thanx allemaal, staat echt geweldig in mijn topic hoor al die felicitaties. we zijn helemaal gelukkig. morgen ochtend bel ik gelijk het ziekenhuis voor de 1e echo afspraak. x lisa.
Oh Lisa, wat geweldig zeg! Super gefelicteerd hoor! Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent! Geniet ervan!
Lisa, Na al die ellende dik verdiend die positieve test. Hopelijk blijft je emmy lekker zitten en over 8 maanden je kindje in handen!!!!!
ik voel eigenlijk helemaal niks meer linda, tot een paar dagen geleden wel steekjes en trekkend gevoel onder in m'n buik. de innesteling heb ik op dag 4 en 5 dus ook gevoeld. oooooh zo spannend allemaal weer, ga nu het ziekenhuis bellen.
Whaaaaah! Lisa, die test is inderdaad vet positief! Van harte gefeliciteerd meid! Ben echt super blij voor je!!!! Liefs Zora
vanmorgen weer getest, en die was duidelijk positief. ik ben zwanger!!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaah!!!! 12 augustus hebben we de 1e echo. x lisa.
jeetje wat spannund!!! hoe lang ben je nu zwanger qua berekening? Heb jij eigenlijk nog hormonen die je moet gebruiken?
ik moet doorgaan met progynova. met de utrogestan mocht ik eventueel stoppen, maar mocht ook doorgaan, als ik nog had moest ik nog maar doorgaan. dus ga er gewoon mee door tot de 1e echo.
Ik heb expres gewacht tot na het weekend. Ik dacht, ik ga die nieuwsgierige aard van mij eens bedwingen! en wat lees ik dan Wat een fantastisch nieuws hier. Ben zo blij voor je. Jij hebt een heel voorspellend karakter gehad met je banner ! Die licht positief gaat naar vet positief natuurlijk Ik had het zo gehoopt dit weekend. We waren heel veel weg dus ik kon ook niet kijken maar wat heb ik zitten hopen in gedachten!! Pff.. moet even bijkomen hoor. Jullie zweven zeker op een wolkje? zo.. en nu genoeg gekletst: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Liefs van een hele blije Flam
Lisa lees mee bij Linda en zag ineens je onderschrift dus wil je feliciteren met de positieve test, wat een mooi wonder op naar de echo!
Hey Lisa! Naar aanleiding van jou geweldige positieve test hebben wij vanmorgen ook getest. En we zijn ZWANGER!!!!!!! liefs Kleintje
Tja Lisa, wat zal ik zeggen. Ik ben uitbehandeld en dat klinkt zwaar en het valt me op dit moment ook heel zwaar. Ik hoor nog de stem van de fertiliteitsarts doorklinken die tegen mij zegt dat ik op de natuurlijke manier minder dan 2% kans maak. Ik was tot nu toe positief maar ik merk dat de moed mij in de schoenen zinkt. Wij hebben elkaar belooft dat we het nog tot eind dit jaar gaan proberen. Maar! Nu over jou! Want hier wordt ik dan toch heel blij van Had je al het idee dat het raak was. Een bepaalt gevoel over je? Ga je vandaag nog weer testen? Vertel..vertel Liefs Flam
wauw kleintjevoorons, jij ook whaaaaaah gefeliciteerd, meid echt geweldig al die zwangeren. hoe voel je je? onwerkelijk nog heh. @flam, ja ja heb vanmorgen weer getest, en die was vet positief. en of ik een voorgevoel had, ja ik had wel zoiets van dit gaat hem worden, alles was perfect. top embryo, plus dat ie vers was, heb ik toch meer vertrouwen in dan een cryo. en mijn beval datum is in maart, en de kindjes van mijn vriendin zijn ook allebei in maart geboren en de kindjes van haar zussen ook, dus had echt zoiets van dit wordt ook een maart beebje. voor jou een hele dikke knuffel flam, vind het super van je dat je iedereen hier zo steunt altijd. @linda, ben vandaag 4 weken en 1 dag. ga vanmiddag even een leuke banner uitzoeken. maar moet zo om 11 uur eerst eventje werken. @all, thanx voor alle felicitaties. liefs lisa.