WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Lisa!!! Ik heb dit gisteren helemaal gemist ! Super!!!! Je bent gewoon zwanger!! Geweldig nieuws!!!
Ik had vanmorgen gewoon een test van de apotheek. Het huismerk. Maar Linda ik zie dat jij vandaag mag testen......... Spannend!
Lisa, ben zoooooo blij voor je!!! 4 dgn en 1 dag zwanger dat klinkt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nu op naar een goede echo . Zoals je ziet ben ik helemaal happy de peppie voor jullie !!!!!! Knuffffffff
Lisa , je hebt een mooie banner Kun jij het geloven?? Vanaf wanneer had je een" goed gevoel" gelijk van het begin ? xxLiAnn
nee het dringt nog steeds niet tot me door. hier is de onzekerheid ook heel erg toegeslagen. ben gewoon zo bang dat het weer misgaat, en dat de test alleen positief was door een innestelling die mis is gegaan. pfffffff, was ik gister nog zo blij, en nu kan ik gewoon niet meer genieten. wat ben ik bang zeg.
Lieve Lisa, Ik had dat ook. Eerst heeeeel erg blij met de positieve test en daarna heeeeeel erg onzeker.......................... Zeker als je al een keer een miskraam hebt meegemaakt is dat gevoel nog groter denk ik. Probeer er van te genieten meis, het moet NU goed gaan!!!!!!!!!! Het gaat veeeeeeeeeeeeel vaker goed dan fout, knoop dat goed in je oren!!!! Zo en nu zet je de genietmodus weer aan! Sabrien heeft gesproken....................... Knufffffffffffff
Lisa, ik hoop dat je toch ergens weer rust kan vinden om te genieten. Zorgen maken helpt je nergens mee, maar dat weet je waarschijnlijk allang...Je bent echt zwanger, net als ik en over 8 maanden zitten we gewoon allebei met het mooiste babietje ter wereld... (kan dat allebei de mooiste???) XX
Hi Lisa, ook hier een peptalk! Probeer optimistisch te blijven, nerveus worden helpt je alleen de put in en zul je je niet beter doorvoelen. Tuurlijk is het echt niet makkelijk, maar probeer terug te kijken; nu ben je al zoveel dagen zwanger, en dan vanavond is er weer een dagje bij en zo ga je door, desnoods uur voor uur. Stapje voor stapje en dan glijdt bij mij de angst langzaam stukje voor stukje van je af. Kijk nog eens naar je test, je bent hartstikke zwanger en waarschijnlijk komt er onbewust weer even een warm gevoel van binnen en een glimlach op je gezicht. dikke knuff!!
dank je nicoletta ik vind het zo jammer dat ik zo bang ben, ben 2 daagjes gelukkig geweest en dan nu dit gevoel. heb vanmorgen dus om een bloedtest gevraagd in het ziekenhuis, maar de assistente verzekerde mij dat een bloedtest niks meer zegt dan een zwangerschapstest op dit moment. ze zou het met de arts overleggen en werd daarop terug gebeld. kom nu dus ook net terug uit het ziekenhuis om bloed te laten prikken. wordt er vanmiddag over terug gebeld, weet ook wel dat het niks zegt over een eventuele miskraam, maar ze kunnen toch zien hoe hoog mij hcg is, en ze kunnen dan toch beoordelen of dat hoog genoeg is? nah ja ga proberen om me niet al te druk te maken, dat werk ook niet ten goede nu, als het mis is of mis gaat kan ik er toch niks aan veranderen.
en al wat gehoord? tip van een collega van mij (en het hefet ot nu toe geholpen) als je angstig wordt: sluit je ogen, denk aan een glimlach, adem een aantal keer diep in en uit en open dan je ogen... ok klinkt wat zweverig ben ik niet maar alle beetjes helpen!!!
Het is vast serieus bedoeld Linda, maar ik lig hier helemaal dubbel . Sorry hoor! Lisa, als je dit doet voel je je vast een stuk beter! Ik in ieder geval wel! Ik moest gelijk denken dat als je dan je ogen opendoet er ineens een collega naar je zit te kijken wat je in vredesnaam met die big smile op je toet zit met je ogen dicht!