Whaaaaaaaa Die is niet licht positief, die is dik positief! Whaaaaaaaaaaa Gefeliiiiiiii! Enne .. als ik de punctie mag zien als eisprong, dan zit je met 14 dagen na de eisprong toch echt wel goed hoor Ohhh meis wat gaaf Ik ga nu keihard duimen dat alles goed mag blijven gaan Echt super meis!
Moge Lisa, Whaaaaahahahaha je hebt een positest, wat gaaf, onwijs gefeliciteerd.... Ik heb vanmorgen ook getest en ik had precies hetzelfde als jij..Ik durf voor mezelf nog niet blij te zijn, orgen toch maar even wachten wat het ziekenhuis zegt...Maar wat zou dat gaaf zijn, lopen we gelijk... Ik blijf nog even duimen voor mezelf... XX
thanx dreamer, ben helemaal hyper. whaaaaaaaaaaah. @zoe, whaaaaaaah jij ook, wat gaaf zeg, kan het gewoon nog niet geloven. whhaaaaaaaaaah.
Hey Lisa, wat geweldiggggggggg Ben super blij voor je!!!!!!! ongeloofelijk. Gefeliciteerd meid.!!!! Hele dikke kus xxLiAnn
Heyyyyyyyyyyy Lisa, GEFELICITEERD!!!! Wat geweldig....!!! Nu hopen dat het goed blijft gaan meid!!! Geniet ervan. Gr Linda
GEFELICITEERD LISA!!! EN ZOE OOK!!! Wat een ontzettend fijn nieuws!! Ga er lekker van genieten meiden. Liefs
Wat is die test duidelijk positief zeg. Gefeliciteerd Lisa, eindelijk weer eens goed nieuws in het clubje. Wat moet jij je heerlijk voelen, geniet ervan meis.
Waaaaaahhhh Lisa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje, zit hier te janken! Ben super blij voor je!!!!!!!!!!!!! JOEPIE!!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!
hey lisa hier ook nog een keer gefeliciteerd meid helemaal super voor jullie! hopelijk blijft het deze keer allemaal goed gaan
Lisa, ik lees altijd het topic van Linda mee en ik las daar dat je getest hebt en zwanger bent!!! Wat goed!! Van harte meid, heeeeel veel geluk toegewenst!!
Hoi Lisa, ook van mij een hartelijke felicitatie. Wat een geweldig nieuws zeg!! Dat er maar velen mogen volgen haha !!
En ook in je eigen topic....Van harte gefeliciteerd Lisa!!!! Die test is hartstikke positief!!! Geniet ervan meid!
Hey meid, Wow, ben even niet op het forum geweest en wat lees ik; je hebt postief getest! Onwijs gefeliciteerd!! Wat ontzettend gaaf! Geniet ervan!
NOUJA kom ik hier nog even als laatste aanzetten waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ow wat super zeg, geweldig gewoon, heb er geen woordne voor, maar dit keer uit blijdschap. Kom morgen snel weer buurten, jeetje wat gun ik je dit zo ontzettend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!