nou ben gebeld, m'n hcg was 180. was goed zeiden ze. pffff maar ja nu dus nog steeds afwachten of het goed blijft gaan. ben nog steeds erg onzeker. hoop dat ik snel weer op die roze wolk kan klimmen.
Dan loop je prima op schema Lisa! Probeer iets te ontspannen. Het loopt in ieder geval dus op, dus nog geen reden voor zorgen.
meid het gaat goed komen met ons dat hebben we afgesproken, de eerste mijlpaal is binnen en nu moeten ze nog even lekker blijven zitten, ga door zoals je al deed, rustig aan doen, doen waar je je goed bij voelt en dan hoop ik dat we half aug. samen echt durven te genieten (je merkt ik zit nog in de positieve dgn ) trouwens zat net te denken, we hadden zoveel kans (procentueel) dat we niet zwanger zouden worden, de kans dat het mis gaat is precies andersom en dus zoveel kleiner en dit ging ook goed dus... p.s. niet dat ik je niet snap hoor, je hebt het tenslotte eerder meegemaakt, wanneer was dat ook alweer? ik hoop dat als je die week voorbij bent dat je dan het nog meer durft te geloven!
ja dat hoop ik ook linda. de vorige keer had ik op dag 8 na tp al bruin/bloed verlies, en dat werd elke dag iets meer. op dag 12 had ik een positieve test en dag 15 was het achteraf al een gewone menstruatie geweest. op dag 18 en 19 bloed laten prikken, en dat was toen 46 en 28. dit was bij de innesteling waarschijnlijk al mis gegaan. de assistente zei vanmiddag tegen mij dat de innesteling al is geweest nu, en het embryo al in m'n baarmoeder zit. ik ben elke keer bang om naar de wc te gaan, bang dat ik ongie word. ik weet het moet positief blijven dit hebben we alvast binnen, zover zijn we nog nooit geweest. hoop dat ik morgen ook weer meer kan gaan genieten van het idee ZWANGER zijn. x lisa.
Hai lisa, super dat de bloedtest goed was!! Ik heb m gister gehad, voel me een beetje een sukkel, ik heb helemaal niet gevraagd hoe hoog het hcg was...Vrijdag moet ik weer voor een bloedtest (standaardprocedure) dan ga ik het echt vragen. Heel herkenbaar wat je zegt over dat bang zijn om naar de wc te gaan, ik heb precies hetzelfde...Maar ja als je moet dan moet je...Heb wel veel last van afscheiding....geen idee of dat erbij hoort... We gaan het redden, dat moet gewoon... X
ja zoe, ik wou dat ik vrijdag ook weer mocht bloed prikken, maar de assistente zei dat ze om deze bloedtest al heeft heeft moeten lullen als brugman, en dat het dus niet standaard is. waarop ik zei dat het in veel ziekenhuizen wel standaard gebeurd, maar ik moet er maar op vertrouwen dat het goed gaat. xx.
oh lisa, ik kon het me niet meer herinneren maar dat is toch super, zover ben je dus nog nooit geweest!!! ik zal de laatste zijn die zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken want ik merk dat ik ook een paar keer het spaans benauwd krijg als ik aan de echo denk, straks leeft het helemaal niet, denk je al die tijd... nee niet aan denken!!! mijn vriendin zei: zolang alles goed voelt, gaat het goed, alleen zorgen maken bij flinke krampen en/of bloedverlies, is dat er niet dan geen reden tot zorgen dus dat hou ik me maar voor!!!
Shit zeg dat je geen bloedtest meer krijgt, waarom is het toch allemaal zo verschillend. Moet ook wel zeggen dat ik me daar dan wel weer nerveus over maak...Stel dat die niet goed is, dan was de droom wel heel erg kort... Maar ja met nerveus worden hou je geen slecht nieuws tegen, is het zo dan is het zo, en dan is de wereld echt keihard.... Linda, Lisa, wat bizar he, nu zijn we eindelijk zwanger....en maken we ons weer gek over van alles...Laten we afspreken, zoals jij ook al eerder zei Linda, dat we dat niet gaan doen (ok proberen niet te doen...) We moeten echt genieten, anders hebben we straks een kindje en niet genoten tijdens de zwangerschap, dan kan echt niet.... Meiden genietse vandaag!!!! XXXX
Goed zo! Braaf meisje Lisa!! Geen gepieker, je hebt geen reden om te piekeren. Test gaf aan dat je zwanger bent, bloedtest dat je op schema ligt, wat wil een mens nu nog meer ! Maar ik snap het wel hoor dat je je nerveus maakt. Een ding weet ik ook, dat die roze wolk vele malen lekkerder zit dan een grijze met donder er doorheen. Dus blijf lekker op die roze wolk!
ik ben eerlijk gezegd wel blij dat wij geen bloedtest hebben gehad, die waarden kunnen zo uiteenlopen als ik het zo lees, daar zou ik me dan inderdaad ook heel druk over maken dus ik snap het heel goed Lisa!!! misschien heb ik ook een beetje geluk met knallende testen en hele zere (.)(.) want dat maakt me wel zekerder hoewle ik het spaans benauwd krijg als ik aan de echo denk... wat er dan wel niet mis kan zijn... NEE niet aan denken, geen reden voor en ook bij JULLIE niet dus meiden lekker fantaseren hoewel ik vooral merk dat ik blij ben dat ik zwanger ben, ik denk niet aan details, niet aan kleertjes, niet ana kinderwagen, creches etc, eigenlijk lekker ego alleen aan het feit dat ik het zo cool vind dat IK zwanger ben
lisa weet je wat ik me vanmorgen om 6 uur bedacht: dat het veranderen van je plaatje (avater) dus wel geholpen heeft
hahahhaha ja linda idd. ik heb ook bewust niet dezelfde banner als de vorige keer genomen, beetje bijgelovig mss, maar toch haha. ik heb dat ook nog niet hoor linda, laat eerst het echte besef maar eens komen, voordat ik daaraan ga denken (al is het natuurlijk wel leuk) heb van m'n ouders al een hele mooie zachte knuffel gekregen met een kaartje.
schattig!!! ik heb al bijna drie jaar een cadeautje in mijn nachtkastje liggen voor mijn vriend voor als ik zwanger zou zijn, nu durf ik het pas na de echo te geven, er zit een schattig rompertje in met een boekje over vader worden. waarschijnlijk is inmiddels het rompertje uit de mode hahahaha