we alvast binnen, ons toppertje zit al lekker een week en een dag in m'n buikie. ik doe er alles aan idd, voor het eerst sinds 4 tp, neem ik m'n rust, laat alle zware dingen staan. vannaf morgen neem ik wat afleiding van m'n werk. je zou zeggen alles perfect dit zou moeten gaan lukken. ik ben ook nog steeds positief gelukkig. xx